Mikä tässä on kun komeana miehenä saan paljon tinder mätchejä mutta noista ei kehity mitään kunnon suhdetta?
Vähän huomioita:
- mätchien taso todella alhainen
- sadasta mätchistä ehkä pari kiinnostaa
- toi vaikka noista naisista mitä se näyttää mulle ehkä 20-30% kiinnostaa
- saan paljon mätchejä naisilta joita en koskaan muista vetäneeni oikealle. Kai tämä on joku tinderin juttu koukuttaa naisia??
- naiset ovat todella adhd. Moni ei vastaa, moni ei kykene keskustelemaan.
- harva on kykenevä tulemaan treffeille. Ehkä joka kolmas ilmaantuu jos ollaan sovittu, muut feidaa.
- harva nainen on yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.
- moni nainen on todella tyrkky. Eli heti valmis sänkyyn. Johtuu varmaan siitä että eivät ole kovin tasokkaita eivätkä ole sellaisia joille baarissa puhuisin. Eli ovat valheellisilla kuvilla pääseet kanssani treffeille.
- paljon sukupuolitauteja noilla. Jo pari kertaa olen joutunut menemään urologille.
- eipä kukaan niistä ole ollut parisuhdematskua. En nyt tarkoita että olisin niin vaativa ulkonäön suhteen, koska en sitä ole. Moni nainen on näköjään pelkkää seksiseuraa etsimässä.
Kommentit (59)
Hammaskivi. Ei lähde suuvedellä. Nuuska?
Näköjään komeilla miehillä on samat ongelmat kuin kauniilla naisilla... :D AP, I feel for you, mutten osaa auttaa yhtään, koska samat ongelmat, vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
...ellei itse ole siihen johtavia toimenpiteitä tehnyt eli pyyhkäissyt johonkin suuntaan ihmisen, jonka kokee vastenmieliseksi.
AP:lla vasen ja oikea sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei käytä suojausta ja väittää olevansa itse tasokas, just juu ja lehmät lentää. Saat kuule ihan samanlaisia ääliöitä sieltä, kuin olet itse. Peiliin on ehkä todellakin syytä katsoa.
Käytän suojausta mutta muijat ei oo silleen tarkkoja. Halutaan kokeilla vähän paljaalla ennen kumia jne.
T. Ap
Laadukkaat naiset eivät ole Tonderissä. Ei tarvitse.
Ja noi sun SP-tautisi on jo TURN-OFF.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lorttoilee tinderissä saa helposti vain sukupuolitaudin.
Näinhän se on. Moni nainen on saanut pikku parasiitinkin. Sen jälkeen se kelpaa ani harvalle suhteeseen.
T. Ap
Ok, mä ainakin jo tiedän mistä johtuu, ettet saa hyviä naisia. Etkähän ole ap ainoa, joka ihmettelee.
N51
Lol 😂 ihan niinkuin en esittäisi lapsirakasta kaikkien naisten edessä. En minä nyt tyhmä ole.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat naiset eivät ole Tonderissä. Ei tarvitse.
Ja noi sun SP-tautisi on jo TURN-OFF.
Ihan oon kuule suomalaisilta naisilta saanut ne. Eli teidän vika.
T. Ap
Ja sitten ap heräsi ja kaikki olikin unta. Hän heitti spermantahrimat pyjamanhousunsa pyykkikoriin ja käski äitiä pesemään ne.
Vierailija kirjoitti:
Mätchi :D mitä kieltä se on? Mikset voi kirjoittaa ihan suomeksi: mätsi.
En ihmettele että keskustelut tyrehtyvät. Hyvä ulkonäkökään ei aina auta.
En tiennytkään, että "mätsi" on suomea. Luulin, että "match" suomennetaan "osumaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Moni nainen on saanut pikku parasiitinkin. Sen jälkeen se kelpaa ani harvalle suhteeseen.
T. Ap
Parahin ap. Laita "moni nainen" tilalle oma nimesi. Auttaako ymmärtämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Parahin ap. Laita "moni nainen" tilalle oma nimesi. Auttaako ymmärtämään?
Ei minulla ole lapsia. Eli ei auta yhtään.
Siis miksi vitussa sää valitat, kun itsehän sää ne mätsisi valitset?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi vitussa sää valitat, kun itsehän sää ne mätsisi valitset?
Ap ei itsekään niitä matchejaan halua. Kunhan kiukuttelee kun naiset ei itke hänen syylämunan perään.
Älä valitse ulkonäön mukaan se nainen jolla on silmälasitkin ja ei paksua meikkikerrosta, ilmaantuu todennäkösemmin paikalle.
