80-82 syntyneet koetteko olevanne 70- vai 80-lukulaisia
Kommentit (14)
80-luvulta ne aikaisimmat lapsuusmuistot ovat, joten miten voisi tuntea olevansa 70-lukulainen?
Kasari olen, ja lapsuus oli 80 ja ysäriä. Nuoruus milleniumia.
Periaatteessa joku -73 on elänyt esiteiniytensä juuri 80-luvun alkupuolella... Melkein väittäisin että jos on syntynyt vaikka -82 niin voi sanoa että enemmänkin 1990-luvulla on vasta nuoruuttansa elänyt. IMHO.
Miten edes voisi tuntea olevansa 70-lukulainen, jollei ole silloin syntynytkään vielä? Eikö ennemmin voisi tuntea olevansa 90-lukulainen, kun silloin eli nuoruutensa ja kasvoi aikuiseksi?
Mä olen -79 enkä kyllä koe mitenkään eläneeni 70-lukua :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:17"]
Miten edes voisi tuntea olevansa 70-lukulainen, jollei ole silloin syntynytkään vielä? Eikö ennemmin voisi tuntea olevansa 90-lukulainen, kun silloin eli nuoruutensa ja kasvoi aikuiseksi?
[/quote]
Niin mutta jos on sellainen henkinen seitkytlukulainen, onhan noita parikymppisiä hippityttöjä xD
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:11"]
Millä logiikalla olisi 70-lukulainen, jos on syntynyt 80-luvulla?
[/quote]
Jos kaverit on 70-luvulta, voi hyvin kokea olevansa samaa heidän kanssaan.
Mä koen olevani ´14 luvulta.
Kaikenlaista :D
ihan 90-lukulaiseksi koen eniten itseni silloin elin parhaan nuoruuden joka viikon loppu discossa/bändi illassa nuorisotalolla, kavereitten kanssa jne... vaikka kova lama olikin! t.81-syntynyt
80-luku meni päiväkodissa ja koulussa... ei mitään ihmeellistä "elämää"
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:17"]
[/quote]
Niin mutta jos on sellainen henkinen seitkytlukulainen, onhan noita parikymppisiä hippityttöjä xD
[/quote]
Samalla logiikalla voisi kysyä kokevatko 80-luvun alussa syntyneet olevansa 50- vai 80-lukulaisia, kun onhan noita kolmekymppisiä fiftareitakin...
Millä logiikalla olisi 70-lukulainen, jos on syntynyt 80-luvulla?