Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset heränneet viideltä

Yh eli yksin vedetään
06.12.2020 |

Menneet nukkumaan kahdeksalta. Menee nukkumaan klo. 20-21 illalla. Eli on touhuttu ja tehty jo 4 tuntia kaikenlaista eikä heillä omat leikit suju. Mitä hittoa sitä taas pitäisi keksiä koko päiväksi? Ulos mennään mutta se on tunnin/parin juttu. Muita joiden vapaapäivät on tämmösiä nälkävuoden pituisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta heidät olemaan myös joitain aikoja itsekseen, se on lapsille kehittävää, kun pitää keksiä itse jotain.  En tarkoita tällä mitään tabletteja tai sellaisia huvituksia, vaan leikkejä tms. Voit alussa sanoa vain, että nyt on äidin kahvihetki ja saatte keksiä itse tekemistä ja pidät siitä kiinni. Alun narinan jälkeen huomaat lasten oikeasti yrittävän ja keksivän vaikka mitä ja siinä samalla oppivat sietämään tylsyyttä. Sinä jaksat paremmin, kun et suorita leikkejä  hampaat irvessä, vaan pidät huolta myös omista rajoistasi ja jaksamisesta. Terkuin toinen yh

Tottakai olen opettanut. Ap

Vierailija
22/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17 ja 16 vuotiaat, nukkuvat puolille päivin ja menevät omia menojaan.

Onneksi tein lapset nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit laittaa lapset aikaisemmin nukkumaan? Meillä tehosi tämä muutaman yön jälkeen kun rupesivat tottumaan uuteen rytmiin. Joskus kokeiltiin laittaa myöhemmin nukkumaan, niin heräsivät vielä aikaisemmin kun normaalisti. Silloin yöunet lyheni ja päivä oli jo klo 11 ihan hulabaloota.

Vierailija
24/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 17 ja 16 vuotiaat, nukkuvat puolille päivin ja menevät omia menojaan.

Onneksi tein lapset nuorena.

No kyllä minäkin olen tehnyt lapset nuorena 😂 mitä se nyt tähän liittyy. Kun olen 40 niin tämä on ohi.

Vierailija
25/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kokeilisit laittaa lapset aikaisemmin nukkumaan? Meillä tehosi tämä muutaman yön jälkeen kun rupesivat tottumaan uuteen rytmiin. Joskus kokeiltiin laittaa myöhemmin nukkumaan, niin heräsivät vielä aikaisemmin kun normaalisti. Silloin yöunet lyheni ja päivä oli jo klo 11 ihan hulabaloota.

Voisi kokeilla kyllä tuota! Ap

Vierailija
26/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään kersoja ja sitten valitetaan kun ne aiheuttaa vaivaa. Toosi järkevää.

Ikään kuin ei oltaisi otettu selvää yhtään mistään ennen edes sitä lastentekopäätöstä.

Vierailija
27/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti nyt. :'D

Vierailija
28/28 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tehdään kersoja ja sitten valitetaan kun ne aiheuttaa vaivaa. Toosi järkevää.

Ikään kuin ei oltaisi otettu selvää yhtään mistään ennen edes sitä lastentekopäätöstä.

Ai sinä ennustit koronat ja kaikki. Vau! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan