Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffipaniikki!

Vierailija
21.04.2014 |

Nyt on sitten tullut aika deittailla. Netin kautta on useita kiinnostuksensa osoittaneita miehiä, mikä lienee naiselle se "siunaus". Miten sieltä sitten löytäisi sen oikean... Tässähän menee kaikki vapaa-aika kohta treffeillä juoksemiseen! Lisäksi, niin ulospäinsuuntautunut kuin olenkin, tuntuu että ihan paniikki iskee mennä ventovierasta miestä tapaamaan... Vinkkejä? Kokemuksia? Apuuuuuva!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jutellut juurikaan virtuaalisesti vaan ilmoitin, että olisi mukava tavata heti ihan luonnossa kun siten paremmin voi tutustua. Nainen oli heti valmis kaikkeen, eikä haitannut edes se, että ilmoitin jo profiilin perusteella että noin puolet ajatuksista on erilaisia. Taustoista sen verran, että oli ensimmäinen nainen jonka kanssa viestiteltiin n. 3-4 viestiä puolin ja toisin. Sitä ennen viestit olivat päättyneet viimeistään toiseen (ja minähän en roiku jos toinen ei sen enempää kiinnostusta osoita).

Tavattiin ja nainen oli todellakin valmis kaikkeen... Ja melkeinpä takertui minuun heti, en pystynyt ymmärtään. Treffejä ei tullut enempää, kun olin aivan pihalla että mikä tässä nyt mättää kun tää on näin äkkinäistä.

T:3

Vierailija
2/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi ensitreffit julkiselle paikalla. Älä kerro liikaa itsestäsi ennenkuin olette tavanneet, netissä/puhelimessa luot henkilöstä itsellesi mielikuvan joka voi olla täysin päinvastainen kuin livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että sulla menee hyvin sillä saralla. Kohta 1,5 vuotta tyrkyllä ollut mies ja yksillä treffeillä ollut, erittäin omituisen naisen kanssa. Omalta kohdaltani olen sitten tuuminut, että täytyy vaan yrittää panostaa johonkin muuhun systeemiin.

Vierailija
4/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tunne.. Ja lisäksi tuntui hölmöltä että alkaisi deittailemaan useampaa miestä yhtä aikaa, vaikkei se parien treffien jälkeen vielä mitään vakavaa olekkaan. Harvemmin vielä ekoilla treffeillä selviää haluaako miehen kanssa todella yrittää, tai siis musta ainakin tuntuu siltä aina ekojen treffien jälkeen ja vasta parin viikon päästä tajuan ettei mies olekkaan niin täydellinen ja ihana. Mulle sattui "hyvä" tsäkä ja se eka tapaamani mies oli kiva ja jatkettiin tapailua, sitten kun muutaman kuukauden kuluttua päätettiin lopettaa, kävin miettimään että mitäköhän ne kaikki muut miehet joille lakkasin vaan puhumasta, olisko heistä joku ollut se oikea? :( Tuo on juuri se nettideittailun hankaluus

Vierailija
5/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3, kerro lisää! Miksi nainen oli omituinen, miksei enempää treffejä? Oletko suoraan pyytänyt treffeille vai jutustellut ensin virtuaalisesti ?