minkä ikäsenä joit itsesi kunnolla humalaan ensinmäistä kertaa?
?
Kommentit (50)
14varmaan ku vedettiin ekat viinapullot. Oksensin sitten seuraavankin päivän ja sammuakin taisin.
Sen jälkeen överit 17veenä.
15-vuotiaana :( Oma lapsi on nyt samanikäinen. Toivottavasti olisi paljon viisaampi.
14v, ja kunnolla vedinkin. Kielimatkalla ollessa eikä vanhemmat ollu vahtimassa ;) Seuraavan kerran kyllä vasta 16-17 vuotiaana
14-vuotiaana. Oli silloin "ihan normaalia", vaikka nyt senikäisiä katsoessa ihmettelee, miten on itse voinut olla silloin niin nuori!
15-vuotiaana. Tilattiin parin parhaan kaverin kanssa joltain puolitutulta neljä lonkkua per lärvi, ja jostain saatiin yhteisesti vielä pari bisseä lisäksi. Seuraavana päivänä olin tanssikurssilla, jolta piti lähteä kesken pois, kun vatsa oli niin kipeä. Ei siis ollut yrjöolo tms., mutta maha vain oli _kipeä_.
23-vuotiaana. Olin johonkin 22-vuotiaaksi raivoraitis, siitä se sitten pikku hiljaa lähti lipsumaan, kunnes 23-vuotiaana työpaikan juhlissa tuli juotua vähän liikaa ja nuoleskeltua toimitusjohtajan kanssa.
18v. Siis silloin olin sellaisessa kunnossa, etten olisi yksin kotiin päässyt. Tai poikaystävälle silloin mentiin. Jos kotiin vanhempien luokse piti, olin vain sen verran humalassa, että kehtasin näyttäytyä.
16, seuraavana aamuna oli heikko happi, vaikken illalla kokenut olevani edes hirveän sekaisin.
13 ja aamulla sekä iltapäivällä vielä kännissä seuraavana päivänä "eihän se 16leijona paukkua 50/50 mehuun sekoitettuna putkeen tuntunut miltää muutama minuutti sen jälkeen maton kulma oli aika aika mahdoton ylittää :) nykyään 18 vielä ja täysi absolutisti
17
olin vetänyt huumeövereitä jostain 13-kesäsestä eteenpäin.