Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähetät Whatsapp viestin ihastukselle:

Vierailija
06.12.2020 |

Kun olet lähettänyt Whatsapp -viestiä ihastuksesi kohteelle: Käytkö sen jälkeen kyttäämässä, koska kaksi väkästä maalautuu siniseksi - eli on lukenut viestin vai pysytteletkö tarkoituksella tunteja pois / ennen kuin hän vastaa, jotta ei saa kuvaa että ”kyttäät”...

Tällaista pohdin ihastumiseni kourissa...🙄

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa nyt meillekin, mitä hommassa kävi ap?

Ei vielä mitään: laitoin viestiä eilen illalla, mutta ei ole vielä lukenut sitä... ollut viimeksi lauantaina ”paikalla”... joka on kyllä tooooodella outoa. Yleensä on useita kertoja päivässä ”paikalla”.

Pitääköhän huolestua...

Ap

Varmaankin se on lukenut sen ja miettii nyt, mikä on seuraava liike. Toisaalta olet helppo nakki mutta toisaalta miehet tykkää haasteesta.

Vierailija
22/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla kovin kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein niin että laitoin ihastukselle viestin ja häivyin heti ulos lenkille. Ei vaan jotenkin hermot kestäneet sitä muuten. Sitten palatessa varovasti avasin puhelimen ja luin sen vastauksena tulleen kaveriviestin. Aaah.

"vastauksena tulleen kaveriviestin"

Mitä tämä tarkoitti?

Nainen teki aloitteen ja mies vastasi, että nyt ei natsaa.

Vierailija
24/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mitään: laitoin viestiä eilen illalla, mutta ei ole vielä lukenut sitä... ollut viimeksi lauantaina ”paikalla”... joka on kyllä tooooodella outoa. Yleensä on useita kertoja päivässä ”paikalla”.

Pitääköhän huolestua...

Ap

Siis mies on viimeksi lauantaina vastannut viestiisi, vaikka yleensä vastailee monta kertaa päivässä?

Vierailija
25/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus, rauhoitu jo sen whatsappisi kanssa.

Jos on noin vaikeeta, niin suosittelen poistamaan koko höskän.

Vierailija
26/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää ihan aikuisia ihmisiä, jotka kihisee ja omg-kikattaa jostain "ihastuksen" viesteistä??

Vierailija
27/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen muidenkin kuin ihastukseni kanssa, niin en voi olla coolisti pois koko iltaa

Vierailija
28/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän huolestua...

Ap

Siis mies on viimeksi lauantaina vastannut viestiisi, vaikka yleensä vastailee monta kertaa päivässä?

Ei, vaan ollut lauantaina viimeksi whatsappissa. Eilen laitoin viestiä, jota ei ole lukenut ja johon ei ole vastannut, tosiaan lauantaina viimeksi käynyt sovelluksessa ”paikalla” -tiedon mukaan.

Yleensä siis vastaa nopeasti ja saman päivän aikana viimeistään, jos aloitan viestittelyn.

Ap

Vierailija
29/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nää ihan aikuisia ihmisiä, jotka kihisee ja omg-kikattaa jostain "ihastuksen" viesteistä??

Ilmeisesti. Romantiikka on kuollut ja kuopattu.

Vierailija
30/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus on estänyt sinut?

Vierailija
31/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin ton funktion pois päält joku 5v sitten. Eli kun mä lähetän tai saan viestin niin näyttää siltä että on heti luettu. Jos joltakulta on puhelin/media poissa päältä niin silloin saan ainoastaan yhden väkäsen luetuksi.

Näin se minusta toimii joka tapauksessa, tai ainakin minulla on toiminut aina. Kaksi hakasta tulee viestiin yleensä lähes heti, ja ainoat kerrat kun hakasia ei ole tullut, on olleet pari ulkomaalaista, joille laitoin viestiä pidemmän viestittelytauon jälkeen ja joilla oli prepaid-numerot, ja ilmeisesti vaihtaneet numeroa eli se prepaid poistunut käytöstä. Oletukseni on siis, että hakaset kertovat siitä että viesti on otettu vastaan siihen vastaanottajan puhelinnumeron whatsappiin, ja yksi hakanen tulee vain, jos viesti on lähtenyt sinun kännykästäsi, mutta ei ole päässyt perille vastaanottajan numeron whatsappiin.

M/40

Vierailija
32/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta mulla on muitakin henkilöitä joiden kanssa viestittelen. Jos se mun ihastus kuvittelee, että stalkkeroin milloin se mun viestin lukee niin siinähän kuvittelee. On mulla muutakin elämää whatsappissa.

Vierailija
33/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän huolestua...

Ap

Ei, vaan ollut lauantaina viimeksi whatsappissa. Eilen laitoin viestiä, jota ei ole lukenut ja johon ei ole vastannut, tosiaan lauantaina viimeksi käynyt sovelluksessa ”paikalla” -tiedon mukaan.

Yleensä siis vastaa nopeasti ja saman päivän aikana viimeistään, jos aloitan viestittelyn.

Ap

Kultapieni, ota vastaan neuvo kokeneemmalta naiselta. Nainen saa aloittaa viestittelyn miehen kanssa vain korkeintaan 20 % ajasta. Jos sinä olet se, joka aina aloittaa viestittelyn, mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
34/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit on ajettu pois ostoskeskuksista maleksimasta, ni ne on siirtyny av:lle

Vierailija
35/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus on estänyt sinut?

No ei ole, :)

Ap

Vierailija
36/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena, mutta mulla on muitakin henkilöitä joiden kanssa viestittelen. Jos se mun ihastus kuvittelee, että stalkkeroin milloin se mun viestin lukee niin siinähän kuvittelee. On mulla muutakin elämää whatsappissa.

Ai kuvittelee?!

Sähän nimenomaan kieli pitkällä stalkkaat : D

Vierailija
37/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vastaus tullut?

Vierailija
38/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei se "Viimeksi paikalla" tarkoita, että käyn siellä stalkkaamassa yhtä ja samaa viestiä. Ennemminkin on outoa, jos minulle viestin lähettänyt ei käy moneen päivään paikalla lähetettyään minulle viestin, eikö sillä ole muuta elämää? Siinä aloittajalle lisää miettimistä. 😁

Vierailija
39/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää höllentää liian tiivistä yhteydenpitoa. 

Vierailija
40/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ottanut pois sen viimeksi paikalla ja lukukuittaukset. Vastaa varmaan myöhemmin tänään töiden jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi