Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko?

Ap.
06.12.2020 |

Heippa. Mies ollut nyt puoli vuotta sairaslomalla selkävaivan takia j sairasloma jatkuu ainakin seuraavat toiset puoli vuotta jolloin automaattisesti irtisanotaan töistä, ei kykene enää jatkamaan samoissa hommissa, ja edessä uudelleen koulutus. Mies ei sairasloman aikana ole tehnyt elettäkään etsiäkseen uutta työpaikkaa tai koulutusta. Päin vastoin. Kuvioihin on tullut alkoholin huomattavasti lisääntynyt käyttö, kotiin tulee joka ilta kännissä tai hiprakassa vähintäänkin. Kotihommat ja kasvatuksen laiminlyönyt ihan täysin. Ei vietä enää aikaa lapsensa kanssa, ei osalllistu kotitöihin, oikeastaan käy kotona pikaisesti vain kääntymässä iltapäivällä ja yöt toki täällä nukkuu, muutoin istuu kapakassa tai kaverilla tissuttelemassa.
Ilmoitin miehelle etten enää jaksa. Joko ottaa itseään niskasta kiinni ja jättää alkon ja alkaa etsiä töitä ja osallistua lapsen elämään taas, tai muuten minä ja lapsi lähdetään. Mies tulistui tästä ja haukkui minun maanrakoon, olen kuulemma julma ja tunteeton ja minun kuuluisi ymmärtää ja antaa hänelle aikaa olla rauhassa kun on sairaslomalla ja koronankaan takia ei muka töitä saa vaikka etsisi. Totuus on että olen jo puoli vuotta antanut aikaa ja odottanut muutosta, jota ei kuitenkaan tapahdu kuin ainostaan pahempaan päin. Kuinka kauan vielä pitäisi odottaa vai joko saan luovuttaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän