Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sinun ja kumppanisi pituudet?
20.04.2014 |
Eli teidän pituutenne, sekä jos teillä on teini/täysi-ikäisiä lapsia, kuinka pitkiä he ovat?
Itse olen 165cm ja mieheni on 190cm. 16-vuotias poikamme on päälle 185cm ja 14-vuotias tyttö tällä hetkellä samoissa mitoissa minun kanssani.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä 164 ja mies 175. ei jälkikasvua vielä.
me ollaan miehen kanssa aina ihmetelty sitä kun hänen omat vanhempansa ovat kumpainenkin reilusti alle 170 cm , että miehestä on kuitenkin kasvanut noinkin "pitkä" :D.