Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä on kun komeana miehenä saan paljon tinder mätchejä mutta noista ei kehity mitään kunnon suhdetta?

Vierailija
06.12.2020 |

Vähän huomioita:

- mätchien taso todella alhainen

- sadasta mätchistä ehkä pari kiinnostaa

- toi vaikka noista naisista mitä se näyttää mulle ehkä 20-30% kiinnostaa

- saan paljon mätchejä naisilta joita en koskaan muista vetäneeni oikealle. Kai tämä on joku tinderin juttu koukuttaa naisia??

- naiset ovat todella adhd. Moni ei vastaa, moni ei kykene keskustelemaan.

- harva on kykenevä tulemaan treffeille. Ehkä joka kolmas ilmaantuu jos ollaan sovittu, muut feidaa.

- harva nainen on yhtä hyvännäköinen kuin kuvissa.

- moni nainen on todella tyrkky. Eli heti valmis sänkyyn. Johtuu varmaan siitä että eivät ole kovin tasokkaita eivätkä ole sellaisia joille baarissa puhuisin. Eli ovat valheellisilla kuvilla pääseet kanssani treffeille.

- paljon sukupuolitauteja noilla. Jo pari kertaa olen joutunut menemään urologille.

- eipä kukaan niistä ole ollut parisuhdematskua. En nyt tarkoita että olisin niin vaativa ulkonäön suhteen, koska en sitä ole. Moni nainen on näköjään pelkkää seksiseuraa etsimässä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lorttoilee tinderissä saa helposti vain sukupuolitaudin.

Vierailija
22/59 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan Tinderissä ollut mutta edelleen minulla on se ymmärrys, ettei sieltä voi tulla matchia itselleen vastenmielisen kanssa ellei itse ole siihen johtavia toimenpiteitä tehnyt eli pyyhkäissyt johonkin suuntaan ihmisen, jonka kokee vastenmieliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Moni nainen on saanut pikku parasiitinkin. Sen jälkeen se kelpaa ani harvalle suhteeseen.

T. Ap

Vierailija
24/59 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, tässä on kyse SINUSTA. Ei niistä naisista.

Asia on juuri päinvastoin, vaikka te miesvihaajat ette suostukaan sitä uskomaan.

-eri

Mikä niitä kaikkia naisia yhditää? Ap.

Ovat suomalaisia. Kaikilla samanlaiset minä minä asenteet. Sen jälkeen kun niiltä on pillua herunut niin ei niitä jaksa kovin pitkään.

T. Ap

Vierailija
25/59 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, tässä on kyse SINUSTA. Ei niistä naisista.

Asia on juuri päinvastoin, vaikka te miesvihaajat ette suostukaan sitä uskomaan.

-eri

Pöh. Tässä katselen linnan juhlia sohvalla Tinderistä löytämäni miehen kanssa ja samalla kirjoitan vauvikselle.

Eli siis trollaat vaan ketjussa oikein olan takaa. Kiitos rehellisyydestäsi.

Vierailija
26/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mammoja kiinnostanut asiallinen keskusteli tai selvittää mitä vika nykynaisissa on. Sen sijaan keskityttiin ap:n nälvimiseen. Taas kerran.

Vierailija
27/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron salaisuuden: Ne normaalit, parisuhdetta haluavat naiset/miehet eivät ole tinderissä.

Vierailija
28/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron salaisuuden: Ne normaalit, parisuhdetta haluavat naiset/miehet eivät ole tinderissä.

Jollet sinä tunne yhtään Tinder-paria, niin ei se tarkoita sitä että niitä ei olisi ollenkaan.

Vierailija
29/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät olisi?

Vierailija
30/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat naiset eivät pahemmin pyöri Tinderissä, he saavat miehiä ilmankin. Koska ap ei saa tasokasta naista, voidaan kuitenkin todeta ettei hän itse ole kovin tasokas. Hänen kommenteistaan voi vähän päätellä mikä on ongelma - luonne on yksinkertaisesti p*ska. Komea ääliö sopii vain kertaluontoiseen seksikäyttöön.

Vierailija
31/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaat naiset eivät pahemmin pyöri Tinderissä, he saavat miehiä ilmankin. Koska ap ei saa tasokasta naista, voidaan kuitenkin todeta ettei hän itse ole kovin tasokas. Hänen kommenteistaan voi vähän päätellä mikä on ongelma - luonne on yksinkertaisesti p*ska. Komea ääliö sopii vain kertaluontoiseen seksikäyttöön.

Kuule, ihan samat naamat ne on Tinderissä kuin muuallakin.

Vierailija
32/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Kun seuraa saa tarpeeksi hyvin ilmankin, niin ei jaksa vaivautua. Ja sitten osa kauniista naisista on ladannut sen pelkässä egonpönkitysmielessä ilman aikomustakaan treffailla sieltä ketään.

Vierailija
33/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Kun seuraa saa tarpeeksi hyvin ilmankin, niin ei jaksa vaivautua. Ja sitten osa kauniista naisista on ladannut sen pelkässä egonpönkitysmielessä ilman aikomustakaan treffailla sieltä ketään.

Sun ajattelulogiikalla vain ekstovertit ovat siis kauniita? Tinderissä on vaikka kuinka paljon kauniita naisia, jotka ovat enemmän introverttejä ja joiden on helpompi tutustua ensin kirjoittelemalla ja sitten vasta näkemällä. Mutta jos sun mielestä introvertti ei ole tasokas, niin se on sitten sun mielipide.

Nimimerkillä Tinderistä parisuhteen löytänyt

Vierailija
34/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on panosovellus.

Vierailija
35/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, suomessa et kyllä saa seuraa jos olet mies eikä kiinnosta baarit tai satu olemaan pelimies jolle on luonnollosta lähestyä tuntemattomia. Ihan sama miten komee. Rauhassa saa olla.

Tinderi on ihan hyvä kun mahikset eivät rajoitu noihin muutamiin muijiin työpaikalla ja harrastuksissa jotka eivät edes ole kauniita eivätkä varmaan sinkkuja.

Vierailija
36/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin ei kannata katsoa..

Yhteinen nimittäjä tuossa on.. öö.. sinä.

Vierailija
37/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mammoja kiinnostanut asiallinen keskusteli tai selvittää mitä vika nykynaisissa on. Sen sijaan keskityttiin ap:n nälvimiseen. Taas kerran.

Trollialoitukseen tiukat vastaukset. Ainakin toivon, että ap trollaa.

Jos ei, niin se, että pyyhkielee tinskussa oikealle yli 95-prosenttisesti kysele vastenmielisiä ihmisiä, kertoo vain tavanomaista suuremmasta tyhmyydestä.

Mutta se, että harrastaa rutiininomaisesti irtoseksiä ilman suojausta tai edes säännöllistä testausta, ja hoidattaa itsensä vasta kun oireet ajavat urologille, on urpoa, itsetuhoista ja syvästi vastuutonta. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Hyvännäköinen mies? Niin vissiin. Syyläjorma, jos minulta kysytte.

Vierailija
38/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä ole edelleenkään mies 🤦🏼‍♀️

Vierailija
39/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan hauska trolli. Naurahdin pari kertaa, vaikka yleensä tämänsorttiset trollailut ja etenkin oikeat henkilöt ovat pelkästään tympeitä, mutta tässä oli saatu vähän pilkettä mukaan silmäkulmaan.

3/5

Vierailija
40/59 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Moni nainen on saanut pikku parasiitinkin. Sen jälkeen se kelpaa ani harvalle suhteeseen.

T. Ap

Ok, mä ainakin jo tiedän mistä johtuu, ettet saa hyviä naisia. Etkähän ole ap ainoa, joka ihmettelee.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan