Mä lähden kohta ulos, enkä ajattellut meikkaavani
Ihoni on aika huonossa kunnossa talven jäljiltä (atopia+kuiva iho) ja aurinko tekee ihmeitä :) Lähden siis kohta ulos ilman meikkiä. Kunhan ajattelin vain varoittaa teitä :D
Kommentit (9)
Jes, mä voisin kans lähteä hoitamaan ihoani tonne auringonpaisteeseen.
Pieni korjaus vielä. "En ajatellut meikata"
Toi "en ajatellut meikkaavani" tarkoittaa ihan muuta.
Mulla ihan normipäivä olla ilman meikkiä.Mut hyvää tekee iholle talven jälkeen tuo aurinko :)
Mä laitan vähän sävyttävää kosteusvoidetta jossa on suojakerroin 20 ja aurinkolasit päähän. Ajattelin laittaa bikinit paidan alle, jos on tosi lämmin niin otan vähän aurinkoa. Huomenna on kymmenen astetta kylmempää, joten nyt pitää nauttia :) Valvotan nyt vauvaa, niin nukkuu pitkään sitten puun alla varjossa ja äiti saa luonnon valohoitoa.
Eräs tuttavani meikkaa jopa roskapussin ulos viedessään (olen aina tätä ihmetellyt, että miksi, koska on ilman meikkiä paljon kauniimpi, kuin meikissä). Itse hoidan kyllä ihoani hyvin (atoopikko myös), mutta ainoastaan töihin laitan ripsiväriä. Jotenkin luomuna on kivempaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:48"]
Mä laitan vähän sävyttävää kosteusvoidetta jossa on suojakerroin 20 ja aurinkolasit päähän. Ajattelin laittaa bikinit paidan alle, jos on tosi lämmin niin otan vähän aurinkoa. Huomenna on kymmenen astetta kylmempää, joten nyt pitää nauttia :) Valvotan nyt vauvaa, niin nukkuu pitkään sitten puun alla varjossa ja äiti saa luonnon valohoitoa.
[/quote]
Niin ja mulla ei siis atopiaa, mutta kuitenkin sellainen iho joka voi paremmin auringonoton jälkeen. Pikkunäpyt ja harmaus katoaa.
Laitakaa nyt edes suojakertoimellinen päivävoide vaikka ette meikkaa. Mä olin koko pääsiäisen ilman meikkiä, ja jäin koukkuun. :D Aamulla vaan kasvovesi (tai vesihuuhtelu) naamaan ja sitten suojavoide. Ihan juhlaa! Taidan lopettaa meikkaamisen tältä keväältä. :D Ai niin ja ripsienpidennykset meikittömässä naamassa on minusta nolot. :( Vaikka sitä vartenhan niitä otetaan että voi kulkea ilman meikkiä. Minusta ne näyttää vaan siltä että on meikitön naama ja tekoripset. :D Jotenkin koominen. Mutta mitäs se mulle kuuluu vaikka näkyykin.
Vau, tsemppiä! itsellä ei itseluottamus riittäisi :(
Vedä nyt edes pussi päähän, ettei meidän tarvitse katsella sinua meikittä :-o