Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, hierotko seksin aikana klitoristasi vai hierooko mies?

Vierailija
06.12.2020 |

Miten päin teillä yleensä menee? Pystytkö laukeamaan siitä, kun mies hieroo klittaasi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitenkin.

Vierailija
2/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei hiero näkyvää klitoriksen osaani seksin aikana, en tykkää siitä ollenkaan (pilaa nautinnon, en voi keskittyä vain nauttimaan peniksestä sisälläni).

Saan orgasmin sillä yhdyntäliikkeellä, kun penis hieroo klitoriksen sisäisiä osia jotka sijaitsevat emättimen etuseinämässä.

Minulla on laaja klitoris, eli käytännössä koko emättimen etuseinämä.

Penis hieroo siis oikein hyvin sitä, kun liikkuu edes-takas sisälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidetaan rouvalle orkut ja sitten herra pääsee panolle.

Vierailija
4/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hieroo kaikissa niissä asennoissa, joissa pystyy. Lopuissa minä tai vibra. Kiihottavuusjärjestys on: mies, vibra, minä. En kiihotu siitä yhtä paljon, että itse hieron. Liekö syy se, että se muistuttaa liikaa sooloseksiä ja minä arvostan enemmän parisuhdeseksiä?

Vierailija
5/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
6/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinöä itse tekis. Yöks. Jos ei mies  voi minua tyydyttää, tyydyttököön myös sitten itsekin itsensä.

Vierailija
7/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta, kun mies hieroo.

Vierailija
8/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron miestä vasten asennoissa, joissa se on mahdollista.

Vierailija
9/41 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin päin, välillä itse välillä mies ja loppukirille otan usein pikku vibran. Kahdesti on hieronut myös kolmaspyörä orgasmiin mieheni naidessa.

Vierailija
10/41 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kumpikaan, joskus mies, mutta yleensä en tykkää siitä vaan ennemmin haen asennon jossa klitoris painuu tai parasta on jos mies kesken yhdynnän nuolee minulle orgasmin ja jatketaan yhdyntää sen jälkeen. Valitettavasti mies selittämättömästä syystä on käytännössä lopettanut suuseksin antamisen. Ei muka ole mitään vikaa minussa, mutta ei kuitenkaan nuole. Kärsin tästä joka päivä ja yksinäiset hetket satisfayerin kanssa eivät mitenkään korvaa sitä nautintoa jonka mies ennen minulle antoi.

Vierailija
11/41 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei kumpikaan, joskus mies, mutta yleensä en tykkää siitä vaan ennemmin haen asennon jossa klitoris painuu tai parasta on jos mies kesken yhdynnän nuolee minulle orgasmin ja jatketaan yhdyntää sen jälkeen. Valitettavasti mies selittämättömästä syystä on käytännössä lopettanut suuseksin antamisen. Ei muka ole mitään vikaa minussa, mutta ei kuitenkaan nuole. Kärsin tästä joka päivä ja yksinäiset hetket satisfayerin kanssa eivät mitenkään korvaa sitä nautintoa jonka mies ennen minulle antoi.

Tämä: meillä ihan sama. Ei kuulemma nitään vikaa mutta suuseksin antaminen on yhtäkkiä loppunut.

Vierailija
12/41 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä: meillä ihan sama. Ei kuulemma nitään vikaa mutta suuseksin antaminen on yhtäkkiä loppunut.

Ja te suostutte tuohon? Älkää tekään sitten tehkö mihelle hyvää...

Vierailija
13/41 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te suostutte tuohon? Älkää tekään sitten tehkö mihelle hyvää...

Minun mies pärjää itseäni paremmin ilman suuseksiä, hänelle ei ole kovin suurta merkitystä saako suihinoton vai ei vaikka välillä sitäkin kaipaa joten hänelle sopii myös seksi jossa kumpikaan ei ota suihin, mutta minulle meidän seksi on hyvin vajavaista nykyään.

Terv. Se joka käyttää satisfayeria.

Vierailija
14/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron yleensä itse, koska tiedän sopivan kohdan ja paineen. Mies sitä paitsi tekee muuten "panemisessa" yleensä sen kovemman työn. Paitsi jo olen päällä.

Vierailija
15/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte hieromaan klittaa yhdynnän tai dildotuksen aikana? Siis miten mahtuu ja miten se tuntuu?

Olen kysynyt ennenkin, kun itsellä ei jotenkin anatomisesti toimi. Juuri kokeilin suht ohuella (ihanalla!) lonkeron näköisellä lasisauvalla sisältä hieroessa samalla kiihottaa klittaa, mutta ei toimi. Sormea ei saa niin, että tuntuisi orkkuhyvältä.

