Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä masennusta??

Vierailija
21.04.2014 |

Haaveilin vuosia että asuisin tietyllä paikkakunnalla, olisin naimisissa ja saisin lapsia. Nyt elän tuota unelmaani MUTTA tuntuu kuin olisin eksyksissä, en tiedä onko tämä kuitenkaan sitä mitä haluan, en kyllä tiedä mitä muutakaan haluaisin. Välillä olen todella onnellinen välillä taas en oikein tiedä mitä elämältäni haluan ja tuntuu ettei tämäkään oikeastaan ole sitä mitä haluan. Enkä tiedä olenko oikean miehen kanssa naimisissa kun taas välillä olen niin kiitollinen miehestäni. Olen kotiäitinä, lapset 5v ja 2v sekä kolmas haaveissa vaikka välillä mietin haluanko sittenkään kolmatta ja mitä jos nyt olenkin raskaana..onko tämä masennusta tai jotain tylsistymistä kotivuosiin vai mitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta masennukselta. Voisiko olla vain jonkinlainen ikäkriisi, terveellinen ja normaali vaihe, jossa tehdään välitilinpäätöstä ja katsotaan, mihin on tultu. Varmaan aika monikin nuori nainen miettii tuollaisia. Ei se ole sairaalloista tai mitään mitä pitäisi hoitaa. On vain hyvä käydä kohti niitä mieltä askarruttavia kysymyksiä ja elämällä löytää niihin vastauksia tai ainakin oppia elämään niiden kanssa. 

Vierailija
2/3 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:55"]

Ei kuulosta masennukselta. Voisiko olla vain jonkinlainen ikäkriisi, terveellinen ja normaali vaihe, jossa tehdään välitilinpäätöstä ja katsotaan, mihin on tultu. Varmaan aika monikin nuori nainen miettii tuollaisia. Ei se ole sairaalloista tai mitään mitä pitäisi hoitaa. On vain hyvä käydä kohti niitä mieltä askarruttavia kysymyksiä ja elämällä löytää niihin vastauksia tai ainakin oppia elämään niiden kanssa. 

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Helpotti kuulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Perus wt!!! Olet ehkä yhtäkkiä väärän miehen kanssa ja lapset jo vääntänyt ja lisää pitäisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän