Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakastaa taas miestään?

Vierailija
21.04.2014 |

Olen usein miettinyt pitäisikö erota miehestäni, kun tuntuu, etten oikein rakasta häntä enää. Hänestä on tullut ärsyttävä, itsekeskeinen tosikko vuosien mittaan ja oikeastaan kaikki mitä hän tekee, ärsyttää enemmän tai vähemmän. Hänellä on ärsyttävä tapa valittaa kaikesta mitä minä teen, paasaa vaan omia juttujaan ja on niin hiton itsekeskeinen, ettei huomaa kuinka kyllästynyt häneen olen. Mitenhän pääsisin näistä ärsytyksen tunteista eroon, kun en ole varma haluanko hajottaa perhettäni ja erota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sama ongelma. Ymmärrän kuitenkin, että meidän tilanteessa on kyse juurikin tuosta tahdosta... Tai siis, ihan itkettää, miten vähän viitsin osoittaa rakkautta. Kaikkea arkista yms. teen, mutten mitenkään sen enempää vaivaudu. Miehelläni varmaan sama juttu. Luulen, että kun ei koeta, että toinen rakastaa, niin silloin toinen alkaakin vaan ärsyttää. Tällä hetkellä ärsyttää ja turhauttaa kyllä itseni, miten saisi niskasta kiinni ja jotain viitsimistä toisen huomioimiseen. Ehkä helpottaisi, jos tunteet ei olisi näin laimentuneet, mutta milläs ne takaisin sitten? Juttuhan on kuitenkin niin, että toista ei voi muutta, mutta itseään voi jos vaan viitsii...

Vierailija
2/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Se pappikin kysynyt siä alttarilla että: Tahdotko rakastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, että ollaan seisty papin edessä alttarilla ollenkaan?

Ap

Vierailija
4/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, itselläni ihan sama tilanne. Mies ei tiedä yhtään, mitä minulle kuuluu eikä kuuntele minua enää ollenkaan. Omista asioistaan jaksaa kyllä puhua, valittaa vain niin paljon, että haluaisin mieluummin mennä sänkyyn itkemään, koska minun tukeni ei selvästi riitä hänelle. Monet piirteet ärsyttävät eikä hän edes huomaa kuinka turhautunut olen. Tunnen oloni hyväksi kun olen yksin kotona, että eroa harkitsen vakavasti. Oli kyllä ennen todella hyvä mies.

Vierailija
5/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin taas rakastaa, tai rakastua mieheeni uudestaan. Meillä on hieman samaa: kaikki hänen tekemisensä ärsyttävät minua, en jaksa nauraa hänen jutuilleen, ulkonäkö ei säväytä, kun katson häntä ei tunnu oikein miltään. 

Mieheni on kyllä ihan mahtava kumppani ja isä, enkä missään nimessä tahtoisi erota. Meillä on lapsi ja olemme naimisissa, niin en halua hajottaa perhettämme. Jos olisimme seurustelu- tai tapailuasteella, olisin jo varmaan pistänyt pelin poikki. 

Vierailija
6/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko sanoa, mitä jäisitte kaipaamaan eron jälkeen vai kaipaisitteko mitään? Itselle tulee heti ensimmäisenä mieleen se, että hän on niin kätevä korjaamaan kaikenlaista. Haluaisin minäkin rakastua uudelleen, nyt on vain todella vaikea kaivaa mitään hyviä puolia esiin kun kaikki pienetkin eleet ja tavat ärsyttävät suunnattomasti.

-4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi