Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä?

Vierailija
29.07.2006 |

Minulla on 11 kk:n ikäinen vauva. Olimme mökillä, ja siellä oli myös tätini. Täti alkoi siinä sitten kysellä imetyksestäni ja kerroin, että se loppui kolmisen kuukautta sitten. Syitä en sen tarkemmin selvittänyt, vaikka niitä kyllä riitti : ) . Tiesin kyllä sinänsä jo esikoisen ajoilta, että kyseinen täti on varsin kiinnostunut muiden imetyksistä...

kuitenkin tädilleni siis ihan selväsit sanoin, että en enää imetä, niin siitä huolimatta vähän väliä kun lapsi kitisi tai oli väsynyt tms. täti alkoi selittää, että nyt se kaipaa tissiä, ja tissiä pitäis saada. Ei siinä muuta mutta tädin mies alkoi hokea samaa virttä vieressä, että lapsi kaipaa tissiä.

Onkos muilla tällaista ja miten olette suhtautuneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" että tuleeko siltä x:ltä tosissaan maitoa, ihanko oikeesti.." Sitä miksi minulta ei hänen mielestään voisi tulla maitoa, en tiedä.

Vierailija
2/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku viitsii tuolla tavalla puuttua toisen imetykseen! Huh huh... Miettisivät vähän puheitaan. Että viitsii OLLENKAAN sanoa sanaakaan toisen imetyksestä, ja vielä tuolla tavalla! Ja että mieskin lähtee mukaan " tissistä" puhumiseen! Ihme porukkaa! Jätä omaan arvoonsa! Tiedät itse mitä teet ja miten asiat ovat, kyseiset ihmiset vaikuttavat vähn höpsöitä ja kaikki ketkä heidän juttunsa kuulevat huomaavat sen kyllä joten sinun ai ainakaan tarvitse mienkään puolustella tai selitellä. Minä varmaan hymyilisin sievästi, katsoisin silmiin ja sanoisin että " Niiiiiin...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jatkuvasti kyselemässä että ootko varma että sieltä tulee jotain. Tyttö oli tosi pullukka ja pelkällä rintamaidolla joten varmasti sieltä riitti ravintoa. Imetin tyttöä pikkasen reilun vuoden, ja loppuajasta alkoi jo sitten että iso akka/ämmä pois jo tissiltä ym. ym. Ihmettelin kylläs suuresti tällasta käytöstä! Olin jo ennen kuin vauva synty päättänyt että maito riittää ja että imetän pitkään. Sitten jos ei olis tullut maitoa niin olisin miettinyt tilanteen uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi