Köyhien ihmisten blogit
Mahtaisiko löytyä köyhien ihmisten ja perheiden blogeja. Olisi kiva lukea miten he selviytyvät tässä kulutushysteerisessä maailmassa. Millaisia ideoita matkustukseen, ruokaan ja vaatehankintoihin löytyy.
Kommentit (547)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:52"]
Aivan, eli sussellakin varmaan tuhansia lukijoita, ellei jopa kymmenen tuhatta.
[/quote]
Jos haluaa luotettavimman tilaston oman bloginsa kävijöistä tai jopa siitä että montako siellä juuri sillä hetkellä on (ja mistä he ovat ja mitä lukevat) kannattaa asentaa googlen laskuri. Se on luotettavin.
Olen Viipaleiden fani ja joskus kauan sitten kävin Tönössäkin. Yksi asioista, joita sain nähdä, kun olin ensin kysynyt saanko "loukata yksityisyyttän" oli just se laskuri. Silloin blogissa oli siinä kuussa siihen mennessä käynyt yli 18000 eri lukijaa ja juuri sillä hetkellä (päivittyy minuutin tai puolen minuutin välein) oli paikalla 11. 11, vaikka etusivu näytti että paikalla oli 4. Mutta se etusivu kuulemma kertoo vain kuinka monta Viipaleisiin rekisteröitynyttä käyttäjää on kulloinkin paikalla. Ei sitä, kuinka monella koneella on kyseinen sivu juuri sillä hetkellä auki.
[/quote]
Miten tollaseen fanitapaamiseen pääsee?
[/quote]
Jos haluaa luotettavimman tilaston oman bloginsa kävijöistä tai jopa siitä että montako siellä juuri sillä hetkellä on (ja mistä he ovat ja mitä lukevat) kannattaa asentaa googlen laskuri. Se on luotettavin.
Olen Viipaleiden fani ja joskus kauan sitten kävin Tönössäkin. Yksi asioista, joita sain nähdä, kun olin ensin kysynyt saanko "loukata yksityisyyttän" oli just se laskuri. Silloin blogissa oli siinä kuussa siihen mennessä käynyt yli 18000 eri lukijaa ja juuri sillä hetkellä (päivittyy minuutin tai puolen minuutin välein) oli paikalla 11. 11, vaikka etusivu näytti että paikalla oli 4. Mutta se etusivu kuulemma kertoo vain kuinka monta Viipaleisiin rekisteröitynyttä käyttäjää on kulloinkin paikalla. Ei sitä, kuinka monella koneella on kyseinen sivu juuri sillä hetkellä auki.
[/quote]
Ja bloggerin blogeissa, kuten esim. sussella, on googlen tilastointi jo valmiina integroitu hallintapaneeliin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:09"]
[/quote]
[/quote]
Ja bloggerin blogeissa, kuten esim. sussella, on googlen tilastointi jo valmiina integroitu hallintapaneeliin.
[/quote]
Mutta se ei ole luotettava. Googlen analytics on. Se antaa reaaliaikaisen kävijämäärän.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:43"]
Hyvä, että sussella rahat loppu, tulee pari raittiinpaa päivää.
[/quote]
Miksi joku jaksaa miettiä toisen holin käyttöä?
[/quote]
Kaikilla ei mietteet ole pelkästään minäminä omanapa, joitakin kiinnostavat myös muut ihmiset. Jotain kontaktia muihin ihmisiin bloggaajatkin hakevat, kiva, että joku jaksaa lukea ja kiinnostua heidän elämästään.
Sussen ei ehkä olis kannattanut muuttaa sinne Poriin. Varmaan koko ajan mielessä nyt se porilainen ex.
[/quote]
Niin, eli jos ei ole kiinnostunut jonkun kännäämisestä, on kiinnostunut vain omasta navasta. Tuolla ajatuksella saa mahahaavan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:10"]Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta tämä on hyvä blogi: http://persaukinen.wordpress.com/
[/quote]
Lukeminen oli hankalaa liian pienen tekstin vuoksi. Myös kuvat tolkuttoman pieniä. Ei mikään loistava elämys siis.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 05:33"]
Tulee olemaan mielenkiintoista, millaiset supervarustellut juhlat sillä http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - käyhisäidillä taas pojalleen on. Laskujeni mukaan jokainen edellinen juhla on maksanut enemmän kuin kuukauden palkkani.
[/quote]
Kannattaa sinunkin vaihtaa työpaikkaa jos noin pieni palkka tulee.
[/quote] Minkä verran itse arvioit noihin juhliin menevän?
On tarjottavat, ohjelmat, koristeet, juhla-asut, kutsut, arpajaispalkinnot ja kotiin vietävät lähtöpussukat noin 40-50 hengelle.
[/quote]
Aika yhdentekevää minulle mitä toisten juhlat maksaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 08:43"]
Ihan oikeastikko väännätte kättä jonkun synttäreistä? Huhhuh.
[/quote] AV-mammat on mieleltään sairaampia kuin väestö keskimäärin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:00"]
Määrittele köyhä.
[/quote]
Henkilö jolla ei ole mahdollista matkustaa monta kertaa vuodessa ulkomaille tai edes sitä yhtä kertaa. miten siis viettää perheen kanssa kesäälomaa. Ei kykene hankkimaan merkkivaatteita tai luxus ruokaa.
[/quote]En matkusta koskaan kesälomalla lasten kanssa ulkomaille vaikka en ole köyhä. Kesäloma vietetään mökillä ja kotimaan kohteissa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:00"] Määrittele köyhä. [/quote] Henkilö jolla ei ole mahdollista matkustaa monta kertaa vuodessa ulkomaille tai edes sitä yhtä kertaa. miten siis viettää perheen kanssa kesäälomaa. Ei kykene hankkimaan merkkivaatteita tai luxus ruokaa. [/quote]En matkusta koskaan kesälomalla lasten kanssa ulkomaille vaikka en ole köyhä. Kesäloma vietetään mökillä ja kotimaan kohteissa.
[/quote]
Itse haluan antaa lapsilleni mahdollisuuden tutustua eri kulttuureihin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 08:00"]Oletteko koskaan miettineet, miten vääristynyt tämä blogiskene on? Suomessa työttömyys on räjähtänyt, silti yhdessäkään hyvinvointiblogissa ei ole luovutti Michael Korsista, Vuittonista tai karitsankareesta? Mä sanon: iso osa bloggaajista elää yli varojensa! Ei voida myöntää että työttömyys leimaa perhettä. Ostellaan velaksi. Ostetaan vaatteita, kuvataan ja palautetaan vaatteet myyjälle. Näin se menee. Kukapa sitä haluaisi työttömyyden ankeaa leimaa blogilleen tai itselleen. Vaikka mitäpä pahaa siinä on, nykyään on niin paljon työttömiä. Ja sitten vaan elellään "tavallista elämää" vaikka se ei ole tavallista nähnytkään! Tavallinen = aito: tunteineen, taloushaasteineen jne.
[/quote]
No minä en ainakaan elä yli varojeni - en edes käytä luottokorttia, enkä myöskään palauta tuotteita takaisin kauppaan. Mistä lie tällaiset väärät yleistykset johtuvat? T. Sisustusbloggaaja
Josta olen kanssasi eri mieltä.
Tämän paidan kangas maksoi 14 euroa 20 centtiä.
Burda v.2012 nro 6 ohje 142
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:00"]
Onhan tuo villananna aika köyhän blogi. Roskasta tehdään vaatteita ja roskasta tehdään ruokaa. Kun ei ole varaa ostaa kunnollista niin näkeehän sen päältä.
[/quote]
Ainakin lihava se on.
[/quote]
Ihanaa, että on parantunut ja saanut painon nousemaan normaaliksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:56"]
Onhan tuo villananna aika köyhän blogi. Roskasta tehdään vaatteita ja roskasta tehdään ruokaa. Kun ei ole varaa ostaa kunnollista niin näkeehän sen päältä.
[/quote]
Ainakin lihava se on.
[/quote]
[/quote]
Ylipaino on normaali? Mistä parantunut?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:56"]
[/quote]
Ainakin lihava se on.
[/quote]
[/quote]
Ylipaino on normaali? Mistä parantunut?
[/quote]
Et vissiin seuraa blogia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:03"]
http://queenchaossusse.blogspot.fi/?m=1
Siinä teille oikeasti köyhän ihmisen blogi
[/quote]
Jo osasi olla tylsä blogi. Kitinää ja vitinää vain. Eihän tuollaista kukaan jaksa lukea.