Ehkä mun klitan hyväilytyyli on vaan sellainen, ettei se hyvin toimi yhteen tuon penetratiivisuuden kanssa...? Tykkään hyväillä siis sormen päällä suht leveästi ja hitaasti aika tarkasta paikasta. Jos sisällä on jotakin, alue ei tunnu samalta.

Mietteitä?

Vierailija
16/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte hieromaan klittaa yhdynnän tai dildotuksen aikana? Siis miten mahtuu ja miten se tuntuu?

Olen kysynyt ennenkin, kun itsellä ei jotenkin anatomisesti toimi. Juuri kokeilin suht ohuella (ihanalla!) lonkeron näköisellä lasisauvalla sisältä hieroessa samalla kiihottaa klittaa, mutta ei toimi. Sormea ei saa niin, että tuntuisi orkkuhyvältä.

Ehkä mun klitan hyväilytyyli on vaan sellainen, ettei se hyvin toimi yhteen tuon penetratiivisuuden kanssa...? Tykkään hyväillä siis sormen päällä suht leveästi ja hitaasti aika tarkasta paikasta. Jos sisällä on jotakin, alue ei tunnu samalta.

Mietteitä?

Mulla sama, ei tunnu ollenkaan samalta kuin masturboidessa, ja ylipäätään klitorista on hankala mahtua edes hieromaan yhtäaikaa kun penis on sisällä (paitsi doggystylessa).

Saan orgasmin onneksi pelkällä yhdynnälläkin, mutta siis sama juttu, ettei klitoriksen hierominen yhdynnän aikana toimi itselläni ollenkaan.

Vierailija
17/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hoidetaan rouvalle orkut ja sitten herra pääsee panolle.

Mulla oli joskus mies, joka nuoli aina ensin mulle orgasmin.

Usein sain vielä toisen orgasmin yhdynnässä, mutta nuoli tosiaan aina ensin sen yhden orgasmin.

Hän on tähän mennessä elämäni ainoa mies jota olen oikeasti kunnioittanut, ja ainoa jolle en ole sanonut ikinä pahaa sanaa. En yhtä ainuttakaan.

Ja mä en ole mitenkään lauhkea luonne.

Hän vain kohteli minua niin hyvin ja kunnioittavasti, etten olisi ikinä kehdannut sanoa hänelle rumasti.

Vierailija
18/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä?

Mulla sama, ei tunnu ollenkaan samalta kuin masturboidessa, ja ylipäätään klitorista on hankala mahtua edes hieromaan yhtäaikaa kun penis on sisällä (paitsi doggystylessa).

Saan orgasmin onneksi pelkällä yhdynnälläkin, mutta siis sama juttu, ettei klitoriksen hierominen yhdynnän aikana toimi itselläni ollenkaan.

Niin, sama mulla, ei mahdu, eikä tunnu?

Minä en harmi vaan saa yhdynnästä orkkua. Sattuu olemaan se g-pistekin ikäänkuin kahden lihaisan vaginan poimun välissä ja hyvin lähellä suuaukkoa. Sauvalla tai sormin sitä saa hierottua kyllä ja silloin siitä voi lauetakin. Kesti tänne liki 50: ksi, että opin miten tästä pillusta laukee. Niin pitkään luulin, että pystyisin vain klitasta tulemaan.

Tosi isoja eroja anatomiassa ja fysiologiassa. Tosi mielenkiintoista.

Olen tuo edellinen...

Vierailija
19/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi anatominen ero on varmaan se, että minun miehelläni on niin iso, että jomman kumman käsi mahtuu aina väliin. Se on niin pitkä, että en paljon pysty hieromaan häpykumpuani häneen, koska en halua penistä sisään kokonaan. Lisäksi peniksen pitäisi olla suorassa kulmassa vaginaan nähden, että se hieroisi klittaa, sillä minun (iso) klittani on liian kaukana vaginan suuaukosta. Siksi käsi tai vibra on pakollista, jos haluan klittaan hyväilyä yhdynnässä.

Vierailija
20/41 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai mies tai sitten ei. Monta tapaa saada orgasmi. Joskus nuorempana (alle 25) en tykännyt tehdä sitä itse koska jotenkin siinä tuli helposti olo kuin olisi jotenkin tarkkailun kohteena ja epämukava olo. En pitänyt suuseksistäkään ensimmäisellä kerralla (18) koska stressasin. Sitten aloin nauttia siitä ja toimii. Saman miehen kanssa ollut kuitenkin koko aikuisiän ja seksissä on aina vähän erityyppisiä kausia, koskaan ei ole ollut vähissä vielä.