Mitä tästä vielä seuraa!?
Olen vähissä erin paljastanut vaimolleni fantasioitani ja, joita olemme leikkineet jo useamman vuoden ajan sängyssämme. Samaan aikaan hänkin alkoi kertoa omiaan ja ehkä siitä rohkaistuneena kirjoitin muutaman tuhman tarinan nettiin, jotka annoin vaimoni luettavaksi reissussa ollessamme.
Lyhyesti kerrottuna tarina menee niin, että olen joko salaa hankkinut hänelle vieraan miehen tai törmäämme sattumalta sellaiseen ja, joka sitten hyödyntää avautuneen tarjouksen täydellisesti, nussii vaimoani kuin viimeistä päivää ja saa lopulta luvallani ruiskuttaa häntä ilman kortsua.
Eikä tarina pääty edes siihen. Olin varmaan totaalisen sekaisin, kun kirjoitin haluavani tarkistaa ja katsoa miten sperma valuu hänen jalkovälistään, joka päättyy siihen, että vaimoni kierähtää kuusysiin päälleni ja pyytää nuolemaan vieraat siemenet sisältään.
Vaimoni tietää siis tuon kaiken, liikaakin ja viimeksi hotellissa ollessamme suorastaan aneli, että olisin ruiskuttanut häntä ja sai rajun orgasmin anelunsa aikana. Mutta en voinut, kun hänellä oli otolliset ajat käsillä ja olisi varmasti tullut siitä paksuksi. Se mitä hän silloin suunnitteli paljastui kotona, vähän ennen menkkoja, jolloin annoin mennä ja tointuessamme hän kysyi haluaisinko tarkistaa, kuten oli suunnitellut jo reissulla tapahtuvaksi. Oman orkun jälkeen tuollaisesta menee kuitenkin kaikki into pois, kuten vaimolleni kerroinkin ja sanoin, että voisin suostua vain mikäli olisin kiimasta sekaisin ja hän osaisi hyvin suostutella...
Jälkeenpäin olen miettinyt, että olenko paljastanut liikaa ja miten muutamista jutuista olen ollut tulkitsevinani, että kun hän saa jumpattua itsensä priimaan kesäleninkikuntoon ja miehet alkavat pörrätä ympärillä, niin sitten joudun maksamaan jonkinlaisen hinnan kiusattuani häntä niin monella asialla tätä ennen. Olen esimerkiksi aikalailla vakuuttavasti osoittanut, etten menisi puihin, jos joku vieras nainen haluaisi sänkyymme, vaan nussisin tätä niin, että huuto kuuluisi hotellin aulaan saakka.
Kysymykseni siitä, että "mitä tästä vielä seuraa?", on sillä tavalla akuutti, että juuri hetki sitten vaimoni lähti jälleen pitkälle kävelylenkille ja sanaton viesti eleissä kertoi sellaisesta kipinästä liikuntaan, että huh huh sentään!...
Kommentit (4)
Kylläpä tämä herättää vähän keskustelua ja vieläpä seksi-palstalla!? Meillä taitaa sitten olla tylsät leikit ja teillä tuhmemmat, mutta olisi sitten kiva kuulla edes niistäkin. Muutenhan tämä on vain sitä kinumista, että onko 15cm hervoton mela ja peräaukkoon paneminen parasta seksiä...
Kerrataas vielä yhdessä seksipalstan säännöt lyhyesti. Voit kirjoittaa seuraavista aiheista:
a) akka ei ota suihin/anna persettä/anna ylipäätään mitään muutakaan, tai on muutoin hirveä (lihava, leikannut tukkansa, pillu levinnyt, nakuttaa tyhjästä tms.)
b) millainen/minkäkokoinen on sopiva muna/tissit/perse
c) voit halutessasi linkittää harkitusti joitakin kuvia, jotka tukevat mielipidettäsi kohdassa b.
d) jos et muuta osaa/keksi, voit aina näpäyttää jotain tosi nasevaa, esim. "kovat on jutut pojalla" tai ehkä kenties legendaarisen "ja sitten heräsit mällit housuissa".
N31
Niin tämä varmaan menee, kitinää, vitinää ja seksin tuomaa pahaa oloa.
Avasin tämän keskustelun muuten vähän siksi, että lukijat itse vertaisivat omia sänkyjuttuja puolisonsa kanssa tähän ja rohkaistuisivat itsekin hieman avaamaan kielenkantojaan. Kotona kuitenkin olisi se paras ja luotettavin leikkikaveri, niin miksei sitten leikittäisi?
kovat on jutut pojalla