Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan aattona miehelleni ikimuistoisen joululahjan jättämällä hänet ja lähtemällä salarakkaani mukaan

Vierailija
06.12.2020 |

En vain enää jaksa. Kaikki on täysin palanut oppuun eikä tulevaa ole enää näkyvissä. Olen jo pidemmän aikaa tapaillut erästä ihanaa miestä ja enää vain pitää erota nykyisestä miehestäni. Sen aion tehdä jouluaattona. Olemme jo varanneet kylpylästä huoneen ja menemme sinne. Minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta, jotka asuvat minun ja nykyisen mieheni kanssa ja sovin heidän isänsä kanssa, että lapset menevät hänen luokseen aattona. mieheni ei siis tiedä, vaan on uskossa, että olemme nelistään kotona ja hän on suunnitellut joulumenuun ja teke jo ruokia pakkaseen, että olisi kaikki valmista, ikäänkuin parantaakseen suhdettamme minuun ja lapsiin, mutta myöhäistä on ja kaikki menetetty.
Haluan näpäyttää miestäni mahdollisimman lujaa ja teen sen näin. Ero on väistämättä edessämme.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollainen mies joka kokkaa niin en mä jättäisi häntä mistään hinntasta. Teidän tarttee puhua.

Vierailija
22/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo