Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti patalaput syntymäpäivälahjaksi

Vierailija
06.12.2020 |

Otsikossapa se tällä kertaa. Tokmannin patalaput. Äijällä on 3500000 omaisuus eikä yhtään lainaa, ostaa aina tuollaisia lahjoja.

Vituttaa niin paljon ja tilannetta ei helpota yhtään se, että lahjat OVAT minulle tärkeitä. Ostaa aina jotain powerpankkeja, haravoita tai lattiapesureita. Eikä suorat vinkit eikä epäsuorat vihjailut edistä asiaa yhtään. Eikä se, että kiellän ostamasta lahjoja kokonaan.

Patalaput.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei ostanut mitään. Parit synttärit ollut näin. Joulahjan pitkin hampain tilasi juuri. Isälleen osti innoissaan ajoissa. Eipä ole turhan tärkeä olo.

Siis painostitko tilamaan joululahjan? Mitä iloa tuollaisesta lahjasta on? 

Ei olekaan mikään ilonaihe suuremmalti. Katselin itse alennuksia ja sanoin tilaavani ehkä itselleni joululahjan. Aiemmin sanoin, että parempi olisi varmaan ettei osteta toisillemme lahjoja, kun hän on jo ennen lahjan avaamista varma, että minun ostama lahja on huono eikä hän nauti minulle lahjan antamisestakaan joten meille molemmille jää pahamieli oli kumminpäin vaan. Siinä kuitenkin löydettyäni kivan jutun hyvällä alennuksella mies sanoi, että ei saa tilata, kun hän ostaa sen joululahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi