Harrastuksesi, liikunnallista vai kultturellia?
Niin, mitä harrastat, kuinka usein, miten pitkään olet harrastanut ja mikä sai aloittamaan ko. harrastuksen?
Kommentit (7)
Luen noin 6-20 tuntia viikossa, aloitin ala-asteella, kun olin yleisesti kiinnostunut eri asioista.
Sisäpyöräilyä harrastan noin viisi tuntia viikossa, aloitin vuonna 2005. Halusin harrastaa jotain siistiä sisäliikuntaa, jossa ei olisi mitään koreografista.
Puntteja nostelen noin kolme-neljä tuntia viikossa, aloitin puolisen vuotta sitten, kun huomasin lihaskuntoni olevan yläkropassa surkea.
Monenlaista liikuntaa, piirrän, valokuvaan, melon ja muutenkin luonnossa paljon. Kaikkea tehnyt lapsesta asti, en pysty erittelemään oikeastaan minkään aloitusaikaa. Aloittamaan on varmasti saanut uteliaisuus kaikkea kohtaan, halu liikkua, tehdä käsillä, nähdä kaunista, kokea uusia asioita, elää...
Ja joskus olen jopa kutonut, ehkä sitäkin vielä joskus ja mies olen :D
Luen kaunokirjallisuutta ja tietokirjoja (lukenut aina paljon), luova kirjoittaminen, pari vuotta sitten aloitin pelaamaan futista surkeassa mimmien puulaakissa - kaihersi kun lapsena en saanut pelata, tammikuussa aloitin salilla käynnin (olen joskus ennenkin käynyt). Liikuntaa olen harrastanut aina eri muodoissa. Koiraa ulkoiluta joka päivä 1-2 tuntia. Kitaraa ja pianoa soitan, mutta molempia huonosti. Tunteja en ole ottanut 15-20 vuoteen.
Hmm...larppaus ei taida kuulua kumpaankaan kategoriaan.
Olen harrastanut larppausta pian 10 vuotta. Olen tällainen nörtti ja eskapisti joten kyseinen harrastus sopii tosi hyvin.
Aika epäsäännöllisesti harrastelen. Riippuu ihan siitä, miten saamme larppeja järjestettyä ja miten ajankohdat sopivat muille. Toki aikaa vie myös esim. larppien suunnittelua (joka on aika pitkälti minun vastuullani) puhumattakaan vaatteista tms.
Viimeisin larppi oli pari kuukautta sitten joten menee vielä jokunen kuukausi seuraavaan. Minun puolestani larppeja voisi olla useamminkin :D
Tosi kiva harrastus (vaikka onkin epäsäännöllinen) joka sopii kaikenikäisille. Oma poikani (8v.) oli mukana viimeisimmässä. Myös tyttö (4v.) haluaisi mukaan. Meidän ryhmän ikäjakauma on aika suuri. Nuorin on poikani ja vanhin hieman alle nelikymppinen.
Ei ollenkaan liikunnallisia harrastuksia (pidän kyllä laskettelusta, uinnista, ratsastuksesta ja seinäkiipeilystä, mutta niitä en usein harrasta).
Harrastukset: elokuvat, musiikki (keikat), tietokirjat, kokkailu, astronomia, matkustaminen ja lintubongaus. Kaikkia noita harrastan kerran tai enemmän viikossa, paitsi matkustamista n. kerran joka toinen kuukausi.
Paljon harrastaisin ja kaikenlaista jos olisi riittävästi aikaa ja rahaa.
Tanssia ikä kaikki. Se on sekä liikunnallista että kulturellia. Musisoin myös ihan ammatikseni, ja siinä saavat kädet ja aivot tehdä työtä. Ja korvat. Ja naapureiden kärsivällisyyslihas :D