Lapset heränneet viideltä
Menneet nukkumaan kahdeksalta. Menee nukkumaan klo. 20-21 illalla. Eli on touhuttu ja tehty jo 4 tuntia kaikenlaista eikä heillä omat leikit suju. Mitä hittoa sitä taas pitäisi keksiä koko päiväksi? Ulos mennään mutta se on tunnin/parin juttu. Muita joiden vapaapäivät on tämmösiä nälkävuoden pituisia?
Kommentit (28)
Meillä 17 ja 16 vuotiaat, nukkuvat puolille päivin ja menevät omia menojaan.
Onneksi tein lapset nuorena.
Mitä jos kokeilisit laittaa lapset aikaisemmin nukkumaan? Meillä tehosi tämä muutaman yön jälkeen kun rupesivat tottumaan uuteen rytmiin. Joskus kokeiltiin laittaa myöhemmin nukkumaan, niin heräsivät vielä aikaisemmin kun normaalisti. Silloin yöunet lyheni ja päivä oli jo klo 11 ihan hulabaloota.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 17 ja 16 vuotiaat, nukkuvat puolille päivin ja menevät omia menojaan.
Onneksi tein lapset nuorena.
No kyllä minäkin olen tehnyt lapset nuorena 😂 mitä se nyt tähän liittyy. Kun olen 40 niin tämä on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit laittaa lapset aikaisemmin nukkumaan? Meillä tehosi tämä muutaman yön jälkeen kun rupesivat tottumaan uuteen rytmiin. Joskus kokeiltiin laittaa myöhemmin nukkumaan, niin heräsivät vielä aikaisemmin kun normaalisti. Silloin yöunet lyheni ja päivä oli jo klo 11 ihan hulabaloota.
Voisi kokeilla kyllä tuota! Ap
Ensin tehdään kersoja ja sitten valitetaan kun ne aiheuttaa vaivaa. Toosi järkevää.
Ikään kuin ei oltaisi otettu selvää yhtään mistään ennen edes sitä lastentekopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti nyt. :'D
Vierailija kirjoitti:
Ensin tehdään kersoja ja sitten valitetaan kun ne aiheuttaa vaivaa. Toosi järkevää.
Ikään kuin ei oltaisi otettu selvää yhtään mistään ennen edes sitä lastentekopäätöstä.
Ai sinä ennustit koronat ja kaikki. Vau! Ap
Tottakai olen opettanut. Ap