Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen sh ottaa aina minun mukini kahvitauolla

Vierailija
20.04.2014 |

Menee hermot! Kaikki akat on niin lääpällään tähän "Jamiin", kun saatiin työporukkaan mies, mutta mua suorastaan vituttaa tuollainen röyhkeys!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan isot ongelmat :p

Oikeesti! :) vaikkei kivaa ookaan

Vierailija
2/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Joo, pieni ongelma on, mutta kun tuo on lähes jokapäiväistä, niin kyllä se pistää ärsyttämään! Kuulemma se Hemuli-muki on jo niin leimautunut hänen mukikseen... itse joudun sitten juomaan talon valkoisista halkeilleista kahvikupeista. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mukini... minun, minun... minun... mikä röyhkimys.... minun mukini!

Maallisen mammonan prinsessa se siellä?

Vierailija
4/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se muki kotiis jos se on sun ostamas.

Vierailija
5/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"]

Minun mukini... minun, minun... minun... mikä röyhkimys.... minun mukini!

Maallisen mammonan prinsessa se siellä?

[/quote]

No jos oon työpaikalle ostanut ja tuonut oman kahvimukin, niin kai mulla pitäisi olla oikeus juoda siitä! Saisi herra sh ja jokainen muukin tuoda ihan omat ropposensa, niin ei tarvitsisi tästäkin asiasta viattomien yöunia menettää.

Vierailija
6/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Joo, pieni ongelma on, mutta kun tuo on lähes jokapäiväistä, niin kyllä se pistää ärsyttämään! Kuulemma se Hemuli-muki on jo niin leimautunut hänen mukikseen... itse joudun sitten juomaan talon valkoisista halkeilleista kahvikupeista. :(

[/quote]

Oi ei, vie kotiin ja tuo tulalle joku ruusukuppi, kunnon mies jos juo vielä siitä.., ;D oikeesti tee näin!

Vierailija
7/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:05"]

Vie se muki kotiis jos se on sun ostamas.

[/quote]

No kun haluaisin juoda siitä työpaikalla, kerta olen sen sitä varten sinne ostanut...

Vierailija
8/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sydämmiä, halaavat nallet tai joku rakastan miestäni tekstimuki!!!!!!!

Vierailija
9/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Oi ei, vie kotiin ja tuo tulalle joku ruusukuppi, kunnon mies jos juo vielä siitä.., ;D oikeesti tee näin!

[/quote]

Hm... ei muuten pöljempi idea. :D Ihme, jos senkin vielä kehtaa ottaa.

Vierailija
10/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hm... ei muuten pöljempi idea. :D Ihme, jos senkin vielä kehtaa ottaa.

[/quote]

:) yritän tsempata :) toi rakastsn miestäni ois vielä hurjempi :D

Vierailija
11/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, siis olet kai snonut, että tuo on minun kahvimukini, älä ota sitä! Vai etkö ole saanut suutasi auki edes? Jo on ongelmat ihmisillä. 

Vierailija
12/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olen vienyt mukisi. En tiennyt että se on varattu!

Jami

Vierailija
13/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää! Ja moni miespuolinen hoitaja ei vaan tunnu soveltuvan naisvaltaiseen työyhteisöön. Kukkoillaan omalla, muita paremmalla ammattitaidolöa, ei siivota omia jälkiä ja valikoidaan työtehtäviä. Ei ole yksi tai kaksi mieshoitajaa, jonka olen kuullut kieltäytyvän suihkutuksista ja perushoidollisista töistä sairaalan osastoilla.

Lisää miehiä vaan hoitoalalle, rikkaus ovat. Ja jos saataisiin miehiä ja naisia alalle 50-50, olisi joskus mahdollista että miehetkin pitäisivät itseään tasavertaisina meihin naisiin verrattuna. Mutta minkäs he sille voivat, että jo koulutusvaiheessa saavat erityisoikeuksia ja vähemmän vaatimuksia kuin naispuoliset kollegat.

Sh, nainen

Vierailija
14/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sulla on huuliherpes.

Vierailija
15/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:15"]

Häh, siis olet kai snonut, että tuo on minun kahvimukini, älä ota sitä! Vai etkö ole saanut suutasi auki edes? Jo on ongelmat ihmisillä. 

[/quote]

No luulis kait tuon järjelläkin älyävän, ettei talo mitään muumimukeja työntekijöiden kahvimukeiksi osta, joten jonkun oma kuppi se on! Varsinkin, kun ei siellä muitakaan muumimukeja ole kuin tuo minun Hemuli. Kiusantekoa tuo on, että aina ottaa just minun mukin.

Vierailija
16/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakastunut sinuun ap.

Vierailija
17/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa suudella sua mukin kautta. Odottaa yhteydenottoasi.

Voihan se olla et oikeesti ei oi tajunnut että se on jonkun. Vaan ottanut sen, että erottuu hänen mukinsa muiden joukosta

Vierailija
18/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:20"]

Onhan se ärsyttävää! Ja moni miespuolinen hoitaja ei vaan tunnu soveltuvan naisvaltaiseen työyhteisöön. Kukkoillaan omalla, muita paremmalla ammattitaidolöa, ei siivota omia jälkiä ja valikoidaan työtehtäviä. Ei ole yksi tai kaksi mieshoitajaa, jonka olen kuullut kieltäytyvän suihkutuksista ja perushoidollisista töistä sairaalan osastoilla.

Lisää miehiä vaan hoitoalalle, rikkaus ovat. Ja jos saataisiin miehiä ja naisia alalle 50-50, olisi joskus mahdollista että miehetkin pitäisivät itseään tasavertaisina meihin naisiin verrattuna. Mutta minkäs he sille voivat, että jo koulutusvaiheessa saavat erityisoikeuksia ja vähemmän vaatimuksia kuin naispuoliset kollegat.

Sh, nainen

[/quote]

Kyllä näitä tehtävienvalikoijia löytyy naisistakin. Että ei kannata yleistää koskemaan vain miehiä.

Vierailija
19/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti kysyt, että mistäs minä kahvini juon, kun sinä aina viet mun mukin? Fiksu ymmärtää tuosta ja jos on typerä, niin ei tajua mistään, jolloin on paras viedä muki kotiin ja ostaa joku muu muki töihin. Ymmärrän, että ostit tuon mukin töihin, mutta lienekö tuon mielipahan väärti?

Vierailija
20/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen mukiin lappu "minulla on herppes tms." Eiköhän lopu mukin ottamin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän