Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin kun Suomen valtionjohto sytytti kynttilät Tuomiokirkossa aamulla. Olen ylpeä sekä presidentistä että pääministeristä!

Vierailija
06.12.2020 |

Jenni Haukio ja Sauli Niinistö ovat upeita. Ja Sanna Marin ja Markus Räikkönen kävelevät portaita täsmälleen samalla askeleella, kuin kaksoset. Toivotan molemmille pareille kaikkea hyvää ja jaksamista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007665131.html

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys ei täällä saa kehua Sannaa! Tuon IS uutisen viestikentässäkin häntä solvataan avoimesti kun taas Presidenttiparille toivotetaan hyvää Itsenäisyyspäivää. Suomalaiset eivät voi luopua katkeruudestaan edes yhtenä ainoana päivänä :(

Vierailija
2/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttiparista voi olla ylpeä, mutta ei pääministeristä. Ei todellakaan. Kehtaakin vielä pilata Suomen itsenäisyyspäivän juhlallisuudet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuomiokirkko? Niitä on liki tusina.

Vierailija
4/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulia arvostetaan Suomessa, Sannaa ei.

Vierailija
5/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa nuo maskit

Vierailija
6/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä myötäjäpeä. Suomi tässä jamassa. Tuon olisi voinut jättää uutisoimatta kokonaan!

Vierailija
7/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista, että juhlapäivänäkin jotkut ovat noin negatiivisia. Mahtaa olla raskas elämä.

Vierailija
8/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiikö musta maski rahamiehestä ja naisesta kun tietyillä lähinnä näkee?

Vierailija
9/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestiikö musta maski rahamiehestä ja naisesta kun tietyillä lähinnä näkee?

Mulla on musta maski jota käytän ja olen perseaukinen pitkäaikaistyötön joten ei.

Vierailija
10/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat ilkeitä katkeria pahoja ihmisiä. Jatkuvaa haukkumista ja valitusta. Jos minä olisin Sanna Marin, muuttaisin välittömästi ulkomaille jossa häntä osataan arvostaa.

Vierailija
11/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ja Marin ovat tekemässä töitään, eivät olemassa mitään erityisen erikoisia tai yleviä ihmisiä.

Puolisoilla ei ole mitään tekemistä näiden työtehtävien kanssa, joten heidät olisi voinut jättää kotiin.

Vierailija
12/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Rinteen puolisolla oli minihameen tynkä. Olivat myös sytyttämässä kynttilät Helsingin tuomiokirkossa. Kyllä tuli myötähäpeä tuosta pukeutumisesta.

Vierailija
13/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla ja Makella on naimanaamat ja askeleetkin menee tosiaan samassa rytmissä. 

Vierailija
14/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat ilkeitä katkeria pahoja ihmisiä. Jatkuvaa haukkumista ja valitusta. Jos minä olisin Sanna Marin, muuttaisin välittömästi ulkomaille jossa häntä osataan arvostaa.

Pohjois-koreassa varmaan joo.

Vierailija
15/15 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi Marinia arvostetaan ulkomailla? Vuosi sitten hän oli tuiki tuntematon rivipoliitikko, josta vahingossa, edeltäjänsä mokan vuoksi, tuli pääministeri. Jos Marin olisi kolmikymppinen mies, hän ei olisi lehtien kannessa takki auki tai muutenkaan ihastelun kohteena. Hänet erottaa monista muista ja tekee erikoiseksi vain setti sukupuolielimiä, mikä on sinänsä hyvin kummallista näinä aikoina, joina sukupuolella ei kuulemma ole mitään merkitystä.

Tehköön työtään ja sallittakoon hänen tehdä sitä ilman jalustalle nostamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi