Tytär on tutustunut seurakunnassa kahteen seurustelevaan tyttöön.
Neuvoa nyt pyydän tähän kiperään tilanteeseen... 16 vuotias tytär on nyt käynyt puolentoista vuoden ajan uudessa seurakunnassa, josta on nyt löytynyt muutaman tytön oma porukka. Olemme siitä olleet monta kertaa todella kiitollisia. No, nyt minulle selvisi mutkan kautta, että kaksi näistä tytöistä seurustelee. Molemmat ovat mukavan oloisia nuoria naisia (muutamaan otteeseen olen heidät tavannut), toinen todella aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut isostyttö ja toinen hieman hiljaisempi. Mutta, mutta... Nyt neuvoja, millä sanoilla ottaa tätä seurusteluasiaa puheeksi vaikka nuorisopastorin kanssa... En halua saattaa omaa tytärtäni hankalaan välikäteen.677
Kommentit (32)
Lesbolauma täällä leuhottaa. Kummastakaan en piittaa: uskonnosta tai pervoista, kumpi lienee omituisempaa.
Seurustelevatko keskenään vai joidenkin muiden kanssa? Mikä mahtaa olla ongelma kummassakaan tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa aloittaja tulla sellainen juttu et pitää kirkossa hyväksyä homot ja lesbot "suvaitsevaisuuden nimissä",, kristittyjä ja jotka seuraa Raamattua joutuvat vainon kohteiksi ja lopulta suomessakin aletaan tappamaan kristittyjä
Sellaista uhritumishorkkaista kiimaa ilmassa tällä kertaa.
Onko kuvia niistä kolmesta tekemässä sitä?
Seurakunta muuttuu pikkuhiljaa. Tiedän itsekin yhden naisparin, joka käy seurakunnan tilaisuuksissa. Alussa porukka ehkä katsoi vähän kieroon, mutta tutustuttuaan tähän pariin, on monen mieli muuttunut. Ihania ihmisiä ja kristittyjä. Muista, että lapsesi ajattelee vähemmistöistä todennäköisesti erilailla kuin kuin vanhempi sukupolvi. On täysin normaalia nuorille.
Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.
Niin nyt pitää lesboja ja homoja paapoa, muuten tulee sakkoja ja vankeutta, tähän se mennyt, valitettavaa, liberaali suomi jossa ei kunnioiteta mitään perinteisiä kristittyjä arvoja,, kohta alkaa maailmanlaajuiset vainot, kun niitä jotka elää raamatun mukaan aletaan vainoamaan ja tappaman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten.Ihan normaalia nuorten toimintaa.Nuorena halutaan kokeilla kaikkea.Ja jos ei nyt olekaan kokeilu,niin entäs sitten??Jokainen seurustelee,kenen kanssa tahtoo.Ei kuulu sulle pätkääkään.Kiva,kun lapsesi löytänyt kaverin.Myös minun tyttären paras kaveri seurustelee tytön kanssa.On itsekin tyttö.Ei haittaa yhtään.
Nyt ette ymmärtäneet. Kyse on seurakunnasta ja kristillisistä nuorista.
Olisko se sitten parempi, että seurakuntanne saarnamies sakastissa opastaisi tytärtäsi kristillisen seksin saloihin?
Aivan! Vähänkö on saatu kuulla näistäkin,oli lahko mikä tahansa.
Uskon varjolla saa tehhä mitä vaan,miekalla ja verellä kristinuskoakin levitettiin!
Jos oikeasti itse noudattaisit noin vanhoillisen lahkon oppeja, et notkuisi netissä syntiä tekemässä.
Nyt alkaa aloittaja tulla sellainen juttu et pitää kirkossa hyväksyä homot ja lesbot "suvaitsevaisuuden nimissä",, kristittyjä ja jotka seuraa Raamattua joutuvat vainon kohteiksi ja lopulta suomessakin aletaan tappamaan kristittyjä