Olet ehkä komea, mutta sinussa ei ole sisältöä. Kutsut naisia tyrkyiksi, adhd:ksi ja tasottomiksi, vaikka et itse näköjään huolehdi edes ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat naiset eivät pahemmin pyöri Tinderissä, he saavat miehiä ilmankin. Koska ap ei saa tasokasta naista, voidaan kuitenkin todeta ettei hän itse ole kovin tasokas. Hänen kommenteistaan voi vähän päätellä mikä on ongelma - luonne on yksinkertaisesti p*ska. Komea ääliö sopii vain kertaluontoiseen seksikäyttöön.
Kuule, ihan samat naamat ne on Tinderissä kuin muuallakin.
No eikä ole. Kun seuraa saa tarpeeksi hyvin ilmankin, niin ei jaksa vaivautua. Ja sitten osa kauniista naisista on ladannut sen pelkässä egonpönkitysmielessä ilman aikomustakaan treffailla sieltä ketään.
Tämä on totta. Miks ihmeessä menisin johonkin Tinderiin kun lähestymisiä tulee jo muutenkin, riittää kun avaan ulko-oven. Minua on puolen vuoden sisällä lähestytty puistossa, venelaiturilla, festareilla, jatkoilla, töissä, kaupassa.. puhumattakaan niistä miehistä joita on vuosien varrella jäänyt taustalle reserviin kytsimään ”kaveripohjalta”, heistäkin on iloa nyt sinkkuna. Kynnys tutustua kehenkään uuteen on korkea.
Tinderissä käväsin yhtenä päivänä testaamassa huvikseni kysyntääni ilman aikomusta alkaa sen kummemmin kenenkään kanssa kirjoittelemaan saati tapaamaan vaikka kyllähän sen jo arvasi etukäteen että tukkoon menisi viestikanava.
Täts it, todellisuutta monelle kaltaiselleni laadukkaalle kaunottarelle.
Ap käytä nyt ensi kerralla edes sitä kumia näiden haukkumiesi naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat naiset eivät pahemmin pyöri Tinderissä, he saavat miehiä ilmankin. Koska ap ei saa tasokasta naista, voidaan kuitenkin todeta ettei hän itse ole kovin tasokas. Hänen kommenteistaan voi vähän päätellä mikä on ongelma - luonne on yksinkertaisesti p*ska. Komea ääliö sopii vain kertaluontoiseen seksikäyttöön.
Kuule, ihan samat naamat ne on Tinderissä kuin muuallakin.
No eikä ole. Kun seuraa saa tarpeeksi hyvin ilmankin, niin ei jaksa vaivautua. Ja sitten osa kauniista naisista on ladannut sen pelkässä egonpönkitysmielessä ilman aikomustakaan treffailla sieltä ketään.
Tämä on totta. Miks ihmeessä menisin johonkin Tinderiin kun lähestymisiä tulee jo muutenkin, riittää kun avaan ulko-oven. Minua on puolen vuoden sisällä lähestytty puistossa, venelaiturilla, festareilla, jatkoilla, töissä, kaupassa.. puhumattakaan niistä miehistä joita on vuosien varrella jäänyt taustalle reserviin kytsimään ”kaveripohjalta”, heistäkin on iloa nyt sinkkuna. Kynnys tutustua kehenkään uuteen on korkea.
Tinderissä käväsin yhtenä päivänä testaamassa huvikseni kysyntääni ilman aikomusta alkaa sen kummemmin kenenkään kanssa kirjoittelemaan saati tapaamaan vaikka kyllähän sen jo arvasi etukäteen että tukkoon menisi viestikanava.
Täts it, todellisuutta monelle kaltaiselleni laadukkaalle kaunottarelle.
Ei nyt ihan näin mutta aika lähelle. Itse olin tinderissä vain koska oli tylsää. Juttelemassa siellä, en voi sanoa että testaamassa kysyntää koska en usko että se tulee esille niin vaan.
Siispä vain juttelin kun tylsää töissä, bussissa, milloin missäkin.
Siitä samaa mieltä ettei ole mitään syytä miksi tuhlaisin omaa aikaani menemällä näkemään jotain nettimiestä. Ei voi tietää mikä siellä on vastassa niin mielummin on näkemättä vaivaa. Jos haluan seuraa saan sitä helpommin muualta.
Tavallinen nainen omasta mielestään.
Ap ei käytä suojausta ja väittää olevansa itse tasokas, just juu ja lehmät lentää. Saat kuule ihan samanlaisia ääliöitä sieltä, kuin olet itse. Peiliin on ehkä todellakin syytä katsoa.