Seurustelisitko miehen kanssa, jolla on homokokemus?
Kommentit (34)
Ei haittaisi. Muutenkin hyvä, että kummallakin kokemukset hankittu ennen sen elämänpituisen suhteen solmimista niin ei tarvitse sitten suhteen aikana enää haikailla, että millaista olisi...
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kääntäen miehelle, seurustelisitko naisen kanssa, jolla on ollut lesbokokemus? Uskon, ettei miehelle asialla olisi vaikutusta, tai itse asiassa tällainen nainen saattaisi kiinnostaa jopa muita enemmän.
Miehet onkin avoimempia ja suvaitsevaisempia mitä tulee seksuaalisuuteen. Palstanaisillehan kaikki muu on sairasta, paitsi kahden heteron pilluyhdyntä lähetyssaarnaajassa.
Mikä jottei. Miehen pitäisi vaan sitten itse olla sinut kokeilunsa kanssa ja suhtautua siihen nimenomaan kokeiluna, joka on ollutta ja mennyttä.
Tapailin joskus lyhyen aikaa nuorena tällaista tyyppiä, jolla oli yksi homoseksikokemus taustalla ennen seurusteluamme. Hän ei ollut ollenkaan sujut asian kanssa, alkoi jankuttaa jokaisessa vähänkin sopivassa välissä "mut en todellakaan oo homo!" sen jälkeen, kun hän oma-aloitteisesti oli asiasta minulle kertonut. Kovasti oli kiinnostunut siitä, onko joku tuttavansa tai ex-koulukaverinsa homo. Haukkui myös useasti vieraita naisia ja naisellisia muotoja, oli kuulema ällöttävän läskin näköistä. Tässä vaiheessa aloin epäillä, että hän taitaa sittenkin tuntea enemmän vetoa omaa sukupuoltaan kohtaan kuin mitä haluaa myöntää. Lopetimme tapailun pian tämän jälkeen, hänen aloitteestaan.
En silti mene leimaamaan, että kaikki kokeiluja harrastaneet olisivat tällaisia. Kiinnitän kuitenkin huomiota siihen, miten mies itse asiaan suhtautuu ja pomppaako se jatkuvasti esiin hänen puheissaan. Jos pomppaa, se on varoitusmerkki.
Aviomiehelläni on ollut nuoruudessaan suht pitkäkin suhde miehen kanssa, mutta tämä ei ole mikään ongelma minulle. Koen, että seksuaalisuudenkin suhteen voi joutua etsimään itseään ja sitä, mitä oikeasti haluaa. Itse asiassa olen todella onnellinen, että hän pystyi hyväksymään asian ja kokeilemaan suhdetta miehen kanssa. Voisi hyvinkin olla, että jos hän olisi vain kieltänyt suhteen itseltään, samaan sukupuoleen kohdistuva kiinnostus olisi jäänyt ns. kielletyksi hedelmäksi kummittelemaan takaraivoon. Tuon suhteen jälkeen hänelle on ollut selvää, että haluaa seurustella nimenomaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei. Miehen pitäisi vaan sitten itse olla sinut kokeilunsa kanssa ja suhtautua siihen nimenomaan kokeiluna, joka on ollutta ja mennyttä.
Tapailin joskus lyhyen aikaa nuorena tällaista tyyppiä, jolla oli yksi homoseksikokemus taustalla ennen seurusteluamme. Hän ei ollut ollenkaan sujut asian kanssa, alkoi jankuttaa jokaisessa vähänkin sopivassa välissä "mut en todellakaan oo homo!" sen jälkeen, kun hän oma-aloitteisesti oli asiasta minulle kertonut. Kovasti oli kiinnostunut siitä, onko joku tuttavansa tai ex-koulukaverinsa homo. Haukkui myös useasti vieraita naisia ja naisellisia muotoja, oli kuulema ällöttävän läskin näköistä. Tässä vaiheessa aloin epäillä, että hän taitaa sittenkin tuntea enemmän vetoa omaa sukupuoltaan kohtaan kuin mitä haluaa myöntää. Lopetimme tapailun pian tämän jälkeen, hänen aloitteestaan.
En silti mene leimaamaan, että kaikki kokeiluja harrastaneet olisivat tällaisia. Kiinnitän kuitenkin huomiota siihen, miten mies itse asiaan suhtautuu ja pomppaako se jatkuvasti esiin hänen puheissaan. Jos pomppaa, se on varoitusmerkki.
Tunnistin tuon vihan naisellisia muotoja kohtaan yhden kaappihomon puheista. Haukkuu isoja tissejä ja kaveeraa rinnattomien naisten kanssa keskustellen saippuarjoista ym. naisellisista jutuista. Se viha naisellisia muotoja kohtaan taitaa olla monen kaappihomon yhteinen tekijä. Ns. julkihomot eli homoutensa tunnustaneet taitavat olle melko neutraaleja mitä tulee naisten muotoihin ja ylipäänsä naisiin.
Kyllä ja olenkin. Minua ei haittaa miehen biseksuaalisuus, pidän seksuaalisesti avoimista ja uteliaista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin tuon vihan naisellisia muotoja kohtaan yhden kaappihomon puheista. Haukkuu isoja tissejä ja kaveeraa rinnattomien naisten kanssa keskustellen saippuarjoista ym. naisellisista jutuista. Se viha naisellisia muotoja kohtaan taitaa olla monen kaappihomon yhteinen tekijä. Ns. julkihomot eli homoutensa tunnustaneet taitavat olle melko neutraaleja mitä tulee naisten muotoihin ja ylipäänsä naisiin.
Tuolla nuoruuden deitilläni oli itse asiassa ollut yksi lyhyt naissuhde ennen minua. Nainen oli ollut rintava ja deitti usein pilkallisesti naureskeli, kuinka häntä nolotti käydä tämän mukana vaateostoksilla "kun sillä oli kuppikoko ainakin joku E!". Jauhoi välillä muutenkin ivalliseen sävyyn tämän rinnoista ja kerran tulinkin tiuskahtaneeksi, että kelpaako tämä mun B vai onko sekin kauhean nolo. Nyt, kun ymmärryksen ja elämänkokemuksen valossa miettii tuota, niin ihan klassinen kaappihomo oli kyseessä. Toivottavasti on sittemmin päässyt sinuiksi itsensä kanssa eikä enää hakeudu pakolla naissuhteisiin.
En, jos tietäisin. Liikaa nyansseja tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kääntäen miehelle, seurustelisitko naisen kanssa, jolla on ollut lesbokokemus? Uskon, ettei miehelle asialla olisi vaikutusta, tai itse asiassa tällainen nainen saattaisi kiinnostaa jopa muita enemmän.
Miehet on suvaitsevampia. Naisilla vielä paljon petrattavaa jos haluavat saman euron.
Miksen. Tosin varmaan epäilyt heräisi jos on poikien mökkireissu. Sitä ei koskaan tiedä, kun viinaa otetaan ja mennään saunaan. Alkaako halut...
Seurustelisin. Kokisin asian jopa hieman kiihottavana.
Mulla ei ole lesbokokemuksia, enkä suo homokokemuksia miehellekään. Hyi.