Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHEN KAVERIT ARGH

Vierailija
21.04.2014 |

Joka sunnuntai mies joutuu krapulakuskiksi, eikä kuulema voi sanoa ei kavereille koska kaverit sitten aina kyysää myös meitä. Joo o, paitsi että me soitetaan taksi kun tarvitaan kyytiä.

Mitä aikuisilla ihmisillä liikkuu mielessä kun pyytävät perheellisiä ihmisiä kuskaamaan heitä eestaas? Meille tullaan "etkoille" kaljaa kittaamaan vaikka lapsia talossa (nukkuvat tosin) ja jättävät auton pihaan. Sitten meiltä baariin. Ja sunnuntaina mies sitten hakee niitä apinoita pitkin kylää hakemaan autonsa takaisin. Oikeesti. Mä niin eroan tästä sirkuksesta. Opiskelen yliopistossa itse ja lapset on jo alakoulussa, enkä tosiaankaan dokaile viinilasillista enempää eikä juo mieskään. Sen kaverit vaan on jääneet jonnekin teinitasolle ja joka vknloppu ryyppäävät, ja kaikilla niillä on yhtä pulit emännät.

Mulla on ihana ja kiltti mies, LIIAN kiltti, ja vaikka sitä ei kiinnosta yökerhot niin mielellään pyytää kavereita kylään meille. Eikä se haittaa mua, mä meen nukkumaan yleensä aikaisemmin kun miehet saunoo yms. Mutta kieltämättä vituttaa kun oma elämänrytmi ei ole enää sitä la baariin, su krapulapitsalle ja miehen kaverit pitää meidän asuntoa jonain etkopaikkana koska asutaan keskustassa.

Mä tiiän että välit tulee menemään kun pistän tälle stopin, ja sitten olen se pirttihirmu hullu akka joka ei anna miesten kavereitten elää ikuista nuoruuttaan. Eläkööt, mutta ei meillä enää. Onko kenelläkään muulla sitä ongelmaa että miehen kaverit eivät ole aikuistuneet samalla tahdilla kun miehenne?? Minusta olis tosi kiva istua iltaa meillä pariskunnittain ja grillailla, mutta miehen kavereiden puolistokin on sellasia siiderin lipittäjiä että alkavat humalassa kailottaa niin että lapset herää. Ei niitä voi tosiaankaan pyytää iltaa istumaan, koska alkoholin käyttö karkaa aina kännin puolelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 16:13"]

Ööh pitäisikö sun vähän ryhdistäytyä? Maksat vielä taxista vaikka voisit saada ilmaisen kyydin hyväksikäyttäjäkavereiltakin vastapainoksi.....

[/quote]

Hmm.. niin no mä en tarvitse juuri koskaan kyytiä. Mulla on oma auto, ja hyvin harvoin humalan takia tarvitsee hakea mua mistään vaan menisin bussilla tai sillä taksilla. Jotenkin oletan että aikuiset ihmiset osaisivat itse huolehtia menemisistään. Ja tää ei ole vitsi, mutta yhden kaverin emäntä soitti mulle kerran että voinko viedä heille vessapaperia, hän istuu paskalla ja paperi on loppu. Vara-avain olisi kuistilla että voin viedä sinne vessaan asti.

Jumalauta että en suostunut, sanoin vaan että pyyhi vaikka vessamattoon. Okei ehkä mä tosiaan olen elänyt jotenkin vituilleen kun multa edes pyydetään tollasta.

Vierailija
22/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 17:09"]

No jos lapset on jo nukkumassa eivätkä herää niin en näe ongelmaa.

[/quote]

Ai niin siis missä et näe ongelmaa jos lapset on nukkumassa eivätkä herää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 17:09"]

No jos lapset on jo nukkumassa eivätkä herää niin en näe ongelmaa.

[/quote]

No siinä tapauksessa minä tulen sinun luoksesi loisimaan oman porukkani kanssa. Tyhjennämme jääkaapin, piereskelemme sohvalla, mölyämme, häädämme naispuoleisen keittiöön ja kuseskelemme vessan lattialle kun pikku känässä menee vähän ohi. Vaadimme miestä kuskailemaan meitä baariin ja toiseen kunhan olemme etkoilleet sohvallanne tarpeeksi. Sanotaan nyt vaikka neljä tuntia. Eikä siinä vielä kaikki; heti huomenna sitten pääset meille krapulakuskiksi ja pääset tekemään yhteensä 10km lenkin hakeaksesi hajantuneen joukon tumman. Perheen välinen aika? Mitä se on? Pois se! MINUN krapulapizzani on tärkeämpi. Sitten tulemme luoksesi kahville, saat kunnian keittää meille kahvia. Ajattele. Näin toimimme joka viikonloppu usean vuoden ajan.

Eihän se mitään haittaa jos lapset ei herää?

Vierailija
24/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis itse edes halua mennä kännäämään minnekään missä on lapsia. Haluan että ollaan sitten ihan aikuisten kesken ja kaikki on tasapuolisesti mukana. Tuntuisi ihan urpolta olla lapsiperheessä juopottelemassa siten että miehet hoitaa lapsia ja naiset vetää viiniä ja saunoo ja metelöi. Ei onneksi mulla edes ole sellaisia naispuolisia kavereita jotka tekisivät niin. Tosiaan ei tarvi olla absolutisti lasten aikana, mutta jotain rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä