Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi selvästi ihastunut mies pakittaa?

Vierailija
06.12.2020 |

Kertokaa!

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkannut ja saanut tietää sinusta jotakin mistä ei pidä. Siis joku pikku asiakin voi saada empimään jos on harkitseva ja varovainen luonne.

Tämä. Löysin ihastuksen instan ja vaaleanpunaiset lasini putosivat. Ei ollutkaan niin ujo ja kiltti.

Omalla kohdalla ei voi olla tämä kun minua ei netistä löydy.

Jos sinua ei somesta löydy, niin mies saattaa pitää sinua outona jos itse on siellä. Instat ja muut on kyllä hyviä stalkkauspaikkoja. Itsellä meni maku ihanaan naiseen kun instakuvissaan oli eri miesten kanssa. Varmaankin vain kavereita, mutta siihen haaremin en kyllä liittynyt kilpailijaksi.

Vierailija
22/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietätkö ap paljon aikaasi kaverimiesten kanssa? Jos ihastus teidät nähnyt tai tietää näistä miehistä, niin voi tulla mustasukkaiseksi ja jäädyttää tunteensa.

Vierailija
24/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu, antanut flirtin mennä liian pitkälle, mutta ei ole valmis menemään enää pidemmälle.

Vierailija
25/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa oletko oikeasti tosissasi vai tuulihattu.

Vierailija
26/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä estynyt. Itsellekin on käynyt näin kun nainen on osoittanut kiinnostusta. Pilasin jutut itse.

Vierailija
27/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkannut ja saanut tietää sinusta jotakin mistä ei pidä. Siis joku pikku asiakin voi saada empimään jos on harkitseva ja varovainen luonne.

Tämä. Löysin ihastuksen instan ja vaaleanpunaiset lasini putosivat. Ei ollutkaan niin ujo ja kiltti.

Omalla kohdalla ei voi olla tämä kun minua ei netistä löydy.

Jos sinua ei somesta löydy, niin mies saattaa pitää sinua outona jos itse on siellä. Instat ja muut on kyllä hyviä stalkkauspaikkoja. Itsellä meni maku ihanaan naiseen kun instakuvissaan oli eri miesten kanssa. Varmaankin vain kavereita, mutta siihen haaremin en kyllä liittynyt kilpailijaksi.

Vain somettomia miehiä, kiitos!

Eri

Vierailija
28/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää mokaavansa koko jutun oman hermostuneisuutensa takia. Miettii että "tuo nainen pitää minua hulluna jos sekoan sanoistani".

Vierailija
29/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelkää mokaavansa koko jutun oman hermostuneisuutensa takia. Miettii että "tuo nainen pitää minua hulluna jos sekoan sanoistani".

Minusta ainakin se olisi vaan söpöä. :)

Vierailija
30/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on paljon vaihtoehtoja, jokin pienikin seikka saattaa siirtä naisen sarakkeesta A sarakkeeseen B.

Vierailija
31/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varoo tekemästä "virheitä", kun on vihdoin tajunnut, että tässä se voisi olla. Se oikea.

Ja sanoisin, että ei ole muita naisia "varalla" läheskään kaikissa tapauksissa.

Vierailija
32/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa! Kerros nyt vähän mitä sieltä löyty

Vierailija
33/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varoo tekemästä "virheitä", kun on vihdoin tajunnut, että tässä se voisi olla. Se oikea.

Ja sanoisin, että ei ole muita naisia "varalla" läheskään kaikissa tapauksissa.

Kaikenlaisia satuja naiset itselleen kertoo. Oikeasti ihastuneet miehet eivät pakita. Oikeasti ihastunutta miestä ei pidättele mikään.

Vierailija
34/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varattu, antanut flirtin mennä liian pitkälle, mutta ei ole valmis menemään enää pidemmälle.

Eikös tuossa tapauksessa voisi antaa jutun olla kokonaan?

Vierailija
35/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisintä on, etä olet vain kuvitellut miehen ihastuksen. Hän on ollut sinulle vain normaalin ystävällinen, ja nyt kun on huomannut oman ihastuksesi, yrittää perääntyä. Älä vain ryhdy miksikään hulluksi stalkkeriksi!

Vierailija
36/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuvittelusta kyse. Särjin sydämeni pahemman kerran!

Vierailija
37/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vaihtoehtoa kuten täältä näemme. 

Veikkaan siis, että kyseessä on matrixin kätyri, niin saadaan yksi veikkaus lisää.

Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa ..

Sincc

Vierailija
38/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuvittelusta kyse. Särjin sydämeni pahemman kerran!

Voihan ihminen kuvitella ja silti särkeä sydämensä.

Vierailija
39/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain lopahtaa oma kiinnostus siinä vaiheessa, kun vastapuoli ilmaisee ihastuksensa. En tiedä onko se jotain sitoutumiskammoa tmv. Tuota voisi yrittää välttää pelaamalla ja leikkimällä vaikeasti saatavaa, mutta itse en ole jaksanut moiseen lähteä. Siihen kaatui kai viimeisinkin suhteen yritelmä.

Vierailija
40/73 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain parempaa/helpompaa/varmempaa ilmestynyt näköpiiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi