Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua jatkuvat bakteerivaginoosin oireet? Käsikauppalääkkeet ei auta

Vierailija
06.12.2020 |

Apteekin lääkkeet saattavat auttaa hetkeksi, nutta oireet palautuvat nopeasti. Klamydia ja tippuri on testattu ja olivat negatiivisia, kun joku niitä kuitenkin on ekana ehdottamassa. Voiko bakteerivaginoosi todella olla niin tiukassa, että useampi kuuri apteekin mömmöjä ei tehoa? Kellään kokemusta tai tietoa aiheesta? Ja kyllä, ajattelin mennä lääkäriin jos tämä ei tästä tokene. Eihän täältä mitään asiallista voi kysyä mutta kysytään nyt kuitenkin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologin vastaanotolle ja kysy siltä.

Vierailija
22/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese ittes useammin ja huolellisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta (kuukautis)hygieanista saattaa alkaa. Siitä se sitten lähti haisemaan.

Vierailija
24/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygieniasta siis piti olla

Vierailija
25/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siis kondomia ja tällä hetkellä ei edes ole miestä, joten aika harvoin tulee seksiä harrastettua. Nukun aina ilman housuja ja muutenkin ruokavalio terveellinen, jos sillä on vaikutusta. Joskus saanut ihan antibioottikuurinkin vaivaan ja olihan se jonkun aikaa poissa...

Mulla on myös todettu kohdussa myoomia, voikohan sillä olla jotain tekemistä jatkuvan valkovuodon kanssa? Olen jo ihan vainoharhainenkin asian kanssa. 😁

Ap

Vierailija
26/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä sitä tuheroa pesen päivittäin, että ei ole hygieniasta kiinni. 🙄 Ja en käytä saippuoita vaan Aqualania. Kuukuppia tosiaan käytän kyllä, tuntuu että se pahentaa asiaa. Pitää mennä gynelle, ahdistaa vaan kovasti sinne meno.

Ap

Vierailija
27/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lääkkeet muuta tee kuin poistaa oireet, ei syytä.

aina moni sairaus parannetaan lääkkeillä.malaria,syöpä,kurkkumätä..voi voi

Vierailija
28/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin samaistua tuskaasi. About 4 vuotta sitten minulla oli sama oire jopa kuukausia putkeen. Elän todella terveellisesti ja tuolloinkin liikuin paljon, söin terveellisesti ja pidin huolta hygieenista (no ehkä liikaakin). Yhtenä päivä huomasin vähän outoa hajua alapäässä ja uskon että oireet alkoivat pahentua, kun aloin pesemään ensin alapäätä useita kertoja päivässä (huuhtelun myös emättimen ja käytin saippuaa). No tästä homma tietenkin paheni ja lopetin homman. Käytin apteekin käsituotteita, mutta ne tehosivat lyhyt aikaisesti. Muistaakseni julkisella sain yhteensä kaksi antibioottikuuria tähän. Söin happamia ruokia, ostin hengittäviä alkkareita ja nukuin ilman housuja.. siis kokeilin oikeasti kaikkea. Elin hyvin stressaavaa aikaa tuolloin ja olin myös eroamassa silloisesta miesystävästä. Miesystävä oli todella energiaa syövä ja stressiäni nostava tapaus monessakin mielessä. Oikeasti uskon jälkeenpäin, että olin niin stressaantunut tästä, että stressi oli pahin aiheuttaja. Mietin myös tätä 24/7 koska silloinen mieheni myös kummasteli ja vähätteli tuskaani. Erojen viimeisinä päivinä minulle puhkesi vielä elämäni toinen ja aivan järkyttävä hiivatulehdus (ikää oli tuolloin 26). Varasin ajan yksityiselle. Määräsi lääkkeet hiivaan ja pausanol voidetta (joka tarkoitettu enimmäkseen vaihdevuosista kärsiville naisille, joilla ei tuota keho estrogeenia tarpeeksi). Lopulta pääsin eroon kaikista vaivoista. Lääkäri sanoi tuolloin että hyvin suuri todennäköisyys voi olla stressi.

Onko elämässäsi suuria muutoksia? Murehditko kokoajan tätä? Onko vähän jopa ”luulosairas” olo että haistelee alapäätä? Kannattaa mennä myös yksityiselle. Hyvä uutinen on se, että tämän saa kyllä hoidettua (en usko apteekin tuotteisiin, kannattaa kokeilla muuta) tsemppiä!

Vierailija
29/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin/käytän aina epämääräisissä oireissa multigyn actigeliä. En pese saippualla. ei ole vaivannut. hiiva?

Vierailija
30/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko hoitavasi bakteerivaginoosiasi apteekista ilman reseptiä saatavilla lääkkeillä? Ei niissä valmisteissa mitään lääkeainetta ole :D Pelkkää maitohappoa.

Hiivasieneen saa ilman reseptiä lääkkeitä, mutta bakteerivaginoosin _lääkkeet_ saa vain reseptillä.

Vierailija
31/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio myös . Sokerin voi jättää pois, ruokavalioon happamia asidifilus bifidus tuotteita, jugurtti , piimä

Vierailija
32/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kommentoin sitä, että hygienia on tärkeää MUTTA ei missään nimessä useita pesuja päivittäin. (Etenkään saippualla) myös alapäälle tarkoitetut saippuat on turhia. Tein juuri tämän virheen, että lisäsin pesua ja se nimenomaan pahensi ongelmaa. Pesu aamuin ja illoin riittää, mutta silloinkaan ei saa jynssätä.

Alapään tulee olla ph arvolta hapan. Pesuaineet ja jatkuva peseminen tappaa ne tärkeät bakteerit, jotka elävät happamissa olosuhteissa. Esim miehen sperma on emäksistä, jonka takia muuttaa myös yhdynnän jälkeen emättimen emäksiseksi. Kannattaa käyttää kondomia tämän ajan, jos seksiä harrastat.

Vierailija
33/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualania?

Miksi sinne pitää tunkea yhtään mitään, saippuaa tai rasvaa??

Vesipesu riittää!

Vierailija
34/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli helposti kohdunulkoisen raskauden leikkauksen jälkeen. Hiivaa ja bakteerivaginoosia kyllä pukkasi sen jälkeen.

Vierailija
35/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavallisen runsas valkovuoto voi viitata moneen sairauteen, varsinkin mikäli se jatkuu ovulaation jälkeen.Yleensä munasarjoissa tai kohdussa. Tuon kanssa kannattaa käydä erikoislääkärissä.

-lääkäri

Vierailija
36/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän lääkkeet muuta tee kuin poistaa oireet, ei syytä.

aina moni sairaus parannetaan lääkkeillä.malaria,syöpä,kurkkumätä..voi voi

Tämä ketju ei käsittele noita sairauksia.

Vierailija
37/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kommentteja partnereista. Itselläni ei seksiä 14 vuoteen, mutta tulehdus jatkuva. Dalacinilla hellitti hetkeksi, mutta uusi pian. Lääkäri ei uskonut että uusi, käski vain syödä maitohappobakteereja.

Vierailija
38/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kommentteja partnereista. Itselläni ei seksiä 14 vuoteen, mutta tulehdus jatkuva. Dalacinilla hellitti hetkeksi, mutta uusi pian. Lääkäri ei uskonut että uusi, käski vain syödä maitohappobakteereja.

Et kai sinäkin tunge Aqualania sinne alakertaan niin kuin ap?

Vierailija
39/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihmettele.

Vierailija
40/47 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset antako miesten, sen paremmin koti- kuin ulkomaisten laskea lastia sisään.

Alkaa muutoin toosa haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä