Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen sh ottaa aina minun mukini kahvitauolla

Vierailija
20.04.2014 |

Menee hermot! Kaikki akat on niin lääpällään tähän "Jamiin", kun saatiin työporukkaan mies, mutta mua suorastaan vituttaa tuollainen röyhkeys!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä Jani on SH ja sinä lähäri vai miksi ei pojalle voi sanoa miten on asiat.

Vierailija
42/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen sitten pitäisi tietää? Onko teillä kahvihuoneen seinällä joku lista: Hemuli - Riitan, Fingerporimuki- Tertun, Saab- Riston?

Että mua harmitti yhdessä harjoittelupaikassa jossa olin, kun ohjeistus tauolle oli että kahvia voi ottaa ja astiat tuolta kaapista, noh, sitten toisena päivänä kahvitauolleni tömistää tuollainen HemuliRiitta eteeni ja alkaa pää punaisena huutaa siitä että olen vienyt hänen henkilökohtaisen mukinsa. Mun olisi kuulemma vaan pitänyt tietää että siellä yhteisten mukien joukossa on muutamalla oma mukinsa ja helvetti syöksee tulta jos joku ne vahingossa ottaa käyttöön.  JOS on oma kuppi, niin pidä se omanasi, äläkä sekaisin muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:30"]Mistä tuollainen sitten pitäisi tietää? Onko teillä kahvihuoneen seinällä joku lista: Hemuli - Riitan, Fingerporimuki- Tertun, Saab- Riston?

Että mua harmitti yhdessä harjoittelupaikassa jossa olin, kun ohjeistus tauolle oli että kahvia voi ottaa ja astiat tuolta kaapista, noh, sitten toisena päivänä kahvitauolleni tömistää tuollainen HemuliRiitta eteeni ja alkaa pää punaisena huutaa siitä että olen vienyt hänen henkilökohtaisen mukinsa. Mun olisi kuulemma vaan pitänyt tietää että siellä yhteisten mukien joukossa on muutamalla oma mukinsa ja helvetti syöksee tulta jos joku ne vahingossa ottaa käyttöön.  JOS on oma kuppi, niin pidä se omanasi, äläkä sekaisin muiden kanssa.

[/quote]

No en minä vain haluaisi juoda siitä huonosti pestystä Riitan hemuli mukista, en lainaa myöskään Riitan hammasharjaa.

Vierailija
44/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen sh ottaa minut aina kahvitauolla. Uuh...

Vierailija
45/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko päivän otsikon että "..ottaa minut aina kahvitauolla". Huh! Tuli vähän Nurse Jackie mieleen mutta onneksi kyse olikin vain mukista.

Vierailija
46/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:49"]

Luin koko päivän otsikon että "..ottaa minut aina kahvitauolla". Huh! Tuli vähän Nurse Jackie mieleen mutta onneksi kyse olikin vain mukista.

[/quote]

Johan täällä joku oli tehnyt tuollaisenkin aloituksen...

Vierailija
47/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää Jami sanoi sinulle, kun kerroit, että se Hemulimuki on sinun?

Vierailija
48/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulostaisin Dymolla sellaisen metrin pitkän suikaleen täyteen kirjoitettuna omaa nimeäni ja liimaisin sen mukin ympäri. Jos ei tuosta menisi viesti perille, kokeilisin jotain järjettömän tulista naga jolokia-kastiketta tms.

Vierailija
49/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatio pelastaisi eli tälle Jamille pitää sanoa että muki on sinun ostamasi itsellesi henkilökohtaisesti omaan käyttöön. Kiusallista jos ei tuolla virkkeellä mene Jamille jakeluun

Vierailija
50/53 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:34"]

No voi kauhistus. Kirjota siihen kukkamukiis nimi tai avaa suus ja sano: "tämä on minun, ei sinun." 

Nämä on näitä elämän suuria ongelmia.

[/quote]

Etkö osaa lukea? Se oli Hemulimuki, eikä mikään kukkamuki!

Vierailija
51/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sika!

Vierailija
52/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhistus. Kirjota siihen kukkamukiis nimi tai avaa suus ja sano: "tämä on minun, ei sinun." 

Vierailija
53/53 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:34"]

[/quote]

Meillä on työpaikan puolesta yksivärisiä mukeja, mutta ei tarpeeksi. Osa porukasta on tuonut töihin oman mukinsa, niin kuin minäkin. Kenelläkään ei ole samanlaista mukia kuin minulla ja se taatusti erottuu talon mukeista. Silti on muutaman kerran sattunut niin, että tauolle tullessani minun mukiani ei näy missään eikä yhtään puhdasta talon mukia ole. Ja kyllä minua v*tuttaa tiskata se yksikin muki käsin, kun olisin voinut ottaa kaapista oman mukini. Miksi se mukin lainaaja ei sitten voinut tiskata? Kaikille uusille on aina kerrottu, mikä on yhteistä ja mikä ei, miksi se ei mene jakeluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi