Iso kyömynenä miehellä
Olen 27vuotias mies ja minulla iso kyömynenä. Onko kyömynenä naisille turn-off? Tinderissä ei ainankaan matcheja tule millään vaikka vartalo on kuin hunkseilla...
Kommentit (82)
Minusta kyömynenä miehet on rumia
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyömynenänainen. Ruma oon, joo.
90 päivää morsiamena -sarjan Alexilla on komea pitkä ja iso kyömynenä. Hän on siis sen Lorenin mies, ja kotoisin Israelista (muistaakseni kuitenkin alunperin ukrainasta). Pitkä ja komea mies, komein mitä siinä sarjassa on kukaan koskaan ollut. Miehellä ei kyömynenä haittaa yhtään.
Mun miehen nyt jo edesmennyt vanhempi veli oli muuten tavallisen näköinen, mutta konkonenä teki siitä inkkarin näköisen. Mitä vanhemmaksi tuli, sitä enemmän näytti intiaanilta, varsinkin kun antoi hiukan kiharan tukkansa kasvaa. Hänellä se nenä vielä tosiaan hiukan taipui kärjestä alaspäin, mutta sekään ei todellakaan haitannut. Komea kotkan nenä. Voi miten mulle tuli nyt sitä ikävä, kun siitä kirjoitin. Paksut viikset vielä siinä kyömyn alla, oli se mestari!
Ei mitään syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä oli sotakaveri, joka kävi meillä aina joskus ja ne jutteli niistä ajoista. Sillä miehellä oli suurin kyömynenä, mitä olen kellään nähnyt. Minusta se oli komea mies. Ei miehellä oikeastaan pitäisikään olla mitään pikkunenua. Pieninenäiset miehet ei koskaan näytä oikein aikuisiltakaan. Loirilla oli pystynenä, mikä teki siitä pikkupojan näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin mieheni piirteisiin jo 27 v. sitten, kun oltiin hyvin nuoria. Kyömynenä oli ehdottomasti parasta silmien loisteen lisäksi. Näin on yhä edelleen. Lastemme nenät ovat sekoituksia piirteistämme, tyttärellä ei ole kyömyä.
Mutta tyttären tyttärelle se voi tulla. Minäkin olen perinyt papan nenän. Ja tätini, joka oli erittäin persoonallisen näköinen, ei periyttänyt yhtään kasvonpiirrettään lapsilleen, mutta pojantyttäristäpä yksi on kuin ilmetty tätini, eli mummonsa.
Niin se vain joskus menee, että joku piirre ulkonäössä voi hypätä yhden sukupolven yli.
Niin on alice cooperillakin, joten ei se huono voi olla.
Pieni pystyssä oleva töpselinenä miehellä on halutuin. Voi yrittää teipata huomaamattomasti silleen, jos ei ole luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä...
Nenä seisoo päässä.
Hmm...
Tiedän yhden Kassun jolla tuollainen nenä.
On kyllä niin kysyntää että taitaa olla joka viikonpäivälle eri nainen sen oman vakituisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pystyssä oleva töpselinenä miehellä on halutuin. Voi yrittää teipata huomaamattomasti silleen, jos ei ole luonnostaan.
Mulla on pieni töpselikärsä. En ole tuollaista haluttavuutta huomannut :D
Iso nenähän kertoo tarun mukaan siitä, että mies on muutenkin hyvin ja runsain mitoin varustettu ;) Ei uskoisi olevan naisille ongelma.
Voiko miehellä olla liian suurta nenää? Ei tule mieleen, että olisi koskaan nähnyt aikuisella ihmisellä liian suurta nenää. Jos nyt ei lapsellakaan, heitä ei vaan tule arvosteltua. Miehiä tulee joskus mittailtua ja hyvältä ne isot yleensä näyttää. Isompi on miehekkäämpi kuin pieni nenä.
Kyömynenä on komea ja miehekäs eikä oikein sovikaan pienelle miehelle.