Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähetät Whatsapp viestin ihastukselle:

Vierailija
06.12.2020 |

Kun olet lähettänyt Whatsapp -viestiä ihastuksesi kohteelle: Käytkö sen jälkeen kyttäämässä, koska kaksi väkästä maalautuu siniseksi - eli on lukenut viestin vai pysytteletkö tarkoituksella tunteja pois / ennen kuin hän vastaa, jotta ei saa kuvaa että ”kyttäät”...

Tällaista pohdin ihastumiseni kourissa...🙄

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ottanut pois sen viimeksi paikalla ja lukukuittaukset. Vastaa varmaan myöhemmin tänään töiden jälkeen. 

Ei ole.

Sama ”paikalla lauantaina” ja klo aika näkyy myös yhteisille ystäville.

Ap

Vierailija
42/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena, mutta mulla on muitakin henkilöitä joiden kanssa viestittelen. Jos se mun ihastus kuvittelee, että stalkkeroin milloin se mun viestin lukee niin siinähän kuvittelee. On mulla muutakin elämää whatsappissa.

Tämä. Ei se "Viimeksi paikalla" tarkoita, että käyn siellä stalkkaamassa yhtä ja samaa viestiä. Ennemminkin on outoa, jos minulle viestin lähettänyt ei käy moneen päivään paikalla lähetettyään minulle viestin, eikö sillä ole muuta elämää? Siinä aloittajalle lisää miettimistä. 😁

Et vissiin ymmärtänyt nyt ap:n viestiä. Mies ei ole lainkaan käynyt whatsappissa sitten lauantain. Ei se siellä mitään ole sillon käynyt tsekkaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena, mutta mulla on muitakin henkilöitä joiden kanssa viestittelen. Jos se mun ihastus kuvittelee, että stalkkeroin milloin se mun viestin lukee niin siinähän kuvittelee. On mulla muutakin elämää whatsappissa.

Tämä. Ei se "Viimeksi paikalla" tarkoita, että käyn siellä stalkkaamassa yhtä ja samaa viestiä. Ennemminkin on outoa, jos minulle viestin lähettänyt ei käy moneen päivään paikalla lähetettyään minulle viestin, eikö sillä ole muuta elämää? Siinä aloittajalle lisää miettimistä. 😁

Et vissiin ymmärtänyt nyt ap:n viestiä. Mies ei ole lainkaan käynyt whatsappissa sitten lauantain. Ei se siellä mitään ole sillon käynyt tsekkaamassa.

Joo, mutta mitä sanottiin viimeisessä viestissä, jonka hän on ap:lta vastaanottanut? Pelästyikö jo sitä?

Vierailija
44/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies viestiä pelästyy, niin antaa juosta!

-ohis

Vierailija
45/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minua ahdistaa tämä nykypäivän ajatus, että jos on olemassa Whatsapp, niin sitä ja kaikkia muitakin viestimiä päivystetään suunnilleen 24/7/365.

Minulle on ainakin kertynyt ihan tolkuton määrä kaikkia wa-ryhmiä, joihin on "pakko" kuulua. Harrastuspiirejä, lasten luokkien vanhempia, kaveriporukoita, sukulaisporukoita, työporukoita, ties mitä. Ja kaverit ja tuttavat lähettelee mitäkuuluu-viestejä. Samaan aikaan tulee tavaraa mesestä, ja sähköpostia vähintään 20 viestiä päivässä. En minä hittolainen sentään pysty töissä kyttäämään sitä puhelimen ruutua koko ajan, kun pitää töitäkin tehdä, ajaa kotiin ja hoitaa lapset! Kun vilkaisen puhelinta ennen kotiin lähtöä, siinä lukee jotain "40 uutta wa-viestiä, 3 uutta meseviestiä, uusi tekstiviesti, 5 uutta sähköpostia". Ehtiikö joku oikeasti lukemaan kaiken joka päivä? Miten voi olla, että niin monet vastaavat minuutin kuluessa kun heille kirjoittaa? En tajua!

Että ei se kyllä ainakaan minun kohdalla tarkoita että olisi joku isompi kriisi menossa jos ei heti vastaa.

Vierailija
46/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^nooooooo...tässä varmaan vähän eri case kyseessä... ;)

Vierailija
47/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se mies olisikin nyt päättänyt laittaa lukukuittauksen ja paikalla olotiedot pois päältä, näkyisikö vielä tuo lauantain aika ap:lle vai ei mitään?🤔

Vierailija
48/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se mies olisikin nyt päättänyt laittaa lukukuittauksen ja paikalla olotiedot pois päältä, näkyisikö vielä tuo lauantain aika ap:lle vai ei mitään?🤔

Ei näkyisi.

Mies on toki nähnyt ap:n viestin esikatseluikkunasta, ja viestinhän voi kuitata luetuksikin, vaikkei avaisi Whatsappia. Näin tuo mies ei ole tehnyt. Ehkä hän ei halua vastata ap:lle.

Vierailija
49/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyisi.

Mies on toki nähnyt ap:n viestin esikatseluikkunasta, ja viestinhän voi kuitata luetuksikin, vaikkei avaisi Whatsappia. Näin tuo mies ei ole tehnyt. Ehkä hän ei halua vastata ap:lle.

Ok. Mä en muuten edes tiedä, miten voi kuitata luetuksi, jos ei ole avannut. Mutta aika sika. Jos näkee että toiselta tullut eilen viesti eikä lue / mene paikalle lukemaan.

Ainoa järkevä (lue; anteeksiannettavissa oleva) syy on, että puhelin on jäänyt mökille, hajonnut, tms.

-se joka ylempänä tätä kysyi

Vierailija
50/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä et ymmärtänyt lainaamaasi viestiä. Jos ap haluaa vaikuttaa coolilta ihastuksensa silmissä, ei kannata olla oman viestin jälkeen liian kauan pois WhatsAppista. Tällöin mies luulee, ettei ap:lla ole muuta elämää. Jos näkyy paikalla silloin tällöin näyttää siltä että on aktiivinen muidenkin kanssa.

Vierailija
51/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai siellä whatsapissa voi muutenkin paikalla olla? Kai te muidenkin kanssa siellä puhutte kuin vain ihastuksen? 😂

Vierailija
52/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyisi.

Tää on outo keissi. Kuka tänä päivänä on pois wapista päivätolkulla - varsinkin jos näkee viestejä tulleen?

Ehkä puhelin on unohtunut tosiaan johonkin tai esim näyttö rikki?

Vierailija
53/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä et ymmärtänyt lainaamaasi viestiä. Jos ap haluaa vaikuttaa coolilta ihastuksensa silmissä, ei kannata olla oman viestin jälkeen liian kauan pois WhatsAppista. Tällöin mies luulee, ettei ap:lla ole muuta elämää. Jos näkyy paikalla silloin tällöin näyttää siltä että on aktiivinen muidenkin kanssa.

Ok! Selvensi!

Vierailija
54/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/56 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija