Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen sh ottaa aina minun mukini kahvitauolla

Vierailija
20.04.2014 |

Menee hermot! Kaikki akat on niin lääpällään tähän "Jamiin", kun saatiin työporukkaan mies, mutta mua suorastaan vituttaa tuollainen röyhkeys!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän erikoiselta jos ei oikeasti tajua, että se muumimuki on jonkun oma, mutta en toisaalta usko että voi tahallaankaan tehdä tuollaista. Ehkä Jamin entisessä työ-/harjoitteluyhteisössä on ollut vain talon mukeja? Ja se on tietysti jo aikaa sitten olettanut varmaksi, että hemulimukin täytyy olla talon omistama, koska kukaan ei ole tullut vaatimaan sitä itselleen.

Jos et kehtaa vaatia mukiasi, vie muki kotiin ja jätä Jami ihmettelemään. Tai sitten pyri varmistamaan, että ehdit kahville ennen Jamia ja mulkoile häntä vahingoniloisesti hemulimukisi yli.

Vierailija
22/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain työpaikoilla kyllä on vaikka minkälaisia mukeja, jotka eivät ole kenenkään omia. Saattavat olla lahjoitettuja tai entisiltä työntekijöiltä jääneitä. Jos haluat työkaverisi tietävän, että muki on sinun, niin sinun pitää osata sanoa se. Et voi olettaa toisen tajuavan, ettei mukia sovi käyttää,  jollet mitään sano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä muki omassa kaapissasi ja vie se kahvihuoneeseen, kun menet juomaan kahvia. Kukaan ei varmastikaan murtaudu kaappiisi hemulimukin toivossa.

Vierailija
24/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierot sen mukin kauttaaltaan jollain habanerolla tms. ja katsot jatkuuko mukin kaappailu tuon jälkeen :)

Vierailija
25/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:12"]

Hierot sen mukin kauttaaltaan jollain habanerolla tms. ja katsot jatkuuko mukin kaappailu tuon jälkeen :)

[/quote]

Huomaamattomaksi levitetty hammastahna voisi myös toimia hyvin.

Vierailija
26/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:06"]

Pidä muki omassa kaapissasi ja vie se kahvihuoneeseen, kun menet juomaan kahvia. Kukaan ei varmastikaan murtaudu kaappiisi hemulimukin toivossa.

[/quote]

Ei kuule Jamista aina tiedä, mitä se tekee Hemulimukin himoissaan...

Vierailija
27/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhumaan kovaan ääneen kahvitauolla epäilyksiäsi Hemulin seksuaalisesta suuntautumisesta. Mies, joka pukeutuu violettiin mekkoon, pitää kampauksena polkkatukkaa ja harrastaa puutarhanhoitoa, ei voi olla täysin hetero. Katsotaan, hirviääkö Jami enää juoda mukista, jossa on kuvattuna muumilaakson homoseksuaalein otus.

Vierailija
28/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies varmaan kotona syö lasten vanukkaat.

Vierailija
29/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"]Minun mukini... minun, minun... minun... mikä röyhkimys.... minun mukini!

Maallisen mammonan prinsessa se siellä?

[/quote]Minun autoni... minun, minun... Mikä röyhkimys.... Minun autoni! Mutta kun mä tykkään siitä ja haluun sen. Se on jotenkin leimautunut mun autoksi. Eihän harmita kun vein sen? Älä ole niin maallisen mammonan prinsessa siellä!

Vierailija
30/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:16"]

Anteeksi että olen vienyt mukisi. En tiennyt että se on varattu!

Jami

[/quote]

Ensi kerralla uudessa työpaikassa, kun menet kahvihuoneeseen, kysy näin: "Onko täällä jokaisella oma nimikkokuppinsa, vai saako mitä tahansa näistä käyttää?"

Vierailija
31/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmi iso, muhkea rusetti kahvaan.

Vierailija
32/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:01"]

Ihanan isot ongelmat :p

Oikeesti! :) vaikkei kivaa ookaan

[/quote]

Joo, pieni ongelma on, mutta kun tuo on lähes jokapäiväistä, niin kyllä se pistää ärsyttämään! Kuulemma se Hemuli-muki on jo niin leimautunut hänen mukikseen... itse joudun sitten juomaan talon valkoisista halkeilleista kahvikupeista. :(

[/quote]

vie kipposi kotiin.

Vierailija
33/53 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Vierailija
34/53 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahha!

Vierailija
35/53 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi, ap?

Vierailija
36/53 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:39"]

Miten tässä kävi, ap?

[/quote]

Onneksi Jami on nyt lomalla kaksi viikkoa ja minä heti hänen jälkeensä kolme viikkoa, joten ei tarvitse hermoilla tästä asiasta tällä hetkellä. Otan kyllä taatusti mukini oman lomani ajaksi kotiin, niin että saa Jami sitten pähkäillä kolmen viikon ajan, että mistä aikoo juoda. >:)

-ap

Vierailija
37/53 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:39"]

Miten tässä kävi, ap?

[/quote]

Onneksi Jami on nyt lomalla kaksi viikkoa ja minä heti hänen jälkeensä kolme viikkoa, joten ei tarvitse hermoilla tästä asiasta tällä hetkellä. Otan kyllä taatusti mukini oman lomani ajaksi kotiin, niin että saa Jami sitten pähkäillä kolmen viikon ajan, että mistä aikoo juoda. >:)

-ap

[/quote]

Minullakin oli työpaikalla oma muki. Kotoa tuotu ja oikea Tupperware, väriltään siniharmaa. Kaikki muut käyttivät pahvimukia mutta minä en. Jouduin sitten muutamia viikoja kestäneelle sairaslomalle ja palatessani töihin oli kuppi kadonnut. Luulin aluksi jonkun kateellisen vieneen sen kotiinsa ja taisin pitää kahvihuoneessa pienen kuulustelunkin asiasta. Verstaalla huomioni kiinnittyi kaverin maaliastiaan, jumalauta, minun mukini ja valkoista maalia täynnä ja suti pystyssä. Kiukultani en saanut sanotuksi mitään, mutta vieläkin tavatessani tuon hepun muistan tapauksen ja sen miten hän arvostaa toisen omaisuutta. Tapauksesta on aikaa noin neljännesvuosisata mutta en ole tainnut päästä siitä yli vieläkään. Eli jos olet lähdössä lomalle niin ota muki mukaasi, muuten se saattaa seuraavan kerran tavatessanne olla vaikka kusimukina.

Vierailija
38/53 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:16"]Anteeksi että olen vienyt mukisi. En tiennyt että se on varattu!

Jami

Älä Jami selitä:D

Vierailija
39/53 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran uuteen työpaikkaan ja pomo sanoi, että kaapin astioita saa käyttää, läsnä oli monta työkaveria. Parin viikon päästä tili vihainen nainen työhuoneen kynnykselle sanomaan, että olen jo pari viikkoa käyttänyt X:n mukia, että enkö yhtään ajattele miltä siitä tuntuu. Kellekään ei tullut mieleen sanoa aiemmin! Kaapissa oli mukeja noin 2-3 kertaa työntekijöiden määrä, joten en ollut viitsinyt ahtaisiin tiloihin enää lisää mukeja tuoda.

Vierailija
40/53 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useissa erilaisissa yksiköissä hoitotyötä ja jokaisessa paikassa on vakihenkilökunnalla ollut omat mukinsa. Oma kahvimuki työpaikalla on ihan yhtä henkilökohtainen kuin on se hammasharja omassa kylppärissä. Ei sitä lainata tai jos on ihan pakko niin sitten se pestään kunnolla lainauksen jälkeen ja pyydetään mukin omistajalta anteeksi. Omaa mukiani työpaikalla en kunnolla edes päivän aikana pese, huuhtelen vain, koska oletan ettei siitä kukaan muu juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan