Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ovulaatio on pillereiden lopettamisen jälkeen?

Vierailija
22.04.2014 |

Löytyykö kokemuksia, miten ensimmäinen ovulaatio on tullut pillereiden lopettamisen jälkeen? Jostain olen kuullut, että se tulisi heti taukovuodon päätyttyttyä, eli silloin kuin seuraavaa liuskaa "olisi pitänyt" alkaa syömään. Vai tuleeko se kuukautiskierron puolivälissä normaalisti... Onko ovulaatiolaskureista tässä tilanteessa mitään iloa. Ovulaation ajankohdalla on väliä, sillä olen työmatkoilla aika paljon... Kokemuksia? Auttaako tässä muu kuin testata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein voi etukäteen tietää. Mulla oli n. 3 kk viimeisestä pilleristä.

Vierailija
2/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se tuli "normaaliin ajankohtaan" eli puolessa välissä, koska raskauduin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä voi tietää,sillä kaikkien kroppa toimii niin erilailla ja e-pillerit tunnetusti saattavat sotkea omaa hormonitoimintaa.

itse lopetin pillerit joulukuussa niin että söin laatan loppuun. siitä pari päivää alkoi normisti taukoviikon vouto. ekan ovulaation tunnistin 29.1 ja kuukautiset alkoivat 8.2. sen jälkeen en ole bongannut ovista eikä menkkoja kuulunut, mutta nyt olenkin raskaana. ei tosin ole mitään tietoa millä viikolla raskaus on, laskujeni mukaan kuitenkin vähintää rv4..

Vierailija
4/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoista suorittamista on toi lastenteko nykyään

Vierailija
5/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:18"]

aikamoista suorittamista on toi lastenteko nykyään

[/quote]

En kyllä koe tätä suorittamisena, vaan iloisena, jännittävänä asiana. :) Olen tiedonhaluinen ihminen, ja haluaisin tietää, ovuloinko.

Suorittamiselta lapsen yrittäminen voi tuntua sitten, jos kuukausien tai vuosien jälkeenkään raskautta ei kuulu...

ap