Onko 173cm/56kg lihava?
Kysymys on otsikossa, tunnen itsenu karmeaksi plösöksi... Mielipiteitä, kiitos.
Kommentit (53)
En oikein osaa määrittää koska ihminen on lihava/laiha, onko sellasta mittaria ees olemassa. Mut I know the feeling, se ei oo kiva tunne.. täytyis iteki ruveta jonkinlaiselle kuurille..
-ap
Hankkikaa itsetunto. Muuten markkinavoimat ja muut ihmiset tulevat hallitsemaan teitä aina.
Venäjällä nainen on laiha, jos paino on pituus-120=ihanne paino. Suomessa, paino-100= on ok :D
Mä oon 175cm/54kg ja läskiltä tuntuu. Siltä varmaan myös näytän. Lihaksia mulla ei ole nimeksikään niin kai toi alhanen paino selittyy sillä.
Olet mallin mitoissa. Älä missään tapauksessa laihduta, tuossa painossa olet vielä kaunis, mutta et enää laihempana. Ovatko nämä mielestäsi lihavia: http://www.iltalehti.fi/viihde/201404090131417_vi.shtml
Suunnilleen saman mittaiset kuin sinä ovat useimmat painavampia, eikä kukaan ole lihava!
Joo, laihduta ainakin 10kg.
Ei saakeli, onko tällaisia aloituksia pakko lukea täällä...?
Tuo ole mitään muuta kuin huomionhakua. Byhyy, olen läski, sanokaa mulle etten ole läski...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:54"]
En oikein osaa määrittää koska ihminen on lihava/laiha, onko sellasta mittaria ees olemassa. Mut I know the feeling, se ei oo kiva tunne.. täytyis iteki ruveta jonkinlaiselle kuurille..
-ap
[/quote]
Kyllä sellaisia mittareita on olemassa. BMI kertoo suurinpiirtein sen, onko joku normaalipainossa. Sinun BMI:si on 18,71 eli olet normaalipainon alarajoilla. Ainakin joidenkin laskurien mukaan olisit pari kiloa laihempana jo alipainon puolella. Missään nimessä et voi olla lihava. Sinulla on todennäköisesti kehonkuvan häiriö.
Jösses. jengi tosissaan näihin vastaa!?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:57"]
Olet mallin mitoissa. Älä missään tapauksessa laihduta, tuossa painossa olet vielä kaunis, mutta et enää laihempana. Ovatko nämä mielestäsi lihavia: http://www.iltalehti.fi/viihde/201404090131417_vi.shtml
Suunnilleen saman mittaiset kuin sinä ovat useimmat painavampia, eikä kukaan ole lihava!
[/quote]Kauhea mitä selluliittikinttuja.
Joskus noita missejä katsellessani ihmettelin kun painoivat saman kuin minä aikoinaan, tai vain pari kiloa enemmän. Itse olin luuranko. Veikkaan että noista mitoista on miinustettu aika monta kiloa.
173/56 on mielestäni hälyttävän ruma, siis laiha.
En minäkään varmaankaan ollut kuin noin 7 kiloa alle tuon pahimmillaan, ja se ei ollut kaunis näky.
Suosittelen kyllä jonkinmoista terapiaa, jos kehonkuva on noin vääristynyt. Painoindeksisi on alle 19, alipaino on huomattavasti lähempänä kuin ylipaino.
Suosittelen kyllä jonkinmoista terapiaa, jos kehonkuva on noin vääristynyt. Painoindeksisi on alle 19, alipaino on huomattavasti lähempänä kuin ylipaino.
Sori, mut bmi ei ole luotettava mittari, sillä se on laskettu väärin. Mut eihän tässä aloituksessa mitään pahaa ole? Kai. Täällä on ollut monia samanlaisia aloituksia. En vaan osaa nähdä kehoani sellaisena kun haluaisin, eli nättinä
-ap
Mitä mielipiteitä oikein kaipaat? Jos näet itsesi lihavana, niin sitten näet.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:31"]
Kysymys on otsikossa, tunnen itsenu karmeaksi plösöksi... Mielipiteitä, kiitos.
[/quote]
Tiedät toki itsekin, että olet hoikka. Pituuden paremmin huomioivalla laskurilla:
173 cm, paino 56 kg ja indeksilukema 18,5 eli täsmälleen alipainon ja normaalipainon rajalla. http://yle.fi/uutiset/laske_uusi_painoindeksisi_taalta/6476582
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:07"]Oletko ap neitsyt?
[/quote]
Horoskoopiltaniko? En, olen skorpioni.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:07"]Oletko ap neitsyt?
[/quote]
Horoskoopiltaniko? En, olen skorpioni.
-Ap
[/quote]
Ei, vaan oletko koskaan saanut munaa.
Niin karmea plösö oot et narun jatkoksi vaan ettei kauniiden tarvi sua katella!
No ei tosiaan. Katso netistä body kuvia samoilla mitoilla.