Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen syö lihaa hyvällä omallatunnolla ja toinen välttelee

Vierailija
15.07.2006 |

sitä ja on mahdollisesti kasvissyöjä. Kuinkahan homma sujuu puolisoiden kesken, löytyykö ymmärrystä puolin ja toisin?

Oletteko joutuneet tilanteeseen ja kuinka on mennyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi aina laitettiin mulle liha erikseen ruokiin.

mutta ajan kanssa alkoi mieskin syödä taas enemmän lihaa.

Vierailija
2/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exä alkoi kokonaan vegeksi suhteemme jälkeen. Olisikin mielenkiintoista tietää mikä tilanne nyt on :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käymme tiukkoja keskusteluja eettisistä valinnoista tässä asiassa. Vaikeaa olla käännyttämättä.....

Vierailija
4/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ongelmaa ole, kumpikaan ei yritä käännyttää toista. Tosin mulla ei ole tähän kasvissyöntiin mitään sen suurempaa ideologiaa vaan teen sitä lähinnä terveyssyistä joten sekin varmaan vaikuttaa.

Vierailija
5/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lakto-vege (ollut jo melkein 20 vuotta) ja kaikki mun miehet olleet lihansyöjiä. Ei siinä mitään ongelmaa ole ikinä ollut. Mies syö mitä syö, jos ei kasvissafka kelpaa niin sit tekee omat ruuat. Meillä ei kyllä paljoa kokata, usein siis syödään jotain eineksiä tai haetaan kebab-mestasta/pizzeriasta ruokaa tai sit syödään voileipiä ja sensellasta.

Mut ei kyl tosiaankaan minkään valtakunnan ongelmia. Ei tulis mieleenkään ruveta toista käännyttämään, se on jokaisen oma asia mitä syö. Mä olen eettisistä syistä vege, mut silti jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
6/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kaikki mun miehet olleet lihansyöjiä

Vierailija
7/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö lihaa, minä en. Teemme aina kaksi eri " pääruokaa" , sama lisäke molemmille. Kaikkeen tottuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän