Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko lapsena poikatyttö vai tyttötyttö?

Vierailija
06.12.2020 |

Ja miten perustelet kumpaan ryhmään kuuluit?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttötyttö. Olin ujo ja hiljainen. En yhtään rämäpää, vaan varovainen.

Vierailija
2/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä lapsena tyttötyttö vaikka inhosinkin nukkeja. Leikin kyllä barbeilla ja pidin voimisteluesityksiä tutussa. :D

Paria vuotta myöhemmin alkoi kyllä puihin kiipeily ja sammakkojahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö. Ei kuulunut prinsessamekot ja hepeneet mun elämään, rymysin pitkin miettiä kuin pojankloppi.

Vierailija
4/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö. Pelasin futista, tulin toimeen paremmin poikien kun tyttöjen kanssa, tyttömäiset prinsessaleikit ei kiinnostanut yhtään enkä koskaan suostunut käyttämään hameita tai mekkoja.

Vierailija
5/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan onko aloituksessa määritelty mitä ne. Petyin. En tiedä kumpi olin.

Vierailija
6/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin j ännätyttö, josta kasvoi j ännänainen.

https://atena.fi/kirjat/historian-jannat-naiset

Vierailija
7/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö. Kiipeilin puissa, leikittiin rosvoa ja poliisia, lumisotaa, rakennettiin lauttaa tulvaojilla, luin Finnwestejä.

Vierailija
8/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että

M49

Vierailija
9/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poika nimeltä Päivi.

Vierailija
10/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö. Harrastin urheilua ja kiipelin puissa. Omassa lapsuudessa monet olivat poikatyttöjä. Hameita ei pidetty ja leikittiin lähiön lasten kanssa pihapelejä. Nykyään lapsuus enemmän suojeltua.

Vierailija
11/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että puissa kiipeily on mainittu monessa poikatyttöpiirteenä. Mä olin kyllä aina tyttötyttö mutta kiipeilin silti puissa. Luin siellä kirjoja ja kirjoitin runoja.

Vierailija
12/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan. Leikin nukeilla ja barbeilla ja kiipeilin puissa, rakentelin autoratoja ja rymysin ojissa matoja ja sammakoita etsimässä. Tykkäsin prinsessamekoista, joissa viipotin menemään pyörällä uimaan ja metsään.

Outo, vanhanaikainen ja seksistinen jako tämä ap:n esittelemä.

Vierailija
13/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttö. Niinkuin kaikki tytöt on.

Vierailija
14/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö olin.. ja olen edelleen..vai onko se nyt sitte miesnainen:D "miesten hommissa" töissä, rappaan autoja jne jne

Vierailija
15/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikatyttö. Harrastin urheilua ja kiipelin puissa. Omassa lapsuudessa monet olivat poikatyttöjä. Hameita ei pidetty ja leikittiin lähiön lasten kanssa pihapelejä. Nykyään lapsuus enemmän suojeltua.

Ainakin 80-luvulla oli hyvinkin sukupuolineutraalia menoa, kaikki rämmittiin mudassa ruskeat haalarit päällä. Missähän vaiheessa tuli tiukempi tytöt/pojat määrittely?

Vierailija
16/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 80-luvulla oli hyvinkin sukupuolineutraalia menoa, kaikki rämmittiin mudassa ruskeat haalarit päällä. Missähän vaiheessa tuli tiukempi tytöt/pojat määrittely?

Sukupuolineutraalius taisi osittain johtua siitäkin, että vaatteet kiersivät sisarukselta toiselle, joten ei voinut aina laittaa sinisiä kurahousuja pojalle ja punaisia tytölle...

Vierailija
17/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan poikapoika olin.

Vierailija
18/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö ja niin oli muutkin tytöt. Oli jopa suotavaa olla poikamainen kuin tyttömäinen. En muista juuri kenenkään olleen edes erityisen tyttömäinen.

Vierailija
19/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolineutraalius taisi osittain johtua siitäkin, että vaatteet kiersivät sisarukselta toiselle, joten ei voinut aina laittaa sinisiä kurahousuja pojalle ja punaisia tytölle...

Meidän perheessä oli pelkkiä tyttöjä, joten ei ihan selity silläkään.

Vierailija
20/55 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heppatyttö ja nyt olen hallituksessa.