Murulandia kokemuksia
Onko joku käynyt tuolla. Nettisivujen perusteella vaikutta mielenkiintoiselta mutta jotenkin vähän raskaat luettavat ovat nuo sivut kun koittavat olla niin kehittävät ja selittävät. Jos joku on käynyt niin kokemuksia kaipaan. Itse menisin vauvan ja viisivuotiaan kanssa.
Kommentit (30)
Sama kai se on miten maksut kerätään kun jotainhan sen on pakko maksaa jotta yrityksellä olisi mitään mahkuja. Mutta kertokaa tarkemmin mitä siellä esimerkiksi voi tehdä?
Kävimme kyseisessä paikassa 5 ja 3 vuotiaitten lasten kanssa. Paikasta tuli fiilis että tultiin lasten päiväkotiin jossa kasa leluja eikä lastenhoitajaa. Keksimällä keksitty toteutuksia eri toimistohuoneisiin. Ihme Joulu teema jokaisessa huoneessa vaikka eletään Kesäkuuta? Suolainen hinta kyseisestä "päiväkodista" . 60 € , 2 lasta ja 2 aikuista.
Näille keskustelupalstoille kirjoittaa joku lobbari, joka kehuu Murulandiaa aina vuolaasti. Tosiasiassa paikka on kotikutoinen, tylsä ja ylihinnoiteltu. Sinne on rontattu runsaasti venäläistä perua olevaa lelua ja roinaa, ja muutama timpuri on pykännyt vanerista ja lankuista jotain seikkailuradan tapaista. Surkuhupaisaa. Murulandian omat nettisivut ylittävät kuvailuissaan kaikki liioittelun rajat aina valehteluun saakka.
Aivan mahtava paikka! Tekemistä on laidasta laitaan ja minun 3-vuotiaani viihtyi oikein hyvin! myös oli mukava huomata, että jotkut ovat päättäneet kokeilla jotain muuta kuin roskaruokaa, siis sen sijasta kotiruokaa. Meistä tulee kantikset :)
Snadi Stadi on Stadilaiselle tehty ja myös muillekin..hinta laatu suhde Parempi.. 2 aikuista\2 lasta !
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:21"]
Onko Murulandian henkilökunta värvätty vastaamaan kun tämä ketju on pelkkää suitsutusta? Tosi kallis se on ainakin.
[/quote]
Mullakin pisti silmään, viestit vielä jotenkin samalla tyylillä kirjoitettu...
Minun mielestä paikassa oli hieno tunnelma, kun kävin siellä lapseni kanssa. Tosi paljon kiitoksia myös ystävälliselle henkilökunnalle! En saanut lastani lähtemään helpolla tästä paikasta, olisivat halunneet jäädä pidemmäksi aikaa. Yksi hyvistä yllätyksistä oli, että aikuisille löytyi paljon tekemistä muihin paikkoihin verrattuna ja paikka erottui edukseen että se on niin hyvällä tavalla erilainen muihin paikkoihin verrattuna missä ei ole muuta tekemistä kuin riehua.
2v 5kk tytön ja vauvan kanssa aika kului todella hiljaisena sunnuntaina mukavasti. Itse löhöilin säkkituolissa, joka olikin aika mukava paikka istuskella.
ulkoisesti paikka kaipaisi maalia ja parempaa sisustusotetta. Tarroja, leluja oli heitelty ihan kuinka sattuu seinille, nitojalla, teipilla ym. Trampoliinikin oli fixattu ilmaistointiteipillä. Joten huolenpitoa, kiitos! Tulee epäsiisti vaikutelma. Jouluverhot ym. Joulujutut näin kesällä tuntui oudoilta.
vauvoille voisi olla useampikin hoitopöytä wc tiloissa. Ja muutama sitteri avittaisi vauvan kanssa oleilua.
Paikka sopii mielestäni parhaiten alle 4-vuotiaille. Tytär viihtyi tosi hyvin ja oli junaradasta, pallomerestä, nukenvaunuista, leikki-kodista ja leiki-kaupasta todella innoissaan.
16€ oli aika huima hinta, mutta paremmin sijoitettu raha pienen lapsen kanssa kuin esim hoplop, jossa monet leikkijutuista on vielä aivan liian haastavia.
Onko siellä hyvät synttärit lapsille? Itse mietin 10v tytön synttäreitä ja ajattelin onko paikka jotenkin vähän pienemmille vai sopiiko ihan kaikille?
Olin 6,5- vuotiaan kanssa tänään ja meinasimme kuolla tylsyyteen. Paikkaa mainostetaan jopa 13-vuotiaille asti, en ymmärrä mitä tekemistä he siellä keksisivät. 6,5v jaksoi touhuta hetken mutta sitten kyllästyi. tuntuu että kohderyhmä on ujot 1-4 - vuotiaat sadepäivänä. Ens kerralla mennään Heurekaan tms missä oikeasti on myös koululaiselle ja äidille kiinnostavaa tekemistä. Henkilökunta oli minusta vähän tyrkkyä eikä kahvilassa ollut mitään tarjolla. Emme mene uudestaan.