MAC-meikkien hinnat Suomi vs ulkomaat
Ollaan menossa Berliiniin kesäkuussa ja katselin Macin hintoja siellä ja yllätyin että voiko ne todella olla siellä kalliimpia kuin Suomessa ? Vai onko hinnat nousussa ? Ostin tän vuoden alusta Stockalta ton meikkivoiteen jonka hintaa ihmettelin...
Kommentit (35)
bobbi brown feikkejä on pilvin pimein, aitojen laatu ei ole muuttunut mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:03"]
Osaako Tamperelaiset sanoa miksi Mac ei remontinkaan jälkeen tule Stockalle?
[/quote]
Nysseo, mut palvelua en oo vielä saanu kertaakaan... Kannattaiskohan palkata alkuun lisäväkeä...
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:27"]
Suomi on kallis maa
[/quote]
outo nosto
Helsingin MAC-standin värivalikoima on aika huono, Tukholmasta löytyy lähin Pro shoppi jossa myydään hyvn laajaa MAC-valikoimaa. Hintataso sama Ruotsissa ja Suomessa.
Joku kertoi jonkin aikaa sitten että MACin meikit olisivat olleet vähän edullisempia Tallinnassa kuin Suomessa.
Ruotsalaisilla on jo sentään monta Sephoraa josta saa vaikka mitä! Samoin Victoria's Secret -putiikki kosmetiikalle ja asusteille Tukholmassa. Täällä Suomessa myydään vain jotain kuppaisia hienorouvameikkejä joissa maksaa enemmän pakkaukset ja logot kuin itse tuote!!
Mäkin olen huomannut, että MAC on ulkomailla monesti saman hintainen kuin Suomessa tai jopa kalliimpikin. Hintansa väärtiä tavaraa kuitenkin. Sen lisäksi, että itse tuotteet on laadultaan hyviä, niin pidän myös siisteistä klassisista pakkauksista.
Siirä olen samaa mieltä, että Sephora saisi tulla Suomeen ja tuoda mukanaan ainakin Narsin, Benefitin ja Urban Decayn. Ärsyttävää, kun huomasin joku aika sitten, ettei brittinettikaupatkaan enää toimita Narsia ja Benefitiä Suomeen... Onneksi tulee jonkin verran reissattua, niin voi ostaa edes ulkomailta.
Itseasiassa Feelunique toimittaa Benefitin meikkejä Suomeen ja taisi olla, että Lookfantastic myy narsin tuoteitta myös.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:53"]
Itseasiassa Feelunique toimittaa Benefitin meikkejä Suomeen ja taisi olla, että Lookfantastic myy narsin tuoteitta myös.
[/quote]
Kumpikaan näistä kaupoista ei enää nykyään toimita benefitiä eikä narsia merkkejä Suomeen. Kuten ei mikään muukaan brittinettikauppa.
En jaksa lukea koko ketjua mutta Suomessa ja Ruotsissa oli sama hinta.
Narsilla taitaa olla oma nettikauppansa Euroopan tilaajille, muistaakseni postaritkin on ilmaiset jos ostaa tietyllä hinnalla tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:21"]urbandecay tulossa tampereen sokokselle. tuleeko muualle?
[/quote]
Helsinkiin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:21"]urbandecay tulossa tampereen sokokselle. tuleeko muualle?
[/quote]
Tuli jo viikko sitten.
Minusta taas Bobbi Brownin meikit on aivan ihania, ostan niitä työmatkoilta USAsta aina kun käyn... Tykkään erityisesti sopivan luonnollisista sävyistä erityisesti huulipunissa ja luomiväreissä. Samoin löytyy eritäin kestäviä silmänrajaustuotteita, erinomaista silmänympärysten peitevoidetta joka ei paakkuunnu ryppyihin tai sulata mascaraa mössöksi alaluomelle jne.
En ole tiennytkään että Brownin meikkejä saa Suomestakin nykyisin!