Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko laittaa lapselle tarhaan tällaisen väriyhdistelmän...

Vierailija
29.07.2006 |

haalari fuksia/vaaleanpunainen, hattu vaaleanpunainen ja kengät PUNAISET? Mun värisilmä ei nyt suostu käsittämään tätä yhdistelmää. Voisitteko ajatella tällaista yhdistelmää?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes ehdi olla noin tarkka tarhavaatteista. Jos mennään vapaa-ajalla jonnekin, katson tarkemmin mitä päälle, mutta tarhaan riittää puhtaat ja ehjät vaatteet. Kengät ovat sitä paitsi niin kalliita, ettei niitä ole varaa ostaa joka väriä. Meidän tyttö halusi lilat lenkkarit keväällä ja piti niitä punaisen ulkoiluasun kanssa. Ei miellyttänyt minun värisilmääni, en ikinä itse pukeutuisi niin ja sen sanoinkin tytölle. Mutta kun ne lilat lenkkarit vain olivat hänestä niin kauniit! =)

Vierailija
42/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö ehkä petroolinsiniset kengät ja vaaleansininen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika mutta minusta tosiaan riitelee esim. jos mustan haalarin kanssa on esim. tummansiniset kengät, rukkaset ym. Tai sitten jos esim. tytölle on laitettu fuksia ja punaista sekaisin.

Vierailija
44/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en nyt aivan näin kummallista keskustelua kuvitellut :).

Mielestäni punainen ja vaaleanpunainen sopii hyvin yhteen, mutta samassa asukokonaisuudessa fuksia (joka on pääväri), vaaleanpunainen ja punainen eivät välttämättä ole paras vaihtoehto.

Se miksi niin tarkasti mietin on osaksi se, että toivoisin lapseni olevan pukeutumisen suhteen edukseen siinä hienostoporukassa. Siellä oli pojilla kauluspaitaa ym. hyvännäköistä ihan normaalina tarhapäivänä.

Vierailija
45/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi pukea lastaan kauniisti ja yhteensopivasti...

Ap:lle... ei se yhdistelmä niin paha ole. Sitä kenkien punaista on niin vähän, ettei se riitele kokonaisuuden kanssa.

Vierailija
46/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko tarkkaan te ihmiset mietitte, mitä väriä lapsellanne on päällä? Tarkkailetteko samalla tavalla muiden lapsia? Eipä ole käynyt mielessä eikä mielen vieressä.... *oikeasti yllättynyt* Luulin että koko aloitus oli OIKEASTI vitsi, provo, trolli...

Vierailija
47/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät nuo Reiman Casual -asut ole kyläilyvaatteita vaan ihan kuivemman ilman ulkoiluvaatteet, jotka ovat todella hyvälaatuisia ja mielestäni jopa kestävämpiä ( erityisesti Lili-housut ) kuin Reimatec-vaatteet. Pitävät pientä kosteutta ja ovat mukavat päällä. Kaupunki/kyläilyvaatteiksi (asumme käytännössä maalla) on sitten ihan erikseen Benettonin tikkitakit housujen kanssa käytettäviksi ja Exit:n pitkät villakangastakit mekkojen kanssa käytettäviksi.

En polta, en juo, en käy ravintoloissa enkä tuhlaa tarpeettomasti omiin vaatteisiini enkä meikkeihin, joten kauniit ja laadukkaat lastenvaatteet ovat minun paheeni ja myönnän sen=)

Vierailija
48/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todetaanpa vielä kerran että ap:n kannattaisi vaihtaa kengät toisen värisiksi. Jos olet valinnut lapselle vpun-fuksia haalarin tuskin koskaan ostat mitään vaatetta joka sopisi punaisten kenkien pariksi.

Ja sille jollekin ihmettelijälle: Kyllä, mietin kaikki lapseni asukokonaisuudet värien ja materiaalien puolesta yhteensointuviksi. Ja kyllä, katson myös sillä silmällä muiden lasten asukokonaisuuksia ja ihmettelen itsekseni miksi joku pukee sinivihreän haalarin kanssa vaaleanpunaisen hatun.

Vierailija
49/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä likat kulkee hyvin paljon punaisissa vaatteissa, erisävyjä yhdistellään ahkerasti. Kengätkin on punaisia ja yhdet violetitkin taitaa olla.

Vierailija
50/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin alennusmyynnistä punaiset kävelykengät, jotka olivat tosi ihanat ja hyvälaatuiset. Kotona vasta tajusin, että tytöllä on vaaleansininen haalari ja vaaleanpunaiset asusteet. Aika ärtsyn näköiset ovat nuo kengät. Eikä niitä voi palauttaa, kun ovat alennustuotteet. Vähän kyllä ottaa päähän. Luulin tehneeni loistavan löydön.

Vierailija
51/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laskemassa mun kengät. Niitä on 11 paria ja kahdet on mustat ja loput punaisia... Miten tässä on näin käynyt?

Ja niin ap:n aiheeseen niin kyllä meillä on tuollaisia väriyhdistelmiä tytöllä. Onpa ihan kaupasta ostettu ulkoilupukukin tuolla yhdistelmällä. En ole osannut sitä kummallisena pitää kun pidän erityisesti itämaisista sisustustekstiileistä ja niissä on paljon punaista ja fuksiaa ja vaaleanpunaistakin yhdistettynä.

Ihanko oikeasti fuksia on pääväri? Mulle koulussa opetettiin että sellainen paloautonpunainen on pääväri, muistanko ihan väärin?

Vierailija
52/52 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sitä pelkästään vaaleanpunaista olla, vai mitä meinaatte? Se jos mikä olisi mautonta. Minusta vaaleanpunainen haalari ja punaiset kengät istuvat oikein hyvin yhteen. Jos hattukin vielä kaksivärinen (fuksia/vaaleanpunainen) niin mikäs siinä.

Mutta pienet on murheet...

t. fuksian ystävä