Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Älkää ikinä kertoko ex-suhteistanne miehille!

Vierailija
06.12.2020 |

Vaikka ei olisi edes mitään tapahtunut niin mies on mustasukkainen vielä 20 vuoden jälkeenkin. Viiituttaa, kun asia ei hänelle kuulu.
Ja miehet, neitsytvaimoja harvemmin löytyy.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis vakavaan parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka on mustasukkainen jostain mun muinaisista poikaystävistä.

Vierailija
2/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoasi noudattamalla saan kumppaniksi mustasukkaisen hullun. Jos teen päinvastoin kuin neuvot, saan hullut seulottua pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähtis vakavaan parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka on mustasukkainen jostain mun muinaisista poikaystävistä.

No mistäs tiedät että se piirre on muhinut 20 vuotta ja sitten läväytetään päin naamaa? 

Vierailija
4/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun just päinvastoin. Toihan on hyvä testi seuloa pois ne mustasukkaiset.

Vierailija
5/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin just tahallani kuules ihan kaiken ja jos naama yhtään vääntyi, niin lähdin lätkimään. En katso sekuntiakaan mustasukkaista äijää. Nyt naimisissa normaalin miehen kanssa jo pitkään.

Vierailija
6/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs tiedät että se piirre on muhinut 20 vuotta ja sitten läväytetään päin naamaa? 

No jos ei 20 vuoden aikana ole tullut ilmi, että mies on vatvonut koko tämän ajan jotain mun nuoruuden poikaystäviä, niin se naamaan läväyttäminen on todennäköisesti merkki jostain mielenterveysongelmasta, joka vaatii akuuttia hoitoa.

Vierailija
7/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi et mä oon ite se mustasukkainen. 😐

Vierailija
8/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on mielisairaus joka pahimmillaan johtaa siihen, että tästä sairaudesta kärsivä tappaa uhrinsa

👍Samaa mieltä. Mustasukkaisuus on mielisairaus jolla mustasukkainen pilaa oman elämänsä lisäksi myös muiden elämät

👎Haista paska

Vierailija
9/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei 20 vuoden aikana ole tullut ilmi, että mies on vatvonut koko tämän ajan jotain mun nuoruuden poikaystäviä, niin se naamaan läväyttäminen on todennäköisesti merkki jostain mielenterveysongelmasta, joka vaatii akuuttia hoitoa.

No niin ajattelen itsekin. Ketuttaa puskista tullut eilinen riita jossa vatvotaan 20 v sitten tapahtunutta, joka ei edes ole tapahtunut. Mutta tuo k-pää näköjään kuvittelee sen tapahtuneen. 

Ap

Vierailija
10/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni tietää, että olen ollut ennen häntä naimisissa. On jopa tavannut eksäni ja ihan on ystävällisissä merkeissä kohdattu. Itse olen eksäni nyksän kanssa jopa FB-ystävä.

Tietää hän myös nuoruuteni poikaystävästä ja sen, että en ole jalat ristissä kotona istunut avioeroni jälkeenkään. Enempää tuskin edes haluaisi tietää.

Vierailija
11/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät suhteeseen jos toinen on satuttava, eikä ystävällinen & rakastunut aidosti. Ellei se ollut vain kerta kun hermostui tietyissä rajoissa.

Vierailija
12/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. - Jos nainen on suunnilleen ikäiseni (40+ vuotias) eikä halua ikinä sanoa yhtään mitään aiemmista mahd. kumppaneistaan tai yleisemmin omasta historiastaan niin hälytyskelloni soivat ja lujaa. - Toki tahdikas ja fiksu nainen osaa valita ajan ja paikan missä kertoo. -En esimerkiski itse haluaisi seksin aikana vältämättä kuulla seikkaperäistä vertailua aiempiin kumppaneihin...   

Vierailija
13/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ainakin yrittää kurkkia menneisyyttäsi, koska historia näyttää usein tulevaisuudenkin🤨

mies52v

Vierailija
14/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on mielisairaus joka pahimmillaan johtaa siihen, että tästä sairaudesta kärsivä tappaa uhrinsa

👍Samaa mieltä. Mustasukkaisuus on mielisairaus jolla mustasukkainen pilaa oman elämänsä lisäksi myös muiden elämät

👎Haista paska

Ei kukaan nyt tahalleen ole mustasukkainen.

Vierailija
15/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ainakin yrittää kurkkia menneisyyttäsi, koska historia näyttää usein tulevaisuudenkin🤨

mies52v

No se historia on todella lyhyt ja naimisissa oltu jo yli 20 vuotta. Nyt sitten yhtäkkiä vetää jotain entisiä poikaystäviä kehiin, ennen hänen aikaansa. Hulluksiko tuo on tullut vai mikä sitä vaivaa??!

Vierailija
16/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niin näköjään näyttää, mut on aina jätetty ja nyt taisi jättää tämäkin vaikka sanoi ettei... ensi kerralla taidan suosiolla jättää kertomatta sydänsuruista vaikka luulisi että voi sen verran luottaa.

Vierailija
17/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä kerroit Ap nuoruuden poikaystävästäsi, kun nyxäsi kerta tuli mustikseksi? Jotain pano, kimppakiva tai exän jäätävän isosta elimestä tai komeudesta, ihanasta rakkaushuumasta vai miksi nyksäsi otti nokkiinsa? Harva ilman mitään syytä jostain parinkymmenen vuoden takaisesta jutusta saa hepulin? Avaa Ap hieman enemmän tilannetta.

Vierailija
18/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

No se historia on todella lyhyt ja naimisissa oltu jo yli 20 vuotta. Nyt sitten yhtäkkiä vetää jotain entisiä poikaystäviä kehiin, ennen hänen aikaansa. Hulluksiko tuo on tullut vai mikä sitä vaivaa??!

Tai sitten on kyllästynyt ja yrittää keksiä väkisin riitaa?

Vierailija
19/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. - Jos nainen on suunnilleen ikäiseni (40+ vuotias) eikä halua ikinä sanoa yhtään mitään aiemmista mahd. kumppaneistaan tai yleisemmin omasta historiastaan niin hälytyskelloni soivat ja lujaa. - Toki tahdikas ja fiksu nainen osaa valita ajan ja paikan missä kertoo. -En esimerkiski itse haluaisi seksin aikana vältämättä kuulla seikkaperäistä vertailua aiempiin kumppaneihin...   

Niin, miten tulkitset vaitonaisuuden? Että ollut useita kumppaneita tai ei kenties yhtään?

Vierailija
20/38 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

En tunne teitä, joten hankala sanoa mitään, mutta ellei hän olisi mustis, olisit hänelle vain ilmaa. Usko huviksesi

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi