Työttömät ovat luusereita!
En missään tapauksessa seurustelisi saati perustaisi perhettä työttömän kanssa.
t. Menestyjä
Kommentit (12)
Sama homma.
T: perustalliainen, joka on koko elämänsä tehny töitä
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:15"]
Sama homma.
T: perustalliainen, joka on koko elämänsä tehny töitä
[/quote]
ja tietty tuurillaan saanu säilyttää työpaikkansa laman alla
Olen työtön, lähdin opiskelemaan ansiosidonnaisella jotta saisin paremmin töitä.
Jos olen siitä syystä luuseri mielestäsi niin en voisi koskaan perustaa kaltaisesi ääliön kanssa perhettä.
Toivottavasti karma näyttää voimansa.
No päivää vaan sinne Porvooseenkin. On se perkele ilmoja pidelly.
täällä saa enempi kun on työtön ja tekee kuutamokeikkaa välistä ;)
jos veroilla mentäis niin ei ees kannattais :(
sairas suomi kun estää työntekoa kaikin tavoin..
no onneks se ei oo toiselta pois mitä ite saa kirjekuoressa ;)
Painu polvillesi suutelemaan maata työttömän alla - ilman häntä sinulla ei olisi mitään aihetta tuntea itseäsi miksikään. Mutta itsehän olet valinnut tämän tien määritellä arvosi negaation kautta.
Vain luuserit puhuu luusereista, olen huomannut.
Vain luonnehäiriöiset puhuvat luusereista.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:18"]Olen työtön, lähdin opiskelemaan ansiosidonnaisella jotta saisin paremmin töitä.
Jos olen siitä syystä luuseri mielestäsi niin en voisi koskaan perustaa kaltaisesi ääliön kanssa perhettä.
Toivottavasti karma näyttää voimansa.
[/quote]
Minäkin olen työtön, opiskelen ansiosidonnaisella.
Aloittajan kaltaonen ääliö ei varmasti tiedä että aikuiskoulutus on pitkälle työssäoppimista.
Olen 1-2 päivää viikossa koulussa ja muina päivinä teen työpaikan työaikojen mukaan töitä eli 8-16 ja kyllä, sillä ansiosidonnaisella. Teen kesänkin jotta valmistuisin ajallaan.
Eikä siinä vielä kaikki, on koulutehtäviä iltaisin ja näyttösuunnitelman tekoa.
Tässä sinulle armoton luuseri!
Ja kuka tahansa saattaa tänä päivänä jäädä työttömäksi kun ottaa suomen työtilanteen ja yt-neuvottelut huomioon.
Tunnen henkilökohtaisesti useita työttömiä, jotka ennen halveksivat työttömiä. Terkkuja paikkakunnalta, jossa lopetettiin iso tehdas.
Mene ottamaan lääkkeesi. Nyt.