Mä niiiiin vihaan ryhmätöitä
Olen aikuisopiskelija, enkä voi tajuta miten aikuiset ihmiset ei voi hoitaa sitä mitä lupaa ajallaan. Päiviä myöhässä rävelletään jotain, missä ei oo järkeä selkeästi käytetty hitustakaan.
No ei oo mun homma heitä kasvattaa. EI jaksa! Tulee tätä olemaan harvinaisen ala-arvoinen suoritus, mut paikkailen ite tentissä. Ainoa huoli on, ettei kukaan näisät idareista tuu työelämässä vastaan.
Miten kukaan voi sietää ryhmätöitä?
Kommentit (22)
Riippuu niin ryhmästä.
Joskus se on antoisaa ja kivaakin, jos on vielä hyvän ryhmän lisäksi kiva tehtävä/toimeksianto.
Nyt lähiaikoina ollut ihan kamala ryhmä (ja vain yhden ihmisen takia) ja sitten tosi hyvä ryhmä, jossa saatiin jopa asiat etukäteen tehtyä.
Tossa huonossa ryhmässä oli tyyppi, joka tahalleen jätti vastaamatta ryhmäläisten viesteihin, viimetingassa teki omat osuutensa ja myöhästeli/"unohti" ryhmätapaamisia. Oli kyllä ihme, että saatiin kiitettävä siitä työstä. Todella toivon, että tuo ihminen EI tule työelämässä koskaan vastaan. Laittaisin opelle palautteen, mutta hän hoitin kuitenkin loppupeleissä omat osuutensa hyvin, ryhmätyöneteneminen oli vain kivikkoista ja oli todennäköisesti vihoviimeinen työ tuon ihmisen kanssa, joka on nyt ohi. Luojalle kiitos.
Mä taas rakastan ryhmätöitä! Yleensä oon sellaisessa ryhmässä missä muut ovat oikein kunnon hikipinkoja ja täydellisyyden tavoittelijoita. Sitten jos ei itse oikein hiffaa niin muut paikkaa omat heikkoudet. Toisaalta yhdessä sovitut aikataulut saa mut tsemppaamaan noiden hommien suhteen koska en kehtaa jättää tekemättä kun muut ovat tehneet oman osansa. Ehkä mä olen sellainen tyhmä ja laiska sitten, mutta mitä sitten? Aina oon pärjännyt enkä koskaan ole saanut huonoa palautetta töissä tai muualtakaan :)