Peset hiukset - laitat muotoilutuotteet ja muotoilet - tadaa! Hiukset ovat likaisen näköiset jälleen!
Käykö kellekään muulle näin, vaikka olevinasi teet kaiken ohjeiden mukaan?
Kommentit (13)
Itse en käytä juuri mitään muotoilutuotteita .
Suihkutettavaa kampausnestettä silloin kun pitää olla enemmän ryhtiä. Ohuttta on hius.
Käytät vääränlaisia muotoilutuotteita. Osta tuuheuttavia, ei hoitavia. Suolasuihke on hyvä suomalaisen veltolle hiuslaadulle.
Ja sitten kielioppia:
"vaikka olevinasi teet kaiken ohjeiden mukaan?" Oikea muoto on "olet tekevinäsi".
Minulla on ohut veltto hiuslaatu, ja suolasuihke todella tekee sen paksumman oloiseksi ja toki jäykemmäksikin.
Miten tuota suolasuihketta kuuluu käyttää? Vaikka laitan sitä millä tavalla, siihen kohtaan tulee vain takku :D. Mulla on erittäin ohut ja lasimainen hiuslaatu.
Ei ole tätä ongelmaa. Ainoa aine jota laitan hiuksiini pesun jälkeen on Muumi-selvityssuihke.
Olaplex viimeistelyvoide, teki pikkunokareellakin klimppitukan. argh. Sileä ja suora hius on.
"Olevinasi teet"??!
Tarkoitit varmaan "olet tekevinäsi“?
Ei ole tätä ongelmaa, en muista että koskaan hiukset olisivat muotoilutuotteen takia likaiset. Pitää käyttää tarpeeksi vähän mutta riittävän paljon :D.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota suolasuihketta kuuluu käyttää? Vaikka laitan sitä millä tavalla, siihen kohtaan tulee vain takku :D. Mulla on erittäin ohut ja lasimainen hiuslaatu.
Kaikille ei auta. Tyvikohottajat parhaimpia jos vain päänahka sietää, itse käytin lyhythiuksisena useampaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
en mitä sitä mitenkään erityisesti laita, yleensä jo melko kuivahtaneeseen selvitettyyn tukkaan suihkutan, sitten haron sormilla ja vähän puistelen päätäni. Joskus laitan iha kuivaankin tukkaan, jos se täytyy saada vähän pöyheämmän näköiseksi. En siis ole kiharatukkainen, enkä halua suoraa sileää tukkaa vaan surffaritukan.
Antakaa olla, murreasioita. Täällä ainakin sanotaan, esimerkiksi että ”olevinasi laitat kahvinkeittimen pois päältä, mutta merkkivalo palaa kun tulet keittiöön”. En tietysti kirjoittaisi tavallisesti näin puhekielisesti. Tähän liittyy vielä ajatus, että ap erityisen huolekkaasti tai puuhakkaasti on laittavinaan (osaan, huomaattekos) hiuksiaan, mutta lopputulos on huono. Suurin osa taisi kuitenkin ymmärtää aloituksen.
Mulle kampaaja sanoi että suolasuihkeella tulee helposti takkuja ja kiilto katoaa. Lisäksi sitä ei voi laittaa tyveen ja juuri siihen tarvitsen eniten kohotusta. Jos laitan vain latvaan, siitä tulee sellainen koirankorva-efekti ja pää näyttää oudolta.
Se voi olla totta että olen käyttänyt liian hoitavia tuotteita nämä 30v. jonka aikana on kokeiltu tuotetta vaikka minkälaista.
Murreasioista, olen Savosta ja olevinasi teet käytössä, olen kyllä kuullut myös tekevinäsi samassa yhteydessä.
AP
Käy herkästi jos laittaa liikaa. Lasimainen hius, niin kiiltää herkästi ja tuotteet jää hiuksen pintaan.