Mitä teinisi tekee nyt?
Kommentit (26)
en tiedä lasketaanko 17v enää teiniksi. mut kysymykseesi vastatakseni, mun poika 17v ja on töissä.
Vastaan äitini puolesta, dataan tällä palstalla :) Äite on kait tekemässä meille lettuja.
Tyttö 13 on koneella ja poika 15v istuu tuossa sohvalla ja miettii, mitä tekis..
13v tyttö selaa jotain tabletilla, 14 v poika on futistreeneissä ja 17v tyttö lähti isänsä kanssa mummonsa luo pihatöihin
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:58"]
en tiedä lasketaanko 17v enää teiniksi. mut kysymykseesi vastatakseni, mun poika 17v ja on töissä.
[/quote] teini-ikä = from thirTEEN to nineTEEN
Nuoruusikä kestää psykologian mukaan 21 ikävuoteen asti. Tiedoksi kirjoittajalle numero 8.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"]
Nuoruusikä kestää psykologian mukaan 21 ikävuoteen asti. Tiedoksi kirjoittajalle numero 8.
[/quote] eikä kaikki siitä ole teini-ikää
Veikkaan, että on kaveriporukan kanssa korkkaamassa kevään ensimmäiset pussikaljat... :)
Istuu vieressäni, just puhuimme yhden virren sanoista, jota laulettiin aamulla pääsiäiskirkossa. Nyt hän otti kännykkänsä ja tais mennä Instaan tai muualle.
Yksi lähti kaupungille hengailemaan, yksi räplää kännykkää, yksi pelaa Zeldaa ja nuori 21-vuotias istuu mua vastapäätä koneellaan.
14-vuotias poika on lätkätreeneissä, 15-vuotias tyttö on omassa huoneessaan, todennäköisesti tabletilla Ja kuuntelee musiikkia.
Ompelee vaatteita, tyttö 14v. Ja 12v. tekee elokuvia "I moviella...
Valmistelee tätä meidän huushollia ensin putki- ja sitten maalausremonttia varten, joista jälkimmäisen tekee kesätyönä. 17 v on.
Katsoo Simpsoneita koira kainalossaan.
En tiedä, to aamulla lähti lukioon ja isänsä luona ilmeisesti on.
Vanhin on kavereiden kanssa ulkona pyöräilemässä. Toinen katsoo elokuvaa pikkuveljen kanssa.
Tyttöystävän ja kaverinsa kanssa kaupungilla, toinen kotona, pelasi äsken jotain hevospeliä.
Näprää kännykkää. Ei tyttö osaa hetkeäkään olla siitä erossa...