Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niiiiin vihaan ryhmätöitä

Vierailija
21.04.2014 |

Olen aikuisopiskelija, enkä voi tajuta miten aikuiset ihmiset ei voi hoitaa sitä mitä lupaa ajallaan. Päiviä myöhässä rävelletään jotain, missä ei oo järkeä selkeästi käytetty hitustakaan.  

No ei oo mun homma heitä kasvattaa. EI jaksa! Tulee tätä olemaan harvinaisen ala-arvoinen suoritus, mut paikkailen ite tentissä. Ainoa huoli on, ettei kukaan näisät idareista tuu työelämässä vastaan.

Miten kukaan voi sietää ryhmätöitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:15"]

Opettajien laiskuutta. Ei tarvi opettaa, kun laittaa tekemään ryhmätöitä, joita muille esitellessä menee mukavasti monta tuntia.

[/quote]

Olen opettajana yläkoulussa. Valtion virallisessa opetussuunnitelmassa sanotaan, että oppilaiden täytyy saada tehdä yläkoulun aikana ryhmätöitä. Minä satun vihaamaan ryhmätöitä. Ensinnäkin perustunnit eivät riitä edes tärkeimpien asioiden opetteluun, toiseksi ryhmätöistä ei opita mitään, komanneksi ryhmätyöt venyvät ja venyvät, vaikka kuinka sanoisi, että aikaa on viisi tuntia eikä minuuttiakaan enempää. Pojat töhertävät tunnissa jotain valmiiksi, tytöt värittävät neljä tuntia otsikkoa. Koko ajan on helvetillinen mekkala niin, että migreeniä alkaa pukata. Nykyisin pidän kasiluokan keväällä viimeisellä viikolla ryhmätyön vapaavalintaisesta aiheesta ja istun luokassa kuulosuojaimet korvilla hampaita kiristellen.

Vierailija
2/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on motivoituneita ja panostaa, niin ei haittaa vaikka joukossa olisi joku hitaampi, jolle asioita pitää selittää vähän enemmän.

Mut sit ku on yksikin vapaamatkustajalta haiskahtava, niin kaikki alkaa panostaa niin vähän kuin mahdollista, vähän niin kuin periaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.04.2014 |