Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHEN KAVERIT ARGH

Vierailija
21.04.2014 |

Joka sunnuntai mies joutuu krapulakuskiksi, eikä kuulema voi sanoa ei kavereille koska kaverit sitten aina kyysää myös meitä. Joo o, paitsi että me soitetaan taksi kun tarvitaan kyytiä.

Mitä aikuisilla ihmisillä liikkuu mielessä kun pyytävät perheellisiä ihmisiä kuskaamaan heitä eestaas? Meille tullaan "etkoille" kaljaa kittaamaan vaikka lapsia talossa (nukkuvat tosin) ja jättävät auton pihaan. Sitten meiltä baariin. Ja sunnuntaina mies sitten hakee niitä apinoita pitkin kylää hakemaan autonsa takaisin. Oikeesti. Mä niin eroan tästä sirkuksesta. Opiskelen yliopistossa itse ja lapset on jo alakoulussa, enkä tosiaankaan dokaile viinilasillista enempää eikä juo mieskään. Sen kaverit vaan on jääneet jonnekin teinitasolle ja joka vknloppu ryyppäävät, ja kaikilla niillä on yhtä pulit emännät.

Mulla on ihana ja kiltti mies, LIIAN kiltti, ja vaikka sitä ei kiinnosta yökerhot niin mielellään pyytää kavereita kylään meille. Eikä se haittaa mua, mä meen nukkumaan yleensä aikaisemmin kun miehet saunoo yms. Mutta kieltämättä vituttaa kun oma elämänrytmi ei ole enää sitä la baariin, su krapulapitsalle ja miehen kaverit pitää meidän asuntoa jonain etkopaikkana koska asutaan keskustassa.

Mä tiiän että välit tulee menemään kun pistän tälle stopin, ja sitten olen se pirttihirmu hullu akka joka ei anna miesten kavereitten elää ikuista nuoruuttaan. Eläkööt, mutta ei meillä enää. Onko kenelläkään muulla sitä ongelmaa että miehen kaverit eivät ole aikuistuneet samalla tahdilla kun miehenne?? Minusta olis tosi kiva istua iltaa meillä pariskunnittain ja grillailla, mutta miehen kavereiden puolistokin on sellasia siiderin lipittäjiä että alkavat humalassa kailottaa niin että lapset herää. Ei niitä voi tosiaankaan pyytää iltaa istumaan, koska alkoholin käyttö karkaa aina kännin puolelle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se pirttihirmun hullun akan maine ja lyö tolle touhulle piste. Satunnaisesti varmasti ihan ok moinen, mutta jatkuvasti tuota ei jaksais kukaan

Vierailija
2/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:07"]

Ota se pirttihirmun hullun akan maine ja lyö tolle touhulle piste. Satunnaisesti varmasti ihan ok moinen, mutta jatkuvasti tuota ei jaksais kukaan

[/quote]

Mä niin toivoisin että mies ymmärtäisi ottaa sen MIEHEN roolin ja sanoa omille kavereilleen. Ottaa päähän olla aina se pahis, joka ottaa ohjat. Tuntuu että olen tilanteessa missä joudun pitelemään kaikkia lankoja käsissäni. Taitaa olla naisille tuttu tilanne. :(  Jotenkin tuntuu että olen niitä naisia joita pidetään syyttä suotta juuri niinä pirttihirmuina, koska pidän rajoistani (ja perheen rajoista) kiinni enkä suostuisi ikinä mihinkään kuljettajan rooliin. Lähtökohta on että jos ihminen tulee meille kylään, hän myös lähtee itse. Olen allerginen kaikelle tuollaiselle hyväksikäytölle. On täysin eri asia käyttää vaikka autotonta ystävää apteekissa/kaupassa yms. asioilla kun kuljetella humalan takia autonsa hylänneitä ihmisiä pitkin kaupunkia. Ei mulle tulis mieleenkää soittaa perheelliselle kaverilleni pääsiäisunnuntaina että hei haepas mut täältä ja käytä pitseriassa ja sitten tuo teille, juon teillä kahvit ja sitten ajan kotiin. VITUTTAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisas nainen häipyis omille teilleen, OMAAN RAUHAAN, sillon

ku voluumit kääntyy kaakkoonpäin mutta ei..

Vierailija
4/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tuo miehelles ok?

Vierailija
5/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:15"]

Onks tuo miehelles ok?

[/quote]

Ei se ole täysin ok, mutta se on kauniisti sanottuna sellanen "tossukka", ei uskalla oikein koskaan sanoa kenellekään mitään ja aina yrittää olla diplomaattinen. Kyllä sitä vituttaa se, mutta ei tosiaankaan uskalla sanoa. Joskus jättää vastaamatta. Mua vituttaa vaan kun se vaikuttaa minuun, joskus on jouduttu lähtee mökiltä kesken kaiken kun kaverinsa vaimo tarvitsi autoa töihin ja auto oli kännireissun jäljiltä meidän pihassa ja avaimet meillä. :( Toinen vaihtoehto on että mies hakee ne meille, eli joka tapauksessa eivät tule omin avuin. Mä itse mietin että en puutu tohon mutta tuota on jatkunut koko yhdessä olon ajan eli 7v, ja osalla niistä äijistä on omiakin lapsia ja dokaavat vuorotellen.

Viime aikoina on alkanut vituttamaan niin paljon että alan kohta veemäiseksi miehellekin.

Vierailija
6/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoit hyvän idean. Painukaa sinne mökille (tai muualle pois kotoa) ja sulkekaa puhelimet. Kai se kaverin muija voi mennä vaikka taksilla töihin... Josko muutaman kerran jälkeen oppisivat?

Vierailija
7/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sille stopin yksinkertaisesti. Teitä käytetään hyväksi.

Vierailija
8/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikaverit ottavat tietenkin auton avaimet mukaansa, kun ovat jättäneet autot pihallenne. Silloin voivat hakea kotteronsa ihan kuin itselle sopii.

Vierailija
9/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin tuollaiselle toiminnalle pisteen ensimmäisen kerran jälkeen. Oikeastaan en sallisi edes ensimmäisenkään hyväksikäyttöillan tapahtua. Enkä edes koe olevani ihan kamala Justiina.

Vierailija
10/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi jatkaa.

Kannattaa pistää miehesi hoitamaan asia, kun ovat kuitenkin hänen kavereitaan.

Vierailija
11/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi jatkaa.

Kannattaa pistää miehesi hoitamaan asia, kun ovat kuitenkin hänen kavereitaan.

Vierailija
12/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi 18-vuotias? Oletko ihan terve, kun katselet tuollaista kaveripoikien kanssa häsläävää luuseria?

Vierailija
13/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ala vaatimaan heiltä kännikuskina toimimista ja jos meinaavat kieltäytyä niin sano että 'kyllä on teidän apu viimeiset 7 vuotta kelvannut on se kumma kun ei voi olla vastavuoroista vaan pitää vain kupata toisila.' Ja jatka tätä seuraavat 7 vuotta ja sano että sen jälkeen ollaa tasoissa.:)

Vierailija
14/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:14"]

viisas nainen häipyis omille teilleen, OMAAN RAUHAAN, sillon

ku voluumit kääntyy kaakkoonpäin mutta ei..

[/quote]

Ja jättää lapset asuntoon jotka lopulta jäävät yksin kun liian kiltti isukka joka ei osaa sanoa EI lähtee heittelemään hyväksikäyttäviä ördääjitä"kavereitaan" pitkin kyliä?

Vierailija
15/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teille*

14

Vierailija
16/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan sanot ystävällisesti mutta jämäkästi että olette miehenne kanssa yhdessä päättäneet että teillä ei enää järjestetä illanistujaisia koska ne haittaavat lapsiperheen elämää. 

Kun ensi perjantaina puhelin soi niin joko sanot sen sinne puhelimeen tai laitat tekstarina tiedon ja käännytät tällä lauseella vieraat ovelta. Sen enempää selittelemättä.

Vierailija
17/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jehovan todistajat samalla kylään kun miehiäl´kin on teillä. Sano että olet huolissasi heidän sielunalämästään.

Vierailija
18/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh pitäisikö sun vähän ryhdistäytyä? Maksat vielä taxista vaikka voisit saada ilmaisen kyydin hyväksikäyttäjäkavereiltakin vastapainoksi.....

Vierailija
19/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 14:26"]

Onko miehesi 18-vuotias? Oletko ihan terve, kun katselet tuollaista kaveripoikien kanssa häsläävää luuseria?

[/quote]

Musta tuntuu että olen kait ihan terve, mutta vitutuksestani päätellen vain kyllästynyt tähän tilanteeseen. Jotenkin oletin, että tässä 7v vuoden aikana myös miehen kaverit aikuistuisivat. Mutta ei, he edelleen kutsuvat miestäni tämän yläaste aikaisella lempinimellä (vihaa sitä) ja käyttäytyvät meillä kuin teinipojat ja muistelevat jotain helkkarin Commodore-peliä vuonna Jeesus ja remmisandaali. :( Se  on alkanut ahdistamaan mua vasta todenteolla nyt viime aikoina, kun itse olen tässä reilu 30 vuoden iässä jo siinä vaiheessa että olisi kiva se omakotitalo, ja tuttava pariskunnat joiden kanssa grillataan takapihalla ja otetaan lasit viintä, ja sitten ihan aikuisten oikeasti itse lähdetään kotiin tai jäädään vierashuoneeseen yöksi. Tuosta mun miehestä en ole enää varma, että onko se nyt mieliksi minulle vai onko se sisimmässään samanlainen "ikuinen teinipoika" kuten kaverinsakin. :`(

Vierailija
20/24 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapset on jo nukkumassa eivätkä herää niin en näe ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä