Annan aattona miehelleni ikimuistoisen joululahjan jättämällä hänet ja lähtemällä salarakkaani mukaan
En vain enää jaksa. Kaikki on täysin palanut oppuun eikä tulevaa ole enää näkyvissä. Olen jo pidemmän aikaa tapaillut erästä ihanaa miestä ja enää vain pitää erota nykyisestä miehestäni. Sen aion tehdä jouluaattona. Olemme jo varanneet kylpylästä huoneen ja menemme sinne. Minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta, jotka asuvat minun ja nykyisen mieheni kanssa ja sovin heidän isänsä kanssa, että lapset menevät hänen luokseen aattona. mieheni ei siis tiedä, vaan on uskossa, että olemme nelistään kotona ja hän on suunnitellut joulumenuun ja teke jo ruokia pakkaseen, että olisi kaikki valmista, ikäänkuin parantaakseen suhdettamme minuun ja lapsiin, mutta myöhäistä on ja kaikki menetetty.
Haluan näpäyttää miestäni mahdollisimman lujaa ja teen sen näin. Ero on väistämättä edessämme.
Kommentit (24)
Huh-huh. Pitkä ja sekava viesti.
Montako miestä tekstissä mainittiin? Ex, nyt ja tuleva?
Miksi olet noin katkera miehellesi? Mitä hän on tehnyt?
En vaan enää jaksa. Mieheni on tylsä arkinen vähtääjä, joka ei enää vastaa sitä, johon joskus ihastuin.Haluan kokea tulöevaisuuteni toisella tavalla, toisenlaisen ihmisen kanssa. Kuvottaa ja päivä on pilalla, kun kuulenkin tai näen sen ihmisen. Nykyään se on mennyt tällaiseksi
ap
"Ja kuolemaakin katkerampi on nainen" 🙄
Käytit itse sanaa kuvottaa. Se on minustakin täysin oikea sana tähän. Sinun toimintasi on kuvottavaa.
Tää olisi mennyt läpi jos olisit malttanut vähän himmata ja keksiä jonkun järkevämmän syyn jättää miehes.
Sitäpaitsi näitä tämmösiä mukamas jätän mieheni jouluna-ylläreitä on ollu täällä ennenkin, tai ainakin vastaavia, joten on vähän tylsä.
Trollol-trollor-oo! Miksi tehdä noin jos mies ei vastaa mielikuvaasi? No mutta jo trolliushan se on kysessä. Toivottavasti kukaan ei jaksa tätä ketjua jatkaa.
Millä tavalla jätit ensimmäisen miehesi?
Jätä nyt edes silleen että ehtii aattona kaljakauppaan.
Olet jo pidemmän aikaa pettänyt miestäsi ja haluat näpäyttää vielä lisää?
Miksi odotat aattoon asti? Lähde heti.
Olet pettäjä ja raksatajasikin sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Olet pettäjä ja raksatajasikin sen tietää?
'Eiköhän ne tiedä aina. Mut tää on selkeä provo.
Jos Sijaltainen nousisi.
Ap oletpa k u si pää.
Paskaa joulua sullekin!
Ei mulla muuta.
Ap. Sinulla on vastuu asettua miehesi asemaan. Omatuntosi tulee syyttämään sinua lopun elämäsi. Pilaat lähimpiesi joulun ja perheesi yhtenäisyyden. Toivon ettei tuo ole totta.
Hetken ajattelin että ap:n mies on joku väkivaltainen kiusaaja jolle ap tahtoo pahaa. Mutta miehen rike onkin että on tylsä. Ja teet hänelle noin hirveän ja julman tempun.
No, karma kostaa.
Ap on varmaan feministi? Kukaan terve nainen ei tuollaista tekisi.
Mihin ajattelit mennä sieltä kylpylästä joulun jälkeen?
Ap, ymmärrän sen, että olet tyytymätön nykyiseen suhteeseesi ja että uuttakin on jo tutkassa. Mutta miksi järjestellä tuollainen joulupommi?! Kyse on avauksesi perusteella kuitenkin vain siitä omasta kokemuksestasi, että suhde on palanut loppuun eikä esim. siitä, että mies olisi jotenkin loukannut sinua.
Hän varmaan kumartaa syvään, otsa kopsahtaa lattiaan ja sanoo KIITOS...vihdoinkin.