Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hautajaisvaatteista kysymys!

Vierailija
22.04.2014 |

Onko jotain muuta etikettisääntöä kuin, että mustaa pitäisi olla? Perjantaina hautajaisiin meno, rahat tiukissa ja jotain vaatteita pitäisi käydä ostamassa. Onko ideoita miten selviäisi mahdollsimman halvalla, mutta tietenkin tyylikkäästi? Kengät löytyvät onneksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:35"]

Siistit tummat vaatteet. Jos rahasta tiukkaa, niin en lähtis ostamaan mitään, kyllä ne kuteet kaapista kaivettais ja vaikka ompelisin itte jotain muokkauksia jos tarve vaatii. Tukka pesuun ja nätisti vaikka nutturalle.

[/quote]

Rahasta jos on tiukkaa ja kaapista ei löydy mitään, niin kirppiksiltä saattaisi löytyä ihan suoria housuja, hameita tai mekkoja. Jakkua ei tarvitse, jos löytyy neuletakki. Noille kaikille löytynee sitten jatkossa myös käyttöä.

Vierailija
22/24 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistit mustat vaatteet jotka eivät paljasta liikaa. ei farkkuja. mielestäni polvet voi näkyä, kunhan ei juuri ole mikään minihame tai lyhyt mekko vaan esim. jotkut siistit kotelomekot päättyvät juuri polven yläpuolelle.jos on hihaton niin jakku, neule tai bolero päälle. itse käytän mustia sukkiksia hautajaisissa.

hiukset voi mielestäni laittaa hyvin itse, siististi vain, ei tarvitse olla mitään näyttävää kampausta. kyllä meidän suvussa on ainakin ok vaikka olisi aukikin, kunhan on siististi laitetut.

ei mitään järisyttäviä bilehile meikkejä, itse suosin luonnollisuutta, eli aika perus siistiä meikkiä. mutta jos omaan tyyliin kuuluu tummat huulet tai tietynlaiset silmämeikit niin on mielestäni sopivaa sekin. ja kannattaa laittaa vedenkestävää ripsaria.

kyllä hautajaisissakin saa pukeutua omalle tyylilleen uskollisesti, mutta kunhan se on vain tilaisuuden arvokkuuteen sopivaa. joku musta neule tai jakku on hyvä ostos koska sellaiselle on aina käyttöä hautajaisten jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat siistit vaatteet, ei tarvitse olla mustaa, kunhan ei ole riemunkirjavaakaan. Harmaa, tummansininen, tumma luumu yms. ovat ok värejä. Paita voi olla valkoinenkin esim. jakkupuvun alla. jos sulla on sopiva takki esim. ruskea, niin sekin on ok.

Vierailija
24/24 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista pukeutumista olen nähnyt kun olen hautajaisissa töissä joka vkl. Jopa punaista jakkua ja minimekkoa, ei se nyt maailmaa kaada onko niin etiketin mukaan tällätty. Normaali siisti vaatetus on aivan hyvä. Ei sitä vaatteilla surra.