Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ''masentuneet''

Vierailija
21.04.2014 |

Siis tyypit, joilla on olevinaan virallinen masennusdg ja silti tekevät koko ajan kaikkea ja hehkuttavat tekemisiään fb:ssa. Aaargh! Itse olen paljon saamattomampi, eikä kukaan ole hehkuttamassa ja paapomassa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niillä onkin oikeasti kaksisuuntainen mielialahäiriö ja nyt sitten kevätauringon laukaisemassa maniassa hilluvat.

Vierailija
2/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla joo, mutta silti ärsyttää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin he varmaan ovatkin masentuneita vain sinua ärsyttääkseen. Masennusdiagnoosia ei nyt ihan helposti anneta, joten hanki muu ärsytyksen kohde.

Vierailija
4/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä pahasti lirissä, jos masentuneisuudesta olet kateellinen. 

Vierailija
5/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siitä kateellinen, vaan saamastaan huomiosta. Enkä usko masennuksen olevan totta, vaan huomionhakua!!! Ap

Vierailija
6/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:22"]En ole siitä kateellinen, vaan saamastaan huomiosta. Enkä usko masennuksen olevan totta, vaan huomionhakua!!! Ap

[/quote]

Kyllä se on fakta, että tällaisiakin "masentuneita" on. Toki on voinut masennusta joskus ollakin, mutta huomio ja passuuttaminen on "jäänyt päälle". Mikäs siinä, onhan se kovin helppoa,kun läheisiä rasitetaan.

Vierailija
7/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne tuollaisia ihmisiä, masentuneet verkostossani ovat kyllä ihan normaaleita ihmisiä. Kannattaisiko ap sinun hakea keskusteluapua? Kuullostaa siltä, että voisit hyötyä siitä.

Vierailija
8/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity AP antamaan itse huomiota itsellesi. Muiden huomio ei paranna masennustasi, vaan se on lähdettävä susta itsestäsi. Unohda kateus ja katkeruus ja keskitä niihin nyt hukkuvat voimavarat omaan paranemisprosessiisi.

Vierailija
9/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu täti oot :D

ekkö tiedä että masiksen poistoon tarvii just tätä "kattokaa mua" asennetta.

sehän on suorastaan parantumisen ensi-askel.

Vierailija
10/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset jotka ulisevat facebookissa miten masentuneita ja surullisia ovat, eivät oleo oikeasti masentuneita vaan säälittäviä. Itselläni on paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö ja vetäisin itseni mielummin jojoon kuin lähtisin huutelemaan ongelmistani facebookkiin.

Vierailija
11/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:37"]Nämä ihmiset jotka ulisevat facebookissa miten masentuneita ja surullisia ovat, eivät oleo oikeasti masentuneita vaan säälittäviä. Itselläni on paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö ja vetäisin itseni mielummin jojoon kuin lähtisin huutelemaan ongelmistani facebookkiin.

[/quote]

Sama juttu. Vetäydyn totaalisesti kuoreen kun tulee huono jakso. En vastaa edes puhelimeen saati sitten että kirjoittelisin facebookkiin.

Vierailija
12/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi facebookin kautta diagnosoida masentuneen terveeksi mutta säälittäväksi? Ihmisillä on eri tapoja käsitellä vaikeita asioita. Toiset istuvat hiljaa kotona ja varovat kertomasta kenellekään. Toiset sitten puhuvat asioistaan ja pyrkivät keskustelun kautta selvittämään ongelmansa.

Masennusta ei ikinä tulla hyväksymään "oikeana tautina", jos asennoituminen on tätä luokkaa. Aina pitäisi vaan olla hiljaa ja hävetä kun on itsensä päästänyt masentumaan. Ja herramunjee, jos edes yrität parantua olostasi keskustelemalla tai pakottamalla itsesi ihmiseten ilmoille. Ei OIKEAT kunnioitettavat masentuneet niin tee. Mene kotias siitä ja ole vastaisuudessa hiljaa. Itsemurhaviestissä sitten vasta saa kertoa, että oli masennus.

Vierailija
13/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP:n mielestä kaikkien masentuneiden pitää hyväksyä kohtalonsa. Ei saa käyttää facebookia tai edes yrittää olla mukana yhteiskuntaa?

Minä olen masentunut. Muutama vuosi takaperin makasin sängyssä, enkä löytänyt syytä nousta. Nykyään nousen. Käyn töissä ja vietän aikaa ystävien kanssa. Naurankin usein. Kaikki tämä ei poista tosiasiaa, että olen edelleen masentunut. Minulla on ollut ikäviä viikkoja, päiviä ja nykyään ne ovat hetkiä. En käytä lääkitystä, koska en halua passivoitua. En jää kotiin, koska yksinäisyys pahentaa mielialaani. Olen edelleen sitä mieltä, että kuolema olisi minulle hyväksi, mutta kotona asian märehtimisen sijaan elän elämääni ulkoisesti normaalisti. Ehkä mä en sitten ole masentunut oikeasti vaan olen vain säälittävä.

Vierailija
14/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö APta ärsyttää?

Vierailija
15/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on työkyvytön virallisesti, mutta tekee lapsia, harrastaa jne. täysillä.

Itse yritin itsemurhaa äsken toisen kerran, diagnoosina mm. krooninen masennus ja persoonallisuushäiriö, en pääse edes sairaslomalle enkä hoitoon osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi