Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti patalaput syntymäpäivälahjaksi

Vierailija
06.12.2020 |

Otsikossapa se tällä kertaa. Tokmannin patalaput. Äijällä on 3500000 omaisuus eikä yhtään lainaa, ostaa aina tuollaisia lahjoja.

Vituttaa niin paljon ja tilannetta ei helpota yhtään se, että lahjat OVAT minulle tärkeitä. Ostaa aina jotain powerpankkeja, haravoita tai lattiapesureita. Eikä suorat vinkit eikä epäsuorat vihjailut edistä asiaa yhtään. Eikä se, että kiellän ostamasta lahjoja kokonaan.

Patalaput.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 350 000 omaisuus, ei sentään miljonääri. Mutta olisi tuolla elintasolla vaimolle ostaa vaikka Pentikin patalaput niin ei sattuisi niin silmiin.

Vierailija
2/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lahjaksi imurin. Olin hyvin ilahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on kohta syntymäpäivä, olisiko ideoita mitä ostan? Villasukat joita kaapit tursuaa? Ruuvipaketin?

Vierailija
4/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain lahjaksi imurin. Olin hyvin ilahtunut.

Urpot! Kaiken huipuksi vinkkasin hänelle steltonin vedenkeittimestä. Sekin olisi mennyt vielä. Niin ei. Tokmannin patalaput.

Ap

Vierailija
5/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijällä on kohta syntymäpäivä, olisiko ideoita mitä ostan? Villasukat joita kaapit tursuaa? Ruuvipaketin?

Osta pussillinen Myllyn paras -makaronia.

Vierailija
6/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takiako sinä roikut miehessäsi - säälittävää...

Vierailija
7/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille vessaharja.

Vierailija
8/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pelkkä lokki. Patalaput on metafora tisseillesi, elä sen kanssa 

Vierailija
9/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuvipaketti on liian mielenkiintoinen miesolennolle. Hanki iso pinkki säästöpossu ja korttiin laitat, että tähän kerätään rahaa rouvan syntymäpäivälahjoihin. Sitten vielä listaat numeroilla 1-10, mitä toivot tyyliin 1) Chanelin hajuvesi 2) Birkin bag 3) Manolo Blahnik korkokengät. Äijille pitää kaikki vääntää rautalangasta että ymmärtää yskän.

Vierailija
10/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takiako sinä roikut miehessäsi - säälittävää...

Hyvä kysymys, miksi tässä vielä olen, tänään alkoi taas eroajatukset pyöriä mielessä. Omaisuutta on minullakin, vakituinen työpaikka ja korkeakoulututkinto. Kyllä kai sitä pärjäis ilman tuota käppänää ja patalappujakin.

Vierailija
11/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista tähän ankeaan aikaan

Vierailija
12/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, omaisuutta on itselläkin ja itse itselleni käyn sitten ostamassa lohdutuslahjat, esim. kirjallisuuden Finlandia-palkitun kirjan.

Ongelma on ihminen joka ei korvaansa lotkauta minulle tärkeille asioille.

Vierailija
13/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, kun pidän ruualaitosta. Uusi esiliina olisi myös kiva ja keittiöpyyhkeet.

Vierailija
14/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuvipaketti on liian mielenkiintoinen miesolennolle. Hanki iso pinkki säästöpossu ja korttiin laitat, että tähän kerätään rahaa rouvan syntymäpäivälahjoihin. Sitten vielä listaat numeroilla 1-10, mitä toivot tyyliin 1) Chanelin hajuvesi 2) Birkin bag 3) Manolo Blahnik korkokengät. Äijille pitää kaikki vääntää rautalangasta että ymmärtää yskän.

Kuinkahan monella suomitantalla on birkin bag? ja sinäkö omistat blahnikeja? 

Vierailija
15/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä olisin iloinen keittiötarvikkeista, mutta te suominaisethan ette osaa edes vettä keittää

Vierailija
16/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä tykkäsi kun ostin jotain tuommoista. Kunnon taskulampusta oli tosi tyytyväinen.

Vierailija
17/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kävi minullakin mielessä. Ap ei taida olla ihan kesän hehkein kukkanen?

Vierailija
18/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle lahjaksi se vedenkeitin.

Vierailija
19/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän patalappuihin tarvi koko vuotta säästää ..

Sincc

Vierailija
20/61 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jouluna miehelta muutamia paketteja, yksi oli tosi iso ja kieli pitkänä säästin sen viimeiseksi avettavaksi, niinkuin kruunuksi jouluaatolle. No, siellä oli pölykapselit 🤣 Kostona ostin hänelle nimpparilahjaksi vessaharjan 😎 Ei mennyt oppi perille, jatkan ristiretkeäni edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän