Lapsiparkki, onko ok hinnasto?
10€/lapsi/tunti
sisarhinta 2. Lapsesta 5€/tunti
sisarhinta 3. Lapsesta 2,5€/tunti
3h/päivässä auki
Kommentit (32)
Siis tuo on huvittelupaikan hinnasto, jonka LISÄKSI minä veloitan lastenhoidosta. Mietin meneekö liian kalliiksi koko juttu.
Ap
Selkeä hinnoittelu, esim 8€/lapsi/h.
Lisää vielä maininta siitä, että vain käteinen kelpaa ja laskutat kokonaisista tunneista (ettei vanhempi ala riehumaan kun Pirjo-Petterin 65min maksaakin 16€).
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:54"]Siis tuo on huvittelupaikan hinnasto, jonka LISÄKSI minä veloitan lastenhoidosta. Mietin meneekö liian kalliiksi koko juttu.
Ap
[/quote]
Siis onko joku hoplop-tyyppinen paikka? Pitäisikö vanhempien varata hoito erikseen vai olisitko aina päivystämässä josko joku haluaisi lapsensa parkkiin?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:54"]Siis tuo on huvittelupaikan hinnasto, jonka LISÄKSI minä veloitan lastenhoidosta. Mietin meneekö liian kalliiksi koko juttu.
Ap
[/quote]
Siis onko joku hoplop-tyyppinen paikka? Pitäisikö vanhempien varata hoito erikseen vai olisitko aina päivystämässä josko joku haluaisi lapsensa parkkiin?
[/quote]
On ja minut voi soittaa erikseen paikalle, yhteystiedot saa pyydettäessä kassalta. Tai jos olen jo paikalla ja 4 lasta ei vielä ole hoidossa, voin huhuilla onko tarvetta. Tai kyltti "lastenhoitaja paikalla"
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:54"]Siis tuo on huvittelupaikan hinnasto, jonka LISÄKSI minä veloitan lastenhoidosta. Mietin meneekö liian kalliiksi koko juttu.
Ap
[/quote]
[/quote]
Menee liian kalliiksi. Jos kyseessä on huvittelupaikka, miksi aikuiset ei jäisi omien lapsien mukaan?
Itse maksaisin siis 3x 12e PLUS se huvittelupaikan lippu joka on paljon?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:54"]Siis tuo on huvittelupaikan hinnasto, jonka LISÄKSI minä veloitan lastenhoidosta. Mietin meneekö liian kalliiksi koko juttu.
Ap
[/quote]
[/quote]
Menee liian kalliiksi. Jos kyseessä on huvittelupaikka, miksi aikuiset ei jäisi omien lapsien mukaan?
Itse maksaisin siis 3x 12e PLUS se huvittelupaikan lippu joka on paljon?
[/quote]
Ei vaan minun hintani alle kouluikäisistä 8e/tunti/lapsi. Kouluikäiset saa olla omalla vastuullaan tuolla muutenkin :)
Ap
Oletko sama ihminen, joka suunnitteli tarjoavansa iltapäivähoitoa neljän lapsen ryhmille? Kivoja ideoita, mutta tuskin saat palkkaa itsellesi.
Olisi pitänyt ryhtyä vaan suoraan siivooja-yrittäjäksi, voisi pyytää aina sen 35e/tunti eikä kukaan sanoisi että onpa kallista. Lastenhoidosta ei maksa kukaan tuollaista hintaa, vaikka kulut on molemmilla melkein samat. Varsinkin niillä jotka käyttää asiakkaan pesuaineita (suurin osa?).
No, saanpa ainakin tehdä jotain mistä tykkään vaikka tienaankin vähemmän kuin siivooja ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:15"]Oletko sama ihminen, joka suunnitteli tarjoavansa iltapäivähoitoa neljän lapsen ryhmille? Kivoja ideoita, mutta tuskin saat palkkaa itsellesi.
[/quote]
Ideoita kyllä on. Olen työllistänyt itseni jo alalla, mutta yritän keksiä jotain uutta! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:15"]Olisi pitänyt ryhtyä vaan suoraan siivooja-yrittäjäksi, voisi pyytää aina sen 35e/tunti eikä kukaan sanoisi että onpa kallista. Lastenhoidosta ei maksa kukaan tuollaista hintaa, vaikka kulut on molemmilla melkein samat. Varsinkin niillä jotka käyttää asiakkaan pesuaineita (suurin osa?).
No, saanpa ainakin tehdä jotain mistä tykkään vaikka tienaankin vähemmän kuin siivooja ;)
Ap
[/quote]
Siivousalan yrittäjät eivät käytä asiakkaan pesuaineita tuolla tuntihinnalla. Check your facts! Ja kyllä muuten valitetaan että on kallista, kilpailutus ihan arkipäivää ja otetaan se halvin 19e/h siivoamaan, jäljestä viis.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:15"]Olisi pitänyt ryhtyä vaan suoraan siivooja-yrittäjäksi, voisi pyytää aina sen 35e/tunti eikä kukaan sanoisi että onpa kallista. Lastenhoidosta ei maksa kukaan tuollaista hintaa, vaikka kulut on molemmilla melkein samat. Varsinkin niillä jotka käyttää asiakkaan pesuaineita (suurin osa?).
Ap
[/quote]
Siivousalan yrittäjät eivät käytä asiakkaan pesuaineita tuolla tuntihinnalla. Check your facts! Ja kyllä muuten valitetaan että on kallista, kilpailutus ihan arkipäivää ja otetaan se halvin 19e/h siivoamaan, jäljestä viis.
[/quote]
Eräs tuttu taisi vetää minua höplästä :)
Ap
Entäs jos sulle sattuu 4 alle 1v.tä hoitoon?
ei tietenkään ilmaiseksi kenellekkään hoitoa, ja jos haluat porrastaa hinnoittelun niin mitä pienempi sen kalliimpi hoito. Mietihänvähän järjellä miten paljon enemmän vahtimista on alle 1 vuotiaasta kun vaikka 8 vuotiaasta.