Onko 173cm/56kg lihava?
Kysymys on otsikossa, tunnen itsenu karmeaksi plösöksi... Mielipiteitä, kiitos.
Kommentit (53)
Voi kun olis kauppa, josga näille työille sais vähäsen ostettua itsetuntoo.
t. Mies
Mä oon 160 cm / 55 kg. Hävettää, en kehtaa syödä julkisesti. Tarkoitus laihduttaa 10 kg. Syön 900 kcal päivässä ja käyn joka toinen päivä 10 km lenkin. Ap ei ole läski.
Mä oon 173 cm ja 72 kg ja näytän tosi hyvältä. Anorektiset ajatukset ei kiinnosta.
Ja ap:n ikä oli? Veikkaus n. 14 v.
Ite oon myös 173 cm. Kun paino oli 48 kg niin kuukautiset jäi pois, palasivat sitten, kun sain painon 52 kg:een. Eli ei varmaan kannata sinunkaan hirveesti tiputtaa jos haluat pysyä terveenä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:55"]
Venäjällä nainen on laiha, jos paino on pituus-120=ihanne paino. Suomessa, paino-100= on ok :D
[/quote]
Ahaa, eli mun pitäis painaa 40 kg ton mukaan. Oon 160 cm. Asia selvä, luovumpa tässä sisäelimistäni ja kylkiluista niin saadaan napsastua toi pakollinen 8 kg pois.
Et ole todellakaan plösö.. Joko olet provo ja haluat painaa toisten itsetuntoa alas itkemällä kuinka plösö mielestäsi olet vaikka olet alapainon rajoilla tai itselläsi on todella huono itsetunto ja vääristynyt kuva omasta vartalostasi. Jos tätä jatkuu pitkään, olet vaarassa sairastua anoreksiaan. Saatat jo kärsiä jonkinlaisesta syömishäiriöstä, en tiedä, mutta camon, yhellä YLE:n artikkelillako sä perustelet sitä, että oisit plösö?
T. Samanpainoinen mutta 10 cm lyhyempi nainen eikä kukaan oo ainakaan avoimesti läskiksi haukkunut
Minäkin olen 173/56 mutta nelosen 60cm vyötärön sijasta minulla täyttyy 85cm. Pituus/paino tai edes painoindeksi ei kerro yhtään mitään, kysele kuvien ja rasvaprosentin kanssa.
No et todellakaan ole lihava! Itse olen noin 10cm lyhyempi ja viimeksi kun kävin vaa'alla painoin pari kiloa vähemmän kuin sinä. Joten ei, et ole plösö.
Aivan käsittämättömän läskinen löllykkä! Ei vaiskaan, vaan hoikkanen olet. Anorektisia ajatuksia hellit päässäsi. Yritä päästä niistä eroon.
Tämäpäs sattui, olen myös 173/56. Olen mielestäni hoikka. Erityisen ylpeä hieman yli 60 cm vyötäröstä.
Ei kait nyt sentään. Mikä on vaatekokonne?
Mun vaatekoko on 36 housuissa ja s -koko paidassa. En vaan osaa nähdä itseäni hoikkana peilistä, ja tuntuu, että kaikki ikätoverini ovat langanlaihoja kauniita, haluttuja blondeja..
-ap
just joo...todella hoikka olet! minä olen 171cm ja 59kg ja mielestäni ihan normaalipainoinen
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 18:39"]
Mun vaatekoko on 36 housuissa ja s -koko paidassa. En vaan osaa nähdä itseäni hoikkana peilistä, ja tuntuu, että kaikki ikätoverini ovat langanlaihoja kauniita, haluttuja blondeja..
-ap
Mikä mahtaa olla kavereittesi vaatekoko? Kyllä 36 on hyvä koko. Ei ihan tikku, mutta kuitenkin hoikka.
[/quote]
Tosi jännä, kuinka erilailla jengi näkee vartalonsa peilin kautta.. 7, näkee itsensä hoikkana, ja mä tunnen itteni hirrrrrveeks tankiks. Kun oppisi näkemään itsensä positiivisesti.
-Ap
Suunnilleen samoissa mitoissa, pituutta saman verran ja painoa karvan verran vähemmän ja tunnen itseni myös paksukaiseksi. Johtuu varmaan siitä että painoa on tullut pari kiloa lisää viime aikoina. Naamakin kaamea pallo ja olen tottunut olemaan kapeakasvoinen.
Joo ja tiedän että en ole lihava minkään mittarin mukaan. Olo vaan tuntuu lihavalta ;( !
Laihduta ihmeessä ainakin 20 kg vielä
